Miksi nuorten sukupolvi on nykyään kaikista köyhintä?
Etenkin Suomessa nuoret ovat muuta Eurooppaa köyhempiä
Kommentit (93)
Vanhukset ahnehtii kaikki palvelut.
Ennen pystyi menemään työpaikalle ja sai töitä, nykyään selaillaan netissä
Suomessa ollaan kyllä muuta Eurooppaa köyhempiä mutta omat lapseni ovat kouluttautuneet ja pärjänneet hyvin. Onnekkaita!
On omat kodit, vakityöt, rahaa reissata jne. Yhdellä kesäpaikkakin 36v:nä kun itse saimme hankittua vasta kun olin 62v
Eivät nykyiset vanhatkaan olleet varakkaita nuorina. Varallisuus on kertynyt vuosikymmenien aikana, tavallisesti työtä tekemällä.
Milloin nuoret eivät olisi olleet köyhin kansanosa? Eikä ne vanhempiensa luona 30-vuotiaaksi asuvat etelä-eurooppalaisetkaan kovin varakkaita ole.
Etelä-Euroopassa nuoret aikuiset asuvat pitkään mamman ruokapatojen ääressä. Usein vasta ammatin, työpaikan ja puolison saatuaan muuttavat omaan asuntoon. Rahaa säästyy.
Vanhukset ahnehtii kaikki palvelut.
Sori! Olen käynyt kerran kampaajalla (omalla rahalla) ja pääsin 2,5v odottamaani leikkaukseenkin tänävuonna. Mutta muuta en ole sinulta ahnehtinut pois!!
Anteeksi silti, kait??
Ei perintöä, verotetaan, ei työpaikkoja, ei varallisuutta
Tämä lämmittää vanhan ruman kokoomuslaisen nivusia,kun saa nuorta poikaa halvalla:)
Vierailija kirjoitti:
Eivät nykyiset vanhatkaan olleet varakkaita nuorina. Varallisuus on kertynyt vuosikymmenien aikana, tavallisesti työtä tekemällä.
Moni keski-ikäinen asuu vuokralla.
Niin 💰🙏🏻
Perintöasuntoja ei saa nykyään myytyä, kun työikäisillä ei ole kokoaikatöitä. Niin se maailma muuttuu. Asunnot ovat arvottomia.
Nuorten sukupolvi on yleisesti ottaen ollut aina se köyhin. Varallisuutta alkaa karttua vasta kun on päässyt töihin ja saa mahdolliset opintolainat maksettua. Tämä ei päde kaikkiin, osa on köyhiä koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Niin 💰🙏🏻
Myytyä ei saa. Jäävät omaisille.
Vierailija kirjoitti:
Niin 💰🙏🏻
Voi että
Vierailija kirjoitti:
Nuorten sukupolvi on yleisesti ottaen ollut aina se köyhin. Varallisuutta alkaa karttua vasta kun on päässyt töihin ja saa mahdolliset opintolainat maksettua. Tämä ei päde kaikkiin, osa on köyhiä koko elämänsä.
Eläkkeitä maksetaan 41 miljardia ja työttömyyskorvauksia 4 miljardia.
Koska heillä on vähiten rahaa.