Mies! Mikä on naiselta edellyttämäsi "bare minimum"?
Ei julkaise vähäpukeisia kuvia somessa? Ei avointa Instaa? Ei missään nimessä OF:a? Ansaitsee omat rahansa?
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei yllättäen ole vielä maininnut kokkaus- ja siivoustaitoa. Ykköskriteeri näyttää oleva paino.
Ei kukaan ole vuosikymmeniin edes olettanut enää, että naiset osaisivat tai suostuisivat laittamaan ruokaa.
Eikös ne maailman parhaat kokit olekin miehiä? Silloin on ihan luonnollista, että miehet huolehtivat perheen ruokahuollosta.
Miehenä hoidan mielelläni ruokahuollon, niin pysyy nainen hoikkana.
Minulla on ruokaa ihan omasta takaa, eikä tuo ole miehen rooli muutenkaan. Etkö pärjää miehen roolissa vai miksi haaveilet naisen roolista?
Tykkään laittaa ruokaa, ei siinä mitään sen kummempaa ole.
En halua miestä, joka nyplää keittiössä perheen elättämisen sijaan. Mutta homous voisi sopia sulle.
Homous liittyy siihen, kenen kanssa mies harrastaa seksiä, ei siihen, osaako hän tehdä ruokaa. Ja jos puhutaan perheen elättämisestä, lasten ruokkiminen on aika perustavanlaatuinen osa sitä. Mies, joka ei edes osaa tai viitsi ruokkia omia lapsiaan, ei ole mikään perheenelättäjä.
Nainen ja mies ovat pari lisääntymisen vuoksi. Nainen kantaa lasta ja synnyttää, on kotona lapsen kanssa toipumassa ja kasvattamassa. Mies käy hankkimassa elantoa. Jos mies asustelee keittiössä niin opettelee sitten synnyttämään myös.
Ja "seksiä" eli parittelua nimenomaan "harrastetaan" miesten keksen, hedelmällisten naisten kanssa kyseessä on parittelu, tiineytyminen ja äitiys. Yksi naisvihan muoto yrittää redusoida naisen jumalallinen seksuaalisuus joksikin aivottomaksi nylkytykseksi, joka ei kanna hedelmää. Tätä voit tosiaan tehdä jonkun toisen miehen kanssa.
Eli haluat olla talipallo :D Kannattaa talvella varoa kun on tintit liikkeellä.
Olen normaalipainoinen ja viimeksi kun olin paastolla 3 päivää täysin R I P P E D . En ota neuvoja vastaan vammaisilta proteiinimössöaivoilta.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveys ja itsetunto kunnossa, ne on ne ihan alkeellisimmat vaatimukset. Niistä ei voi joustaa lainkaan. Kaikki muu on sitten kokonaisuudesta kiinni.
Molemmat suhteellisia käsitteitä. Suurella osalla ihmisistä, naisella tai miehellä, on jotain itsetuntoon ja mielenterveyteen liittyviä traumoja. Se on inhimmillistä. Pääasia, että pyrkii kohtelemaan toista hyvin ja ymmärtää vastavuoroisuuden periaatteen.
Moni deitti karsiutuu vain sillä, ettei osata yksinkertaisia käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat, tiedämme jo, että 95% teistä ei läpäisisi seulaa. Ei tarvitse tulla asiasta tänne itkemään.
Ei kukaan tässä ole itkemässä mitään. Kun itse etsii henkisesti kypsää, hyväsydämistä, hyväkäytöksistä, älykästä, empaattista, avarakatseista, suvaitsevaista, itsevarmaa ja muita kunnioittavaa miestä, niin tuollaiset miehet, jotka tekevät pinnallisia ja muita halveksivia vaatimuslistoja, eivät läpäise minun seulaani.
Miksi edes etsit miestä? Ole nainen, laita mekko päälle ja elä elämääsi. Miehet toikkaroikoot omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen ja viimeksi kun olin paastolla 3 päivää täysin R I P P E D . En ota neuvoja vastaan vammaisilta proteiinimössöaivoilta.
Laiha läski eli toffeeta sisältä siis. Erittäin epäterveellinen kehonkoostumus.
Ruokaa kaittava mies on kuuma, varsinkin, jos hän on hyvä ja innokas kokki.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jos on oikein liekeissä.
Se on vähimmäisvaatimukset suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ihan ykköskriteerien joukossa naiselle - tupakoimattomuuden, liikunnallisuuden ja terveellisen ruokavalion ohella - että ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Maltillinen somen käyttö ok, vaikka itse en käytä. Of ei. m49
Mikä siinä hormonaalisessa ehkäisyssä sinua rassaa? Kondomillako ajattelit ehkäisyn hoitaa?
Se muuttaa naisen hormonitoiminnan luonnottomaksi. Arvostan luonnollista, lajityypillisesti käyttäytyvää naista. Kondomi ok. m49
Vierailija kirjoitti:
p*llu ja pulssi
Reikää saa ihan sama mitä reikää. Pulssilla ei oo niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Joo paitsi sitten kun sinulla on toosa murskana ja joudut menemään töihin, heittämään vauvan broilerilaitokseen, koska kokkiharrastajamies ei teekään riittävästi rahaa elättääkseen perhettänne.
Kuka tuollaista haluaa. Lapsenrääkkäystä ja naisen seksuaalisuuden mitätöintiä. Liukuhihnalapset kasvatettakoon miesten perseissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ihan ykköskriteerien joukossa naiselle - tupakoimattomuuden, liikunnallisuuden ja terveellisen ruokavalion ohella - että ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Maltillinen somen käyttö ok, vaikka itse en käytä. Of ei. m49
Mikä siinä hormonaalisessa ehkäisyssä sinua rassaa? Kondomillako ajattelit ehkäisyn hoitaa?
Se muuttaa naisen hormonitoiminnan luonnottomaksi. Arvostan luonnollista, lajityypillisesti käyttäytyvää naista. Kondomi ok. m49
Eli naista joka välttelee mieskontaktia läpi elämänsä eikä parittele kuin tiineytyäkseen. Check. Mitenkäs ajattelit tämän naisen löytää? Voin paljastaa että olemme aika hyviä piiloutumaan sekä melko aggressiivisia, kun ei ole raskaussteroidi estrogeenillä huumattu s eksiorjuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pms-oireet ei haittaa sinua eikä särkylääkkeiden käyttö. Parhaimmillaan hormoniehkäisy pitää kuukautiset pois, ne voi olla todella elämää haittaavat. Itse en tuollaista määräilyä ota vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiha läski eli toffeeta sisältä siis. Erittäin epäterveellinen kehonkoostumus.
En edes viitsi vastata proteiinintäyteiseen aivopieruusi.
Vierailija kirjoitti:
Max 60 kg. Ei mitään täytteitä. Ei lehmän mallisia rintoja yms. Plussaa jos menee palomies(henkilö)punnerrus.
Ihan hyvä jos pysyttelet vaan siellä navetassa "punnertamassa" omaan kouraan. Voit sanalla salaa vilkuilla lehmien utareita innokkeeksi.
Max 60 kg. Ei mitään täytteitä. Ei lehmän mallisia rintoja yms. Plussaa jos menee palomies(henkilö)punnerrus.
Homppeli grinderiin, jätä naiset rauhaan ennen kuin edes aloitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo paitsi sitten kun sinulla on toosa murskana ja joudut menemään töihin, heittämään vauvan broilerilaitokseen, koska kokkiharrastajamies ei teekään riittävästi rahaa elättääkseen perhettänne.
Kuka tuollaista haluaa. Lapsenrääkkäystä ja naisen seksuaalisuuden mitätöintiä. Liukuhihnalapset kasvatettakoon miesten perseissä.
Naiset tekee ruokaa työpäivän jälkeen, joten sama onnistuu miehiltäkin. Parikymppiset tai vanhemmat lapset eivät tarvitse kotiäitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naista joka välttelee mieskontaktia läpi elämänsä eikä parittele kuin tiineytyäkseen. Check. Mitenkäs ajattelit tämän naisen löytää? Voin paljastaa että olemme aika hyviä piiloutumaan sekä melko aggressiivisia, kun ei ole raskaussteroidi estrogeenillä huumattu s eksiorjuuteen.
Ja höpsistä. m49