Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä

Vierailija
16.09.2026 |

Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?

Kommentit (934)

Vierailija
621/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

Eri, mutta hauska satu naisen suusta. Ketä edes kiinnostaa kumppaneiden määrä, tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia. 

Sinä olet sekopää joka yrittää kääntää asian niin että naisten kumppaneilla ei olisi mitään merkitystä, mutta miesten on. Jos minä miehenä sanon että olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa mikä on totuus, se on naisille aivan samantien ei ei ei, mutta oudosti naisten mielestä sama toisinpäin olisi ihan ok, nainen maannut yli sadan miehen kanssa.

Et ole harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa.

Olen. Mä olen naimisissa oleva mies ja olin eilen treffeillä, laskin että hän oli 11 nainen vuoden sisään jonka kanssa olen treffaillut ja heistä 5 kanssa olen harrastanut seksiä plus oman vaimon kanssa. Olen nelikymppinen mies. Mun koko elämä on ollut tällaista samanlaista nii tähän ikään mennessä kumppaneita on ehtinyt kertyä huomattavan paljon. Mulla on huomiseksi tiedossa taas uusi nainen ja seksi on mitä todennäköisimmin mukana 🤦‍

Loooool 😂 

Älä muuta sano :DDDDDDDDDD Tuokin naputtaa vielä huomisenkin( senkin ajan, kun on muka treffeillä panemassa) hikipäässään viestejä tänne vauvalle, miten  on päässyt taas panemaan, vaikka ei ole naista koskaan metriä lähemmäksi päässyt. Jos  miehellä olisi tuollainen vienti naismarkkinoilla, ei hänen tarvitsisi trollata vauvalla ja nostaa omaa egoaan. 

Olen 55v mies. Seksielämää takana jo 40 vuotta. Siihen 100 kumppanin saavuttamiseen ei tarvitse kuin pari vuotta, kun joka viikonloppu on eri nainen kainalossa. En ole tarkkaa lukua koskaan pitänyt ja vaikka aika ronkeli olen aina ollut naisten ulkonäön ja fiksuuden suhteen, niin 100 seksikumppania meni varmasti rikki jo alle 30-vuotiaana.

Se on jännä ilmiö, miten kumppanien määrä vaikuttaa vastakkaisen sukupuolen suhtautumiseen. Jos naisille kertoo rehellisesti, että seksikumppaneita on ollut paljon, on melko turha toivo saada vain vähän seksikumppaneita omaavaa fiksua naista kunnon suhteeseen. No, en minäkään ole koskaan huolinut vakavampaan suhteeseen mitään kyläpyörää. Onneksi nykyinen vaimo ymmärsi, että mennyt on mennyttä ja olin hänelle ensimmäinen. Jos kykenisin, niin pyyhkisin lähes kaikki entiset sutinani pois elämästäni.

Eli kyllä määrällä on hyvinoin paljon väliä ja varsinkin, kun naisista yli 90% jakaa pillua ilman että vaatisivat kumia. Aika rohkeaa touhua. 

Miten sä jaksatkin keksiä noita naurettavia satujas? Ja vielä ilmeisesti pakonomaisesti niitä haluat jakaa muille. 

Nämä aiheuttavat hyvin vahvaa myötähäpeää. 

Naiset eivät myöskään "jaa pillua" ilman kumia jollet sitten liiku joissain täysissä juoppo- tai luuseripiireissä. 

En ole koskaan tavannut naista joka ei kumia olisi vaatinut, fiksut pitävät sitä itsestäänselvyytenä. Mutta selvästi meillä on hieman eri standardit seuran suhteen. 

Niin minäkin ensin luulin, että fiksut naiset vaativat kumin käyttöä. Ehkä minussa ja sinussa on se ero, että minä en ole koskaan lähestynyt naisia seksinharrastaminen edellä, joten ovat mahdollisesti ajatelleet, että noin hyvälle miehelle voi vaikka tulla raskaaksi ja vaikuttaa niin kiltiltäkin, ettei sillä varmaankaan mitään tauteja voi olla. Siihenkin on tullut törmättyä, että nainen on luullut homoksi, joku toinen impotentiksi jne. vain siksi, kun paneminen ei ole ollut heti tähtäimessä.

Minulla kun on jo tuota elettyä elämää mukavasti takana, niin on tullut nähtyä ja kuultua kaikenlaista myös sillä välin, kun sinä olet ährännyt touhutippa nenässä ja munassa kumia kikkelin päälle naisen odottaessa jo hieman tuskastuneena, että tuleeko siitä mitään.

Älä viitsi jatkaa juttua. Puhut fiksuista naisista ja toisaalta siitä, miten he heti haluaisivat tulla kaltaisellesi hyvälle miehelle raskaaksi? Please dude!

Et nyt selvästi ymmärrä. Kuten jo koitin vihjailla, olen suosinut pidempää tapailua ja vasta sitten mahdollista seksiä. Et osaa kuvitellakaan miten monta kertaa olisin jo päässyt naimisiin, jos olisin antanut naisten päättää. Kolmikymppiset naiset ovat kaikkein "vaarallisimpia", kun biologinen kello tikittää ja vauvakuume on päällä. On varmasti eräskin lapsi saanut alkunsa, kun nainen on ajatellut vain, että haluaa lapsen.

Onko sinulla itselläsi älyllinen kehityshäiriö, kun et ota seksuaaliterveyttä puheeksi etkä suojaudu kondomilla noin leväperäisten kumppanien kanssa?  Vakka on kantensa totisesti löytänyt. 

Vierailija
622/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten naisviha on uskomatonta. Onneksi irl on paljon mukavia ja kohteliaita miehiä.

Tämä. Koko aloitus on pelkkä provo, joita ap tehtailee vähän väliä, mutta samalla se tulee herättäneeksi kaikenkarvaiset misogynistit koloistaan. Nämä pellet haukkuvat naiset pystyyn ihan muuten vain ja vieläpä sellaisesta minkä sallivat miehille harkitsematta. Heille nainen on h*ora, riippumatta mitä tämä tekee, eivätkä vaivaudu mitenkään perustelemaan mitään. 

Minusta on kivaa kun misogyynit tulevat koloistaan. Odotan valmiina ammusteni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla itselläsi älyllinen kehityshäiriö, kun et ota seksuaaliterveyttä puheeksi etkä suojaudu kondomilla noin leväperäisten kumppanien kanssa?  Vakka on kantensa totisesti löytänyt. 

Ei kun sinulla on kehityshäiriö, jos pidät parittelua "harrastuksena" ja varsinkaan kuivaparittelua kumihupulla minään muuna kuin sielunsa täydellisenä mädättämisenä.

Sen sijaan ruumiinnesteidensä vaihtaminen aidosti kiinnostavien kumppanien kanssa on evoluutiota, jopa jeesus yhtyi opetuslapsiinsa näin, samasta kupista heidän kanssaan juomalla. Mutta mitä se kumihupulla parittelu on? Käytkö kakallakin joku kumitulppa pepussasi vain harjoittelemassa kakkaamista? Mitä helkkaria. Tyhmä JA mätä.

Vierailija
624/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet haukkuvat kuorossa naisia hu*riksi, jotka eivät todellakaan ole vaimomateriaalia, koska kukaan ei halua olla naisen kanssa, jolla on ollut useita seksikumppaneita. Samaan hengenvetoon haukutaan ap, jota ilmiselvästi häiritsi tyttöystävän kumppaneiden lukumäärä tai se, että tyttöystävä ehkä valehteli siitä. Sitten vielä haukutaan kaikki suominaiset ja kukaan ei edes haluaisi sänkyyn suominaisen kanssa. Sitten mennäänkin jo toiseen keskusteluun itkemään, kuinka naiset eivät kiinnostu hänestä baarissa tai tinderissä ja kuinka jännämies vei oman ihastuksen. On kyllä vekkulia porukkaa.

Vierailija
625/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

Eri, mutta hauska satu naisen suusta. Ketä edes kiinnostaa kumppaneiden määrä, tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia. 

Sinä olet sekopää joka yrittää kääntää asian niin että naisten kumppaneilla ei olisi mitään merkitystä, mutta miesten on. Jos minä miehenä sanon että olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa mikä on totuus, se on naisille aivan samantien ei ei ei, mutta oudosti naisten mielestä sama toisinpäin olisi ihan ok, nainen maannut yli sadan miehen kanssa.

Olen. Mä olen naimisissa oleva mies ja olin eilen treffeillä, laskin että hän oli 11 nainen vuoden sisään jonka kanssa olen treffaillut ja heistä 5 kanssa olen harrastanut seksiä plus oman vaimon kanssa. Olen nelikymppinen mies. Mun koko elämä on ollut tällaista samanlaista nii tähän ikään mennessä kumppaneita on ehtinyt kertyä huomattavan paljon. Mulla on huomiseksi tiedossa taas uusi nainen ja seksi on mitä todennäköisimmin mukana 🤦‍

Loooool 😂 

Älä muuta sano :DDDDDDDDDD Tuokin naputtaa vielä huomisenkin( senkin ajan, kun on muka treffeillä panemassa) hikipäässään viestejä tänne vauvalle, miten  on päässyt taas panemaan, vaikka ei ole naista koskaan metriä lähemmäksi päässyt. Jos  miehellä olisi tuollainen vienti naismarkkinoilla, ei hänen tarvitsisi trollata vauvalla ja nostaa omaa egoaan. 

Olen 55v mies. Seksielämää takana jo 40 vuotta. Siihen 100 kumppanin saavuttamiseen ei tarvitse kuin pari vuotta, kun joka viikonloppu on eri nainen kainalossa. En ole tarkkaa lukua koskaan pitänyt ja vaikka aika ronkeli olen aina ollut naisten ulkonäön ja fiksuuden suhteen, niin 100 seksikumppania meni varmasti rikki jo alle 30-vuotiaana.

Se on jännä ilmiö, miten kumppanien määrä vaikuttaa vastakkaisen sukupuolen suhtautumiseen. Jos naisille kertoo rehellisesti, että seksikumppaneita on ollut paljon, on melko turha toivo saada vain vähän seksikumppaneita omaavaa fiksua naista kunnon suhteeseen. No, en minäkään ole koskaan huolinut vakavampaan suhteeseen mitään kyläpyörää. Onneksi nykyinen vaimo ymmärsi, että mennyt on mennyttä ja olin hänelle ensimmäinen. Jos kykenisin, niin pyyhkisin lähes kaikki entiset sutinani pois elämästäni.

Eli kyllä määrällä on hyvinoin paljon väliä ja varsinkin, kun naisista yli 90% jakaa pillua ilman että vaatisivat kumia. Aika rohkeaa touhua. 

Ah, tätä miesten kaksinaismoralismin määrää. Tämä on juuri se, mikä ärsyttää eniten. Naisen tulee olla neitsyt samalla kun mies on kuppakulli. Yök. Ei ihme, että nykynaisen valitsevat sen karhun ennemmin. Hyvä niin.

Ei vaan se että te naiset ette ole rehellisiä mutta samaan aikaan olette vaatimassa sitä rehellisyyttä miehiltä. Aivan kuten tuossa kerroin miten olin lähestynyt samaa naista monena eri miehenä. Te naiset olette yllättävän usein kuin jos olette kuunnelleet sen vanhan pilapuhelun pettäjä jossa kaikki kaatuu kuin se Pisan kalteva torni. En ole kysellyt kuin nuorena naisten seksikumppaneiden määristä, jos minulta kysytään niin vastaan että liikaa, koska en muista.

Sinun keksimä tarina ei kerro mistään muusta, kuin huonosta mielikuvituksesta. Tuo juttu kusee kuin seula. Tsemppaisit vähän, tulis parempia provoja.

Vierailija
626/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Miksi olisi? En edelleenkään tiedä mieheni tarkkaa lukumäärää. Sen tiedän että niitä ns panosuhteita on ollut. Miksi minua edes kiinnostaisi tietää määristä?

Ei ollut kyse siitä, vaan jos kysytään vastataan niinkuin asiat ovat. Naiset ovat pahimmillaan niin ho.roja kuin olla ja voi. Kerran tein kaksi eri deitti profiilia miehenä ja lähestyin niillä samoja naisia, voi hit.to mitä huo.ria oli paljon. Olin sopinut treffit toisen naisen kanssa päivällä kello 15 ja että harrastettaisiin myös seksiä, toisena miehenä saman naisen kanssa sama kello 18 ja aina kelpasi. Jollekkin kokeilin samaa aikaa niin yllättäen lapsi tuli sairaaksi, mutta toisen kohdalla oli terve. Kun kysyin onko tutustunut muihin miehiin tai jutteleeko muiden kanssa samaan aikaan nii ei ole eikä juttele, kaikki miehet ovat olleet vain seksiä vailla. Samaa ollaan tehty kaverin kanssa tinderissä, juteltu samojen naisten kanssa, joistakin huomaa rehellisyyden, mutta suurin osa puhuu aivan mitä sattuu. Meillä on ollut miehinä sellainen asenne että jos on avoin ja rehellinen aivan kaikesta niin on mahdollista päästä hyvinkin pitkälle naisten kanssa. Miksi ei toisinpäin? M41

Selvästi tänä kaveri on kyllä äo:ltaan todella alhainen kun ei kykene edes hieman uskottavia satuja keksimään. 😁 

Kokeile itsekkin vähän feikata ja tehdä kiusaa niin nopeasti avautuu aika paljon enemmän asioita siitä missä mennään. Miehenä kun feikkaa naista oppii yllättävän nopeasti aika fiksuksi, olemaan vain täysin erilainen kuin muut saa nopeasti aika paljon naisia 

Naiset ovat kieroja valehtelijoita, mutta yllättävän tyhmiä, kuten tämäkin ketju todistaa.

Ja miehet oikeasti vihaavat naisia, kuten tämäkin ketju todistaa. 

Naiset osoittavat käytöksellään olevansa lasten ja miesten vihollisia, joten miksi emme vihaisi?

Puhu nyt vain itsestäsi eikä kaikista miehistä/kaikista naisista. Se on täysin ok että vihaat ja pysyt kaukana naisisa.

Älä yleistä. Koskee vain suomalaisia naisia.

Jännä, et aasiavaimomies ei hanki ite sitä naista aasiasta, vaan keskittää elämänsä suomalaisten keskuuteen haukkumalla naisia.

Vierailija
627/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Kuinka monta tuollaista naista olet tavannut? Muita kuin ammattilaisia. Naisella on keskimäärin 2-11 kumppania elämänsä aikana. Miehillä enemmän. Tilastojen mukaan. Todella vaikea uskoa, että kukaan nainen sinulle avautuis, vaikka sekskumppaneita olis ollut paljonkin.

Tapasin joskus naisen joka piti kirjaa miehistä kenen kanssa on harrastanut seksiä. Kuulin että siinä oli jo aika paljon, oltiin ehkä 25v hänellä oli yli 50, minulla silloin ehkä 25. Elämä on ollut hurjaa. En pysty muistamaan kaikkia seksikumppaneitani mutta monesti olen laskenut ja päässyt sinne sataan, koko ajan tulee uusia ja uusia kumppaneita.

Eli edelleen et ole tavannut tiettävästi yhtään naista, jolla olis ollut seksikumppaneita yli sata. Vaikka sinulla on naisia ollut.

Eri

Olen. Olen käynyt pari kertaa maksullisissa. Suomalainen ja harrastanut seksiä kolmen kimpassa kahden thai tytön kanssa. Luultavasti heillä oli muitakin ollut. 

Melkoinen kuppakulli. Se pitäisi tatuoida otsaasi, etteivät taudit leviä enempää.

Kumi on keksitty. Olen huomannut että naiset eivät muista sitä kumiakaan. Moni nainen sanoo että mä olen puhdas enkä ole harrastanut seksiä kuin muutaman kanssa. Siihen muutamaan voi kuulua mies jolla on ollut yli sata kumppania. Mä olen käynyt testeissä ja käyttänyt kumia toisinkuin naiset

Sinä selvästikin liikut jossain lähiöräkälän porukoissa. Hyvä tietää, selittää paljon. 

Sekä omaa käytöstäsi, että hyvin erikoista naiskuvaasi. 

Tinderissä kyllä naiset ovat kuin sieltä räkälästä. Täytyy myöntää 

Jotenkin sit tasoisiasu, jos kerran itsekin siellä olet.

Vierailija
628/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta luulin että kyse on työsuhteista tai  historiasta

Vierailija
629/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niinkuin tiedemiehet säteilyputkien kanssa ...

Vierailija
630/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei vaikuta aikoinaan parin vuoden opiskelut Japaniassa nuorena miehenä, tulihan siellä höylättyä erittäin ahkerasti, ( eikä todellakaan tarvinnu siihen aikaan maksaa mitään).

Huojentavaa tietää että naiset ei tuollaisesta ajattele mitään pahaa.

Ja onhan noita työkomennuksia ollu muuallakin..

T. setämies,DI

Suominaisiako sinä siellä höyläsit vai ketä? Palstalta olen lukenut miesten kommentteja, että keneltäkään ei saa niin helposti kuin suomalaisilta naisilta. Ei ne japanilaisiakaan voi olla.

Vierailija
631/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Loooool 😂 

Ah, tätä miesten kaksinaismoralismin määrää. Tämä on juuri se, mikä ärsyttää eniten. Naisen tulee olla neitsyt samalla kun mies on kuppakulli. Yök. Ei ihme, että nykynaisen valitsevat sen karhun ennemmin. Hyvä niin.

Ei vaan se että te naiset ette ole rehellisiä mutta samaan aikaan olette vaatimassa sitä rehellisyyttä miehiltä. Aivan kuten tuossa kerroin miten olin lähestynyt samaa naista monena eri miehenä. Te naiset olette yllättävän usein kuin jos olette kuunnelleet sen vanhan pilapuhelun pettäjä jossa kaikki kaatuu kuin se Pisan kalteva torni. En ole kysellyt kuin nuorena naisten seksikumppaneiden määristä, jos minulta kysytään niin vastaan että liikaa, koska en muista.

Sinulla on omituinen kuva REHELLISYYDESTÄ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ukko lähestyy samaa naista "monena eri miehenä" ja se on niin rehellistä, että. 

Se on myös sitä testailua parhaimmillaan. Olen tässä nyt kesän ja syksyn aikana treffaillut aika paljon naisia ja jutellut heidän kanssaan. Tullut siihen tulokseen että minulta kysytään ihan mitä vain testatakseen mikä olen miehiään. Miksi en tekisi samaa toisinpäin. Jos nainen juttelee samaan aikaan aivan eri tavalla toisen miehen kanssa niin eihän se miehen syy ole jos jokin tietty mielikuva naisesta muodostuu. 

Kaverilla oli pitkä ja hankala suhde yhteen mieheen. Oli kummallisesti kiinni siinä suhteessa, vaikka oli onneton koko ajan. Lopulta onnistui irrottautumaan kokonaan. Tää tyyppi teki feikkiprofiilin kuvineen, ja yritti saada kaveriani treffeille. Kaverini tiesi koko ajan, kenestä oli kyse. Et sellaisia ruudinkeksijöitä nää feikkiprofiililla leikkijät ovet.

Vierailija
632/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun sinulla on kehityshäiriö, jos pidät parittelua "harrastuksena" ja varsinkaan kuivaparittelua kumihupulla minään muuna kuin sielunsa täydellisenä mädättämisenä.

Sen sijaan ruumiinnesteidensä vaihtaminen aidosti kiinnostavien kumppanien kanssa on evoluutiota, jopa jeesus yhtyi opetuslapsiinsa näin, samasta kupista heidän kanssaan juomalla. Mutta mitä se kumihupulla parittelu on? Käytkö kakallakin joku kumitulppa pepussasi vain harjoittelemassa kakkaamista? Mitä helkkaria. Tyhmä JA mätä.

Ai oli Jeesuksellakin huuliherpes. Kaikkea sitä kuulee.

Vierailija
633/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehen käyttämä jakorasia ei voi aitoa rakkautta tuntea.

Vierailija
634/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Miksi olisi? En edelleenkään tiedä mieheni tarkkaa lukumäärää. Sen tiedän että niitä ns panosuhteita on ollut. Miksi minua edes kiinnostaisi tietää määristä?

Ei ollut kyse siitä, vaan jos kysytään vastataan niinkuin asiat ovat. Naiset ovat pahimmillaan niin ho.roja kuin olla ja voi. Kerran tein kaksi eri deitti profiilia miehenä ja lähestyin niillä samoja naisia, voi hit.to mitä huo.ria oli paljon. Olin sopinut treffit toisen naisen kanssa päivällä kello 15 ja että harrastettaisiin myös seksiä, toisena miehenä saman naisen kanssa sama kello 18 ja aina kelpasi. Jollekkin kokeilin samaa aikaa niin yllättäen lapsi tuli sairaaksi, mutta toisen kohdalla oli terve. Kun kysyin onko tutustunut muihin miehiin tai jutteleeko muiden kanssa samaan aikaan nii ei ole eikä juttele, kaikki miehet ovat olleet vain seksiä vailla. Samaa ollaan tehty kaverin kanssa tinderissä, juteltu samojen naisten kanssa, joistakin huomaa rehellisyyden, mutta suurin osa puhuu aivan mitä sattuu. Meillä on ollut miehinä sellainen asenne että jos on avoin ja rehellinen aivan kaikesta niin on mahdollista päästä hyvinkin pitkälle naisten kanssa. Miksi ei toisinpäin? M41

Noin se menee. Suomalainen nainen on yleensä helvetin kova valehtelemaan ja osa näyttää uskovan kaiken vielä itsekin. Joskus olen treffaillut naisia netin avulla ja vaikka millaisia hörhöjä on tullut vastaan. Onhan se vähemmän viehättävällekin naiselle varsinainen karkkikauppa, kun miehet haluavat oikeasti usein vain seksiä, kun taas nainen luulee, että kiinnostuvat naisen persoonasta ja ulkonäöstä. Sitten ollaan pillu ammollaan monta kertaa viikossa eri miehille.

Uskotko oikeasti näin vai puratko vaan katkeruuttasi siitä, kun et löydä naisseuraa? Olet kyllä oikeassa siinä, että netti+tinder toimii niin, että ulkonäkö on valttia, erityisesti miehillä. Tutkimusten mukaan pieni osa miehistä saa ison osan naisten huomiosta. Naisilla huomio jakautuu tasaisemmin ja ne ei niin viehättävät naisetkin saavat huomiota tasoaan paremmista miehistä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita niin, että naiset olisivat, sinua lainaten "pillu ammollaan monta kertaa viikossa eri miehille". Mutta pieni vinkki, lopeta tinderin ja netin käyttö deittailumielessä, kun se ei sinulla toimi. Lähde vaikka yöelämään ja mene juttelemaan naiselle. Näytä, että olet kiinnostava persoona. Jos tämä onnistuu, niin todennäköisesti ainakin juttuseuraa saat illaksi ja jos oikein hyvin menee, niin saatat saada jotain muutakin.

Vierailija
635/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä sitten olet?

Vierailija
636/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin saanut euron joka kerta, kun kielätydyin miesten ehdotuksilta sinkkuaikoina, niin olisin rikas nainen. Nyt harmittaa. No, sain kuitenkin hyvät naurut.

Vierailija
637/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä sitten olet?

No kiltti ja kunnollinen mies tietenkin. Naisille en kelpaa kun ei ole mittavaa rikoshistoriaa tai top5% alfamenestyjän statusta.

Vierailija
638/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä sitten olet?

No kiltti ja kunnollinen mies tietenkin. Naisille en kelpaa kun ei ole mittavaa rikoshistoriaa tai top5% alfamenestyjän statusta.

Keksi itsellesi rikoshistoria ja ota kasvot täyteen tatuointeja. Olisit hankkinut hyvän koulutuksen, nyt se on sinun oma moka.

Vierailija
639/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jännä kuinka pahasti tunteisiin tämä aihe menee joillakin ihmisillä, muut ihmiset saa päättää itse mikä heille on tärkeää kumppanin valinnassa ja jättimäiselle osalla miehistä edellisten kumppanien määrä merkitsee.

Täälä syytetään miehiä luusereiksi jotka ovat siitä rehellisiä, samalla kun se vaatii rohkeutta olla siitä rehellinen koska tämä vastaanotto on äärrimäisen rumaa.

Minä epäilen että tunteet ohittaa nyt järjen täälä, suututtaa ja harmittaa omat valinnat ja miesten pitäis muuttua että se jotenkin kuittaantuisi sillä.

Kuka ihme kyselee kumppanien määrästä? Aika monilla treffeillä olen käynyt muutaman pitkän suhteeni välissä, eikä aiempien kumppanien lukumäärä tullut kertaakaan puheeksi. Opiskelun kautta tunnen sillä tavoin uskonnollisia ihmisiä, että heille tärkeää on pidättäytyä seksistä ennen avioliittoa. Heidän kohdallaan ymmärrän, jos haluavat selvittää asiaa.

Itse en ole uskonnollinen ja laittaisin moisen kyselijän samoin tein luiskaan. 

Aika moni, se on sitä kun kartoitetaan kuinka hyvin sovitaan yhteen ja että oletko sinä vaimo materiaalia.

Jos siitä alkaa tuommoinen ämpyily niin sinä menet tilapäisen leikkikalun kategoriaan.

Sinä olet oikeutettu samaan.

Ethän sä mitään leikkikalua hänestä saa kun olet jo luiskassa. 

En tiedä, miksi juuri tämä trollausaloitus elää vuodesta toiseen, ehkä juuri voimafantasiapotentiaalinsa takia. 

Tosielämässähän tällainen kumppanitilastoija oppii (tai oppisi, jos äly riittäisi) internetissä suositun sanonnan voiman: pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja. 

Kumppanien lukumäärän kyselijän palkinto on se, että kaikki naiset kaikkoavat: sekä ne, joilla on ollut useampi kumppani, että ne, jotka ovat pidättäytyneet tai muuten jääneet ilman. 

Onnea ”voittajalle”! 

Suomalaiset naiset ovat monissa asioissa aivan poikkeuksellisia. Jos nainen kysyy miehen kumppanien lukumäärää ja mies ilmoittaa liian suuren määrän, mies ei saa yhdeltäkään palstan naiselta pillua ja tämä leimataan kuppakulliksi. Jos taas miehellä ei ole joko ainoatakaan entistä kumppania tai niitä on vain pari kpl, niin siltikään yksikään palstan nainen ei antaisi pillua, koska ei missään nimessä alkaisi opettaa aikuista miestä hyväksi panomieheksi. Aina se suomalainen mies tekee väärin.

Näistä esimerkeistä myös alkoholi. Naiset ei halua juoppoa miestä, mutta eivät voi sietää absolutistia miestä, jota ei kiinnosta alkoholi ollenkaan.

Suomalaiset naiset alkaa olla jo edellä miehiä päihteiden käytössä.

Tää on hervoton kaveri logiikkansa suhteen. Kun miehet käyttävät 13l ja naiset 5l puhdasta alkoholia vuodessa, tän sankarin mukaan naiset käyttää melkein enemmän, kuin miehet. 

Vierailija
640/934 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jännä kuinka pahasti tunteisiin tämä aihe menee joillakin ihmisillä, muut ihmiset saa päättää itse mikä heille on tärkeää kumppanin valinnassa ja jättimäiselle osalla miehistä edellisten kumppanien määrä merkitsee.

Täälä syytetään miehiä luusereiksi jotka ovat siitä rehellisiä, samalla kun se vaatii rohkeutta olla siitä rehellinen koska tämä vastaanotto on äärrimäisen rumaa.

Minä epäilen että tunteet ohittaa nyt järjen täälä, suututtaa ja harmittaa omat valinnat ja miesten pitäis muuttua että se jotenkin kuittaantuisi sillä.

Kuka ihme kyselee kumppanien määrästä? Aika monilla treffeillä olen käynyt muutaman pitkän suhteeni välissä, eikä aiempien kumppanien lukumäärä tullut kertaakaan puheeksi. Opiskelun kautta tunnen sillä tavoin uskonnollisia ihmisiä, että heille tärkeää on pidättäytyä seksistä ennen avioliittoa. Heidän kohdallaan ymmärrän, jos haluavat selvittää asiaa.

Itse en ole uskonnollinen ja laittaisin moisen kyselijän samoin tein luiskaan. 

Aika moni, se on sitä kun kartoitetaan kuinka hyvin sovitaan yhteen ja että oletko sinä vaimo materiaalia.

Jos siitä alkaa tuommoinen ämpyily niin sinä menet tilapäisen leikkikalun kategoriaan.

Sinä olet oikeutettu samaan.

Ethän sä mitään leikkikalua hänestä saa kun olet jo luiskassa. 

En tiedä, miksi juuri tämä trollausaloitus elää vuodesta toiseen, ehkä juuri voimafantasiapotentiaalinsa takia. 

Tosielämässähän tällainen kumppanitilastoija oppii (tai oppisi, jos äly riittäisi) internetissä suositun sanonnan voiman: pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja. 

Kumppanien lukumäärän kyselijän palkinto on se, että kaikki naiset kaikkoavat: sekä ne, joilla on ollut useampi kumppani, että ne, jotka ovat pidättäytyneet tai muuten jääneet ilman. 

Onnea ”voittajalle”! 

Suomalaiset naiset ovat monissa asioissa aivan poikkeuksellisia. Jos nainen kysyy miehen kumppanien lukumäärää ja mies ilmoittaa liian suuren määrän, mies ei saa yhdeltäkään palstan naiselta pillua ja tämä leimataan kuppakulliksi. Jos taas miehellä ei ole joko ainoatakaan entistä kumppania tai niitä on vain pari kpl, niin siltikään yksikään palstan nainen ei antaisi pillua, koska ei missään nimessä alkaisi opettaa aikuista miestä hyväksi panomieheksi. Aina se suomalainen mies tekee väärin.

Niinhän se täällä nettimaailmassa menee. Ja naiset ovat hååria, jos antavat, mutta pihtarihååria jos eivät anna. Aina se suomalainen nainen takee väärin.

Nimen omaan nettimaailmassa! Itse kun tapasin mieheni 20 vuotta sitten, hänellä oli ollut vain yksi seksikumppani, minulla useampi. Ei kyllä koskaan tullut mieleeni, ettenkö opettaisi häntä tekemään asioita, joista pidän. Ja miesten pitäisi muistaa myös se, että jokaisen kumppanin kanssa hyvää seksiä joutuu opettelemaan. Se, mikä toimi exän kanssa, ei välttämättä toimi nykyisen kanssa. Eri ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Yhden illan juttuja ei ketään kiinnosta opettaa, mutta seurustelusuhteissa kyllä.

Tuo on totta ja siksi naisten kymmenet seksikumppanit ovat huono asia, koska nainen oppii kyllä jo ensimmäisellä kerralla makaamaan ketarat levällään ja odottamaan, että mies huolehtii kummankin orgasmista. Siinä ne suomalaisen naisen seksitaidot olivatkin.

Eli pitää olla vieläpä seksitaidoissa hyvä neitsyt. Nyt menee kyl vaikeaks...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi