Musta on tehty kaksi huoli-ilmoitusta.
Toisen teki diakoni ja toisen sairaalan Sossu. En todellakaan halua sossun asiakkaaksi niin vaihdoin puhelinnumeroa, tuskin ne ovelle tulee
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Miksi susta tehtiin huoli-ilmoitus?
Diakoni teki kun hain ruoka-apua enkä ymmärrä miksi kun maksan laskuni kuitenkin. Sairaalasta tehtiin kun yritin itsemurhaa
Kerro mitä ilmodsa luki niin saadaan nauraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diakoni teki kun hain ruoka-apua enkä ymmärrä miksi kun maksan laskuni kuitenkin. Sairaalasta tehtiin kun yritin itsemurhaa
Hakekaa vain apua niin pääsette syyniin. Mutta toisaalta ota apua vain vastaan jos tarjoavat, kaikki eivät kuulemma sitä apua saa. Ei sinulla aikuisena ihmisenä ole mitään hätää.
En tiedä mitä niissä luki mutta mulla ei oo sossulle mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin syystä siis tehtiin.
Musta tehtiin kolme eikä kukaan ottanut yhteyttä. Olisin todella tarvinnut apua..
Nyt jäin kyllä sanattomaksi. Pitää vetää hetki happea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä pelkäät? Sitäkö ettei sinua ymmärretä oikein? Eivät voi sinulle mitään pahaa tehdä mutta ymmärrän myös senkin että se ymmärtämättömyys voi olla hyvin ikävä asia kenelle tahansa.
Ymmärrän sen että sairaalasta tehtiin mutta että siitä kun haet ruoka-apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En heti osta tuota jälkimmäistä syytä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tiedä? Ne luetaan sinulle kun pyydät.
Pelkkä ruoka-avun hakeminen ei aiheuta huoli-ilmoitusta. Ehkä sun habituksessa ja jutuissa oli jotain huolta aiheuttavaa. Itsemurha ja sen yritys aina aiheuttaa huolta.
Sieltähän sä saisit apua arkeesi. Olisit ottanut avun vastaan. Mutta se on totta, ei he väkisin auta.