Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4d dokumentti, veti aika hiljaseksi.

Vierailija
29.05.2007 |

Joku ongelma noilla kaikilla aikuisilla oli, olivat itse niin riippuvaisia siitä imetyksestä.

Itsekin imetän vielä 7kk vanhaa lasta, mutta rajani tulee vastaan siinä 1-1,5v

Kommentit (168)

Vierailija
81/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On mielestäni sairasta antaa tuttia lapselle, jos voi antaa rintaa.

Sairasta lopettaa imetys, jos voi kerran jatkaa.

Mielestäni on suoraan sanottuna VIRHE lopettaa imetys ympäristön paineen tai ennakkoluulojen takia.

Mielestäni imetystä tulisi jatkaa niin kauan, kun lapsi haluaa.

Vierailija
82/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pistareista tuli huono numero tai kaverit kiusaa välitunnilla?

Vierailija:

On mielestäni sairasta antaa tuttia lapselle, jos voi antaa rintaa.

Sairasta lopettaa imetys, jos voi kerran jatkaa.

Mielestäni on suoraan sanottuna VIRHE lopettaa imetys ympäristön paineen tai ennakkoluulojen takia.

Mielestäni imetystä tulisi jatkaa niin kauan, kun lapsi haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelosen ja vitosen kanssa. Mulla tuli tuosta dokkarista vain hyvä mieli. Tiesin että sen jälkeen täällä tursuaa noita " hyi ällöä" viestejä. Ihanaa että täällä on muitakin ihmisiä joilla on järkeä päässä.

Vierailija
84/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli vuoden ikäisen lapsen imettämiseen ei ole mitään perusteita.

Vierailija
85/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasihan sen, että perus-av-mamma on ahdasmielinen.

Vierailija
86/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä naisia. Kummallista imetysvouhotusta isoille lapsille. Ymmärrän pienten lasten imettämisen, mutta en enää yli 2 vuotiaan , puhumattakaan 8 vuotiaan koululaisen imettämisestä. Sairaita naisia.

Vierailija
87/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelee vähintään kahden vuoden imetystä. OLET TÄYSNUIJA.

Vierailija
88/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvi itse kertoi tuosta imettämisestä jossain tv-ohjelmassa

Vierailija
89/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää n.8kk jälkeen.

Ihan vaan tiedoksi.

Eihän muissakaan asioissa lapset itse päätä mitä perheessä tehdään- milloin on nukkumaanmenoaika ja niin edelleen.

Vai päättääkö teillä- siis teillä joiden mielestä lapsi päättää milloin lopettaa tissin syömisen?

Jos teidän perheissä lapsi on päätäntävallassa ja vastuussa niin ei voi muuta sanoa kuin lykkyä vaan ja voi lapsiparkoja :0

Vierailija
90/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siella ymmarran vahintaan 2 vuoden imetyksen, mutten lansimaissa jossa on muutakin ravintoa tarjolla lapsille.

Vierailija
91/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ahdasmielinen, mutta koen tuon 8-vuotiaan imettämisen sairaaksi. Kaikkea ei pidä hyväksyä vain siksi että joku muu sen hyväksyy, pitäkää se ihmiset mielessä!

Vierailija
92/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne imettäjät.. esim kaupan jonossa.. Voi hyvää päivää! Eihän pulloruokkijatkaan mukulaansa kassalla syötä. Olen oikeastaan aika sanaton.. Palaan asiaan, kun saan suuni auki.. =)

Vierailija
93/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smak;)

9

Vierailija
94/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapseni tarvitsee rintaa vielä kouluiässä, niin sitten hän saa sitä.

Se on näin yksinkertaista. Ei siinä ole mielestäni yhtään mitään perverssiä.

En kylläkään usko, että hän sitä enää sitten tarvitsee, mutta teoriassahan se on mahdollista.

Tulen varmasti sitten tänne kertomaan, jos poikani vielä välitunnilla tulee tissiä pyytämään.

t. Vitonen

Vierailija
95/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin överiksi siinä meni ainoastaan sen miehen tissinsyöminen. Se 8v oli mielestäni myös vähän liikaa. Tosin siinäkin äiti kannusti lastaan lopettamaan tissin syömisen, joten hän ei mielestäni ollut sairaaloisen riippuvainen lapsestaan tai kannustanut lastaan olemaan liian riippuvainen itsestään.

Vierailija
96/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kaksosten isähän oli tosi iloinen, kun imetyksen loputtua, lapset tulivat isänkin luo halille.

Vierailija
97/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kovin kaukaa hakea tietoa, että voi kumota väitteen, että rintamaidolla ei ole ravitsemuksellista hyötyä tietyn ajan jälkeen. Sillä on ravitsemuksellista hyötyä ainakin 1v 1kk ikäiselle pojalleni, joka saa luultavastikin n. 70-80 % ravinnostaan vielä rinnasta. Ja kasvaa hienosti , reisi- ja mahamakkaroita riittää :-)

Ja meidän perheessä lapset itse saavat päättää monestakin asiasta.

Ja hyvin menee.

Vierailija:

enää n.8kk jälkeen.

Ihan vaan tiedoksi.

Eihän muissakaan asioissa lapset itse päätä mitä perheessä tehdään- milloin on nukkumaanmenoaika ja niin edelleen.

Vai päättääkö teillä- siis teillä joiden mielestä lapsi päättää milloin lopettaa tissin syömisen?

Jos teidän perheissä lapsi on päätäntävallassa ja vastuussa niin ei voi muuta sanoa kuin lykkyä vaan ja voi lapsiparkoja :0

Vierailija
98/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehty tutkimus jossa eräitä vauvoja täysimetettiin vuoden ikään asti ja nämä vauvat olivat aivan yhtä terveitä ja hyvin kasvaneita kuin kiinteitä saaneet.

Älä siis väitä etteikö imetyksellä olisi ravitsemuksellista merkitystä...

Sitä paitsi se on vain osa imetyksen tärkeydestä. Lapsi saa ravinnon lisäksi läheisyyttä ja hellyyttä.

Vierailija
99/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tarvitse kovin kaukaa hakea tietoa, että voi kumota väitteen, että rintamaidolla ei ole ravitsemuksellista hyötyä tietyn ajan jälkeen. Sillä on ravitsemuksellista hyötyä ainakin 1v 1kk ikäiselle pojalleni, joka saa luultavastikin n. 70-80 % ravinnostaan vielä rinnasta. Ja kasvaa hienosti , reisi- ja mahamakkaroita riittää :-)

Ja meidän perheessä lapset itse saavat päättää monestakin asiasta.

Ja hyvin menee.

Vierailija:

enää n.8kk jälkeen.

Ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
100/168 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissasi olet sitä mieltä että yli 1-vuotias ei juuri muuta ravintoa tarvitse kuin rintamaitoa???!!! Sitä vesimaitoa?!

Voi hellunjee.

Ihan rehellisesti sanoen- pelkät " makkarat" eivät kerro lapsen kokonaisravitsemustilanteesta juuri mitään.

Toivottavasti otat asioista hiukan enemmän selvää ja alat antamaan lapsellesi myös oikeaa ruokaa.

21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi