Mies! Mikä on naiselta edellyttämäsi "bare minimum"?
Ei julkaise vähäpukeisia kuvia somessa? Ei avointa Instaa? Ei missään nimessä OF:a? Ansaitsee omat rahansa?
Kommentit (254)
Äänestää Sinimustaa.
Tai on japanilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vähimmäisvaatimus on, että nainen on hoikka.
Ei riitä, tissitön poikapylly ei ole nainen laisinkaan.
Jäitkö vaille äidinmaitoa?
En jäänyt, sillä isäni ei joutunut tyytymään tissittömään poikapyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Avoin some on todellinen red flag.
Mitä tarkoittaa avoin some?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ihan ykköskriteerien joukossa naiselle - tupakoimattomuuden, liikunnallisuuden ja terveellisen ruokavalion ohella - että ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Maltillinen somen käyttö ok, vaikka itse en käytä. Of ei. m49
Mikä siinä hormonaalisessa ehkäisyssä sinua rassaa? Kondomillako ajattelit ehkäisyn hoitaa?
Se muuttaa naisen hormonitoiminnan luonnottomaksi. Arvostan luonnollista, lajityypillisesti käyttäytyvää naista. Kondomi ok. m49
Erikoinen kommentti, koska hormoneja käytetään myös sairauksien hoitoon. Varsinkin sinun ikäisillä naisilla on usealla tarvetta hormoneille, mutta ei niinkään ehkäisylle.
Sairauden hoito eri asia. Etsin nuorempaa. Tosin en sulje ikäisiänikään ehdottomasti pois. m49
Etsi vain. Ihan samoja ongelmia niille nuorillekin tulee tai voi olla jo valmiina. Mutta en minä sinua paheksu. Hyvä vain jos ei ehkäisyn takia tarvitse kenenkään hormoneja popsia.
Mikä on bare minimum? Miksi ei voi kysyä asiasta suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vaatimus, että tykkää minusta ihan ihmisenä ja näkee minut kanssa ihan ihmisenä. Ei vain siitä mitä minä pystyn tekemään. Tätä on aika vaikea löytää ihmisistä. Puhutaanpa sitten miehistä tai naisista.
Aivan, eli itsekään et vaadi naiselta esim. pimppiä ja seksuaalipalveluksia vaan kohtelet häntä vaan ihmisenä. Aika kiva.
Mene siitoshullu muualle lässyttämään.
Bare minimum ja avoin Insta? Mitä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Body count ei saa olla yli 3.
Mikä on body count?
Vierailija kirjoitti:
"Minimit paljaana" ja onko Installa avoimesti töissä. Installa on toimipisteitä esim. Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ihan ykköskriteerien joukossa naiselle - tupakoimattomuuden, liikunnallisuuden ja terveellisen ruokavalion ohella - että ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Maltillinen somen käyttö ok, vaikka itse en käytä. Of ei. m49
Mikä siinä hormonaalisessa ehkäisyssä sinua rassaa? Kondomillako ajattelit ehkäisyn hoitaa?
Se muuttaa naisen hormonitoiminnan luonnottomaksi. Arvostan luonnollista, lajityypillisesti käyttäytyvää naista. Kondomi ok. m49
Eli pms-oireet ei haittaa sinua eikä särkylääkkeiden käyttö. Parhaimmillaan hormoniehkäisy pitää kuukautiset pois, ne voi olla todella elämää haittaavat. Itse en tuollaista määräilyä ota vastaan.
Ei haittaa. Sinä saat olla miten haluat puolestani. En etsi juuri sinua vaan naista, joka omasta halustaan täyttää kriteerini ilman, että minä esitän vaatimuksia. m49
Kukaan hedelmällinen nainen joka ei ole huumattu, ei tule löytymään m49 etsinnöillä :D Kun naisen hormonitoimintaa ei häiritä, olemme aivan liian taitavia ja viisikymppinen saalistaja aivan liian debiili saadakseen meitä koskaan kiinni.
Ja höpsistä. m49
Keep on dreaming. No eipä se keneltäkään ole pois että etsit. Graalin maljaakin etsi moni koko ikänsä, kunnes kuoli löytämättä :D
No en minä mitenään välttämättä ketään tarvitsekaan. Mutta jotta luopuisin yksinolon eduista, tulee naisen täyttää vähimmäisvaatimukseni. Miksi vaihtaa hyvää elämää johonkin, joka ei miellytä? m49
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kuitenkin keltarauhashormoni olla se tärkeämpi hoitomuoto sairauksissa, koska sillä saadaan paremmin esim. vuotohäiriöt kuriin.
Laihduttaminen auttaa.
Terv. säännölliset, kivottomat menstruaatiot since forever
Terv. sumopainijaakin tyhmempi laihaläski!
Oletkin tämä jankkaaja. Minulla on 7 cm myooma eikä se lähde lahduttamalla
BMI on 18. Mitäs nyt tehdään? Kuolenko vaan anemiaan ettei Pharma myrkytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vähimmäisvaatimus on, että nainen on hoikka.
Ei riitä, tissitön poikapylly ei ole nainen laisinkaan.
Jäitkö vaille äidinmaitoa?
En jäänyt, sillä isäni ei joutunut tyytymään tissittömään poikapyllyyn.
Ei ole tissien koosta kiinni paljonko tuottaa äidinmaitoa, vaan aineenvaihdunnan tehokkuudesta. Tissit ovat ihan muita iloja varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minimit paljaana" ja onko Installa avoimesti töissä. Installa on toimipisteitä esim. Tampereella.
Hän? Minimit paljaana? Mitä vit.tua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vaatimus, että tykkää minusta ihan ihmisenä ja näkee minut kanssa ihan ihmisenä. Ei vain siitä mitä minä pystyn tekemään. Tätä on aika vaikea löytää ihmisistä. Puhutaanpa sitten miehistä tai naisista.
Aivan, eli itsekään et vaadi naiselta esim. pimppiä ja seksuaalipalveluksia vaan kohtelet häntä vaan ihmisenä. Aika kiva.
Mene siitoshullu muualle lässyttämään.
Niin eli mies saa kohdella naista seksivälineenä eikä ihmisenä, mutta mies pitää kohdata ihmisenä vai? Jep jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pms-oireet ei haittaa sinua eikä särkylääkkeiden käyttö. Parhaimmillaan hormoniehkäisy pitää kuukautiset pois, ne voi olla todella elämää haittaavat. Itse en tuollaista määräilyä ota vastaan.
Ei haittaa. Sinä saat olla miten haluat puolestani. En etsi juuri sinua vaan naista, joka omasta halustaan täyttää kriteerini ilman, että minä esitän vaatimuksia. m49
Kukaan hedelmällinen nainen joka ei ole huumattu, ei tule löytymään m49 etsinnöillä :D Kun naisen hormonitoimintaa ei häiritä, olemme aivan liian taitavia ja viisikymppinen saalistaja aivan liian debiili saadakseen meitä koskaan kiinni.
Ja höpsistä. m49
Keep on dreaming. No eipä se keneltäkään ole pois että etsit. Graalin maljaakin etsi moni koko ikänsä, kunnes kuoli löytämättä :D
No en minä mitenään välttämättä ketään tarvitsekaan. Mutta jotta luopuisin yksinolon eduista, tulee naisen täyttää vähimmäisvaatimukseni. Miksi vaihtaa hyvää elämää johonkin, joka ei miellytä? m49
Miksi tuhlata aikaa turhuuksien jahtaamiseen? Elä sitä hyvää elämääsi äläkä huoli pimpeistä, (hedelmälliset) pimpit eivät varmasti huoli sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen kommentti, koska hormoneja käytetään myös sairauksien hoitoon. Varsinkin sinun ikäisillä naisilla on usealla tarvetta hormoneille, mutta ei niinkään ehkäisylle.
Sairauden hoito eri asia. Etsin nuorempaa. Tosin en sulje ikäisiänikään ehdottomasti pois. m49
Etsi vain. Ihan samoja ongelmia niille nuorillekin tulee tai voi olla jo valmiina. Mutta en minä sinua paheksu. Hyvä vain jos ei ehkäisyn takia tarvitse kenenkään hormoneja popsia.
No hyvä. Mutta en oikeastaan välitä kenenkään paheksumisista tai hyväksymisistä. m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kuitenkin keltarauhashormoni olla se tärkeämpi hoitomuoto sairauksissa, koska sillä saadaan paremmin esim. vuotohäiriöt kuriin.
Laihduttaminen auttaa.
Terv. säännölliset, kivottomat menstruaatiot since forever
Terv. sumopainijaakin tyhmempi laihaläski!
Oletkin tämä jankkaaja. Minulla on 7 cm myooma eikä se lähde lahduttamalla
BMI on 18. Mitäs nyt tehdään? Kuolenko vaan anemiaan ettei Pharma myrkytä?
Autofagiaan kun menee keho niin se syö vialliset solut.
Autofagia alkaa paastopäivänä 3.
Itse asiassa raudan pumppaaminen on itsensä myrkyttämistä, rauta ei kuulu ihmiskehoon. Eli lopeta nyt se ainakin alkuunsa. Toinen yleinen myrkky mitä naiset tunkevat kehoonsa on sperma. Se on immunosupressantti ja vahingoittaa nimenomaan tuota sukuelinaluetta. Naisen ei kuulu olla mikään spermaviemäri vaan vastaanottaa yksi lasti per yksi lapsi.
Haluatko kysyä jotain lisää?
Vierailija kirjoitti:
p*llu ja pulssi
Siis tuossa järjestyksessä... Jep.