Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä
Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?
Kommentit (905)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaisilla aikuisilla naisilla on elämänsä aikana ollut keskimäärin 10–13 seksikumppania."
On se mielestäni aika paljon, kun ottaa huomioon kaikki palstan vanhat piiat ja kunnialliset naiset, sekä vielä neitsyenä pysyneet.
Kun olet "tilastoniilo", niin voisit kaivaa esille sen mediaanin. Ihan sama, kuin joku Suomalaisten keskiansio. Pienen osan isot luvut nostavat helposti keskiarvoa, mediaani antaa paljon parempaa tietoa. Uskon, että miehillä ihan sama tilanne. Keskiarvo voi olla joku 6-7 (heitto, ei fakta), mutta suurimmalla osalla partnereiden lukumäärä on tätä pienempi.
Tämä toki on vain kysely eikä tutkimus, mutta antanee suuntaa.
Suomalaiset kertovat seksikumppaniensa määrän – yhdellä joukolla ylivoimaisesti eniten
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011681899.html"Miehillä seksikumppaneita oli hieman naisia runsaammin. Naisilla taas yleisempää oli, että seksikumppaneita on muutamia. Reilulla joka viidennellä naisella (22 %) petikumppaneita oli enemmän kuin yksi, mutta enintään viisi."
"Eniten petikumppaneita oli sinkkumiehillä: heistä miltei joka kolmas oli harrastanut seksiä yhteensä yli 50 ihmisen kanssa. Sinkkunaisista yhtä runsaasti seksikumppaneita oli joka viidennellä."
"Eniten petikumppaneita oli sinkkumiehillä: heistä miltei joka kolmas oli harrastanut seksiä yhteensä yli 50 ihmisen kanssa. Sinkkunaisista yhtä runsaasti seksikumppaneita oli joka viidennellä."
-Eri
En usko näihin tuloksiin. Jossain virallisissa tutkimuksissa lukumäärät ovat miehillä olleet alle 10. Vähän samaa, kun Ruotsissa tehtiin kysely penisten pituuksista. Keskimitat kasvoivat monta senttiä virallisista mittauksista. Syynä miesten liioittelu + vastaajat. Ne, kenellä pieni, eivät vastailleet. Samaan uskon tässä kyselyssä. Ne vastaa mieluiten, joilla paljon seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia?
0/5
Eri, mutta hauska satu naisen suusta. Ketä edes kiinnostaa kumppaneiden määrä, tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia.
Sinä olet sekopää joka yrittää kääntää asian niin että naisten kumppaneilla ei olisi mitään merkitystä, mutta miesten on. Jos minä miehenä sanon että olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa mikä on totuus, se on naisille aivan samantien ei ei ei, mutta oudosti naisten mielestä sama toisinpäin olisi ihan ok, nainen maannut yli sadan miehen kanssa.
Et ole harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa.
Olen. Mä olen naimisissa oleva mies ja olin eilen treffeillä, laskin että hän oli 11 nainen vuoden sisään jonka kanssa olen treffaillut ja heistä 5 kanssa olen harrastanut seksiä plus oman vaimon kanssa. Olen nelikymppinen mies. Mun koko elämä on ollut tällaista samanlaista nii tähän ikään mennessä kumppaneita on ehtinyt kertyä huomattavan paljon. Mulla on huomiseksi tiedossa taas uusi nainen ja seksi on mitä todennäköisimmin mukana 🤦
Loooool 😂
Älä muuta sano :DDDDDDDDDD Tuokin naputtaa vielä huomisenkin( senkin ajan, kun on muka treffeillä panemassa) hikipäässään viestejä tänne vauvalle, miten on päässyt taas panemaan, vaikka ei ole naista koskaan metriä lähemmäksi päässyt. Jos miehellä olisi tuollainen vienti naismarkkinoilla, ei hänen tarvitsisi trollata vauvalla ja nostaa omaa egoaan.
Olen 55v mies. Seksielämää takana jo 40 vuotta. Siihen 100 kumppanin saavuttamiseen ei tarvitse kuin pari vuotta, kun joka viikonloppu on eri nainen kainalossa. En ole tarkkaa lukua koskaan pitänyt ja vaikka aika ronkeli olen aina ollut naisten ulkonäön ja fiksuuden suhteen, niin 100 seksikumppania meni varmasti rikki jo alle 30-vuotiaana.
Se on jännä ilmiö, miten kumppanien määrä vaikuttaa vastakkaisen sukupuolen suhtautumiseen. Jos naisille kertoo rehellisesti, että seksikumppaneita on ollut paljon, on melko turha toivo saada vain vähän seksikumppaneita omaavaa fiksua naista kunnon suhteeseen. No, en minäkään ole koskaan huolinut vakavampaan suhteeseen mitään kyläpyörää. Onneksi nykyinen vaimo ymmärsi, että mennyt on mennyttä ja olin hänelle ensimmäinen. Jos kykenisin, niin pyyhkisin lähes kaikki entiset sutinani pois elämästäni.
Eli kyllä määrällä on hyvinoin paljon väliä ja varsinkin, kun naisista yli 90% jakaa pillua ilman että vaatisivat kumia. Aika rohkeaa touhua.
Miten sä jaksatkin keksiä noita naurettavia satujas? Ja vielä ilmeisesti pakonomaisesti niitä haluat jakaa muille.
Nämä aiheuttavat hyvin vahvaa myötähäpeää.
Naiset eivät myöskään "jaa pillua" ilman kumia jollet sitten liiku joissain täysissä juoppo- tai luuseripiireissä.
En ole koskaan tavannut naista joka ei kumia olisi vaatinut, fiksut pitävät sitä itsestäänselvyytenä. Mutta selvästi meillä on hieman eri standardit seuran suhteen.
Niin minäkin ensin luulin, että fiksut naiset vaativat kumin käyttöä. Ehkä minussa ja sinussa on se ero, että minä en ole koskaan lähestynyt naisia seksinharrastaminen edellä, joten ovat mahdollisesti ajatelleet, että noin hyvälle miehelle voi vaikka tulla raskaaksi ja vaikuttaa niin kiltiltäkin, ettei sillä varmaankaan mitään tauteja voi olla. Siihenkin on tullut törmättyä, että nainen on luullut homoksi, joku toinen impotentiksi jne. vain siksi, kun paneminen ei ole ollut heti tähtäimessä.
Minulla kun on jo tuota elettyä elämää mukavasti takana, niin on tullut nähtyä ja kuultua kaikenlaista myös sillä välin, kun sinä olet ährännyt touhutippa nenässä ja munassa kumia kikkelin päälle naisen odottaessa jo hieman tuskastuneena, että tuleeko siitä mitään.
Älä viitsi jatkaa juttua. Puhut fiksuista naisista ja toisaalta siitä, miten he heti haluaisivat tulla kaltaisellesi hyvälle miehelle raskaaksi? Please dude!
Et nyt selvästi ymmärrä. Kuten jo koitin vihjailla, olen suosinut pidempää tapailua ja vasta sitten mahdollista seksiä. Et osaa kuvitellakaan miten monta kertaa olisin jo päässyt naimisiin, jos olisin antanut naisten päättää. Kolmikymppiset naiset ovat kaikkein "vaarallisimpia", kun biologinen kello tikittää ja vauvakuume on päällä. On varmasti eräskin lapsi saanut alkunsa, kun nainen on ajatellut vain, että haluaa lapsen.
Eli puhutkin siis seurustelusuhteista? Onko mielestäsi jotenkin epänormaalia, tai sinun ylivoimaisuuttasi, että nainen antaa parisuhteessa ilman kumia, kun suhde on vakiintunut? Tämä on ihan normaalia, eikä mitenkään ihmeellinen asia, jota täällä päivittelet, että kylläpäs yllättävän moni nainen antaa ilman kumia! Ja edelleenkään, moni FIKSU tai VASTUULLINEN nainen, oli sitten 30v tai mitä tahansa, ei halua tulla heti raskaaksi kenellekään miehelle. Fiksuilla naisilla on joku muu ehkäisy käytössä, kun kumit jätetään pois. Siinä olet oikeassa, että niitäkin naisia löytyy, jotka ovat valmiita yh-äidiksi, kunhan vain joku random mies siittää. Eivät kuitenkaan osu tähän kuvaukseesi.
Nyt meni sekavaksi. Ensin se on naimisissa ja yli sata naista kaatanut, mut kuitenkin seurustellen?
Pistä kiertopalkinto eteenpäin, jos noin koville ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on normaali nainen tai mies, niin ei kai kukaan muista edes kaikkia keiden kanssa on ollut, hyvä jos osan pidemmistä suhteista, mutta ne eivät uuteen suhteeseen vaikuta ollenkaan.
En ole ehkä normaali, olen ollut vain vaimoni kanssa, yhdessä nyt yli 20 vuotta. Jokainen eläköön elämänsä niin kuin haluaa, mutta semmoinen tunne minulla on että mitä useampi kumppani ollut sitä vaikeampi vakiintua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaisilla aikuisilla naisilla on elämänsä aikana ollut keskimäärin 10–13 seksikumppania."
On se mielestäni aika paljon, kun ottaa huomioon kaikki palstan vanhat piiat ja kunnialliset naiset, sekä vielä neitsyenä pysyneet.
Kun olet "tilastoniilo", niin voisit kaivaa esille sen mediaanin. Ihan sama, kuin joku Suomalaisten keskiansio. Pienen osan isot luvut nostavat helposti keskiarvoa, mediaani antaa paljon parempaa tietoa. Uskon, että miehillä ihan sama tilanne. Keskiarvo voi olla joku 6-7 (heitto, ei fakta), mutta suurimmalla osalla partnereiden lukumäärä on tätä pienempi.
Etkö tiedä mitä takoittaa keskimäärin?
eri*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia?
0/5
Eri, mutta hauska satu naisen suusta. Ketä edes kiinnostaa kumppaneiden määrä, tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia.
Sinä olet sekopää joka yrittää kääntää asian niin että naisten kumppaneilla ei olisi mitään merkitystä, mutta miesten on. Jos minä miehenä sanon että olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa mikä on totuus, se on naisille aivan samantien ei ei ei, mutta oudosti naisten mielestä sama toisinpäin olisi ihan ok, nainen maannut yli sadan miehen kanssa.
Miksi olisi? En edelleenkään tiedä mieheni tarkkaa lukumäärää. Sen tiedän että niitä ns panosuhteita on ollut. Miksi minua edes kiinnostaisi tietää määristä?
Ei ollut kyse siitä, vaan jos kysytään vastataan niinkuin asiat ovat. Naiset ovat pahimmillaan niin ho.roja kuin olla ja voi. Kerran tein kaksi eri deitti profiilia miehenä ja lähestyin niillä samoja naisia, voi hit.to mitä huo.ria oli paljon. Olin sopinut treffit toisen naisen kanssa päivällä kello 15 ja että harrastettaisiin myös seksiä, toisena miehenä saman naisen kanssa sama kello 18 ja aina kelpasi. Jollekkin kokeilin samaa aikaa niin yllättäen lapsi tuli sairaaksi, mutta toisen kohdalla oli terve. Kun kysyin onko tutustunut muihin miehiin tai jutteleeko muiden kanssa samaan aikaan nii ei ole eikä juttele, kaikki miehet ovat olleet vain seksiä vailla. Samaa ollaan tehty kaverin kanssa tinderissä, juteltu samojen naisten kanssa, joistakin huomaa rehellisyyden, mutta suurin osa puhuu aivan mitä sattuu. Meillä on ollut miehinä sellainen asenne että jos on avoin ja rehellinen aivan kaikesta niin on mahdollista päästä hyvinkin pitkälle naisten kanssa. Miksi ei toisinpäin? M41
Noin se menee. Suomalainen nainen on yleensä helvetin kova valehtelemaan ja osa näyttää uskovan kaiken vielä itsekin. Joskus olen treffaillut naisia netin avulla ja vaikka millaisia hörhöjä on tullut vastaan. Onhan se vähemmän viehättävällekin naiselle varsinainen karkkikauppa, kun miehet haluavat oikeasti usein vain seksiä, kun taas nainen luulee, että kiinnostuvat naisen persoonasta ja ulkonäöstä. Sitten ollaan pillu ammollaan monta kertaa viikossa eri miehille.
Jälleen jotain räkälämenoa... Noh, räkälämies toki vetää puoleensa räkälänaisia. Siitä tuo otantaharha kohdallasi johtuu.
Ei tinderistä muita tyttöjä löydy. Se on otettava mitä tarjolla on. Valitettavasti Suomessa naisten taso on räkälää
Aina on vaihtoehto, että ei ota ketään, jos mieleistä ei löydy. Se lienee ihan mahdoton ajatus miehille.
Miehillä on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi. Sinä nauta et määrää kenenkään elämää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa mammoilla koville. Taitaa olla huono omatunto.
Koville tämä ottaa ap:n kaltaisilla "miehillä" joiden maailma romahtaa jo ajatuksesta ettei nainen ole säästänyt römpsäänsä vain heitä varten. Mammat lähinnä nauravat noille miekkosille.
Kysehän oli valehtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ketju. Miksi menee tunteisiin? Jos teillä on ollut paljon kumppaneita, niin voitte valita sellaisen miehen joka hyväksyy historianne. Samoin miehet joiden mielestä olette olette vastenmielisiä, heillä on täysi oikeus sivuuttaa teidät parinvalinnassa. Kysyn vielä, miksi tämä menee tunteisiin?
En tiedä, mikä tässä näyttää menneen tunteisiin. Ei minua ainakaan nolota mikään omassa historiassa ennen aviomiestä. Enkä ehtinyt mitenkään lorttoilemaan, kun aika nuorina tavattiin.
Se mikä vähän kolahtaa, on tää naisvihamielisyys, mihin koko aloitus perustuu. Ja tyypit ruokkii sitä minkä ehtii. Mitä ihmettä ne tästä saa? Haukutaan naisia, niinkuin miksi?
En tietenkään ole lukenut jokaista kommenttia, mutta tuo sana naisvihamielisyys alkaa olla todella loppuunkulunut ja lapsellinen premissi.
-eri
Aaa eli ilmiö ihan ok, mut sitä ei saisi oikealla ilmaisulla ilmaista. Jepjep. Pitäis vain suloisesti hymyillä, kun uroot vähän sanoittaa aatoksiaan naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännämiehen käyttämä jakorasia ei voi aitoa rakkautta tuntea.
Mikä sinä sitten olet?
No kiltti ja kunnollinen mies tietenkin. Naisille en kelpaa kun ei ole mittavaa rikoshistoriaa tai top5% alfamenestyjän statusta.
Sä olet kyllä tekstikirjaesimerkki jännämiehestä. Sinähän siitä naisten hyväksikäytöstä unelmoit.
Naiset nyt vaan eivät jännämiehestä piittaa, ainakaan järkevät naiset.
Vierailija kirjoitti:
No jätät sen tai tajuat ja hyväksyt että N = H.
N=h koska ap keksii tarinan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas miehet vauhdissa ja paheksuu naisia, joilla on seksielämä.
Mitä hienoa huoraamisessa oikein on?
Mitä hienoa on miesten vastaavassa? Miksi vain naisten aktiivinen seksielämä on h*oraamista, mutta miehen ei? Kuulisin mielelläni perustelut miksi sama asia on sallittu miehelle muttei naiselle. Siis muutakin perustelua kuin "se nyt vaan on niin".
Naiset ovat hölmöjä, naivat kenen kanssa sattuu vaikka 99% eivät saa edes orgasmia. Mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Että tällänen trolli tänään. Palstan vakitrollilta menee nämä provot aina vaan kusisemmiksi. Toki kun katsoo vastausten määrää, niin onhan provo uponnut taas täysillä palstan heikkolahjaisimpiin.
Et ilmeisesti ketjua lukenut. Täällähän on porukalla naurettu räkäisesti tuolle torvelolle ja tyhmyydelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on vain trolli. Älkää vastatko trolli paskalle. Hän haluaa vain huomiota osakseen, että millä tavoin haukkua naisia. Kun ei hänellä ole edes sitä tyttöystävää lainkaan. Poistoon
Aivan kaikki tietää hänen olevan trolli.
On ihan hyvää viihdettä katsoa, kuinka typerä ja eoälooginen hän on. Ja suuruuskuvitelmat itsestään ovat aika omaa luokkaa ja hihittelyn aihe itsenään.
Kun normaalissa elämässä ei tällaisiin tyhmeliineihin törmää, niin onhan se mielenkiintoista vähän tutkiskella heikommankin materiaalin mielenliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ukkelit jäitä hattuun. Jos mies olisi se, kenellä enemmän kumppaneita, niin täällä heitettäisiin yläfemmoja.
Totta kai se on eriasia! Ei kukaan arvosta miestä, joka ei harrasta seksiä silloin kun on mahdollsita. Se on säälitttävä runkku inceli sellanen joka ei niin tee. Ei kukaan naine halua tällaist tuhkamunaa kumppanikseen. Naiset haluu aina sen, joka panee kaikkia ja kaikkialla, niinku James Bond.
Ongelma on että samat miehet sitten haukkuvat naiset h*oriksi, kun nämä suhtautuvat seksiin ihan tuolla samalla asenteella. Moiset pellemiehet pitävä seksiä vain miesten alueena, jossa naisen kuuluisi olla pelkkä kiltisti paikallaan odottava objekti eikä millään tavalla aktiivinen. Sitten nuo miehet itkevät naisten ilkeydestä, kun nämä saavat moisesta tekopyhyydestä tarpeekseen ja vastaavat sen mukaisesti.
Tämän olen huomannut palstallakin siitä, että kun olen kirjoittanut seksistä suoraan, niin mua on syytetty mieheksi koska ei naiset tuolla tavalla kirjoita. Ihan olen naiseksi syntynyt nainen ja sellaiseksi itseni tunnen. En ymmärrä miksi en voisi yhtälailla vaikka tuolla seksiosiossa kirjoittaa omista kokemuksista ja haluistani vaikka olen nainen.
Koska ne syyttelijät (sukupuolestaan riippumatta) edustavat juuri tuota tunkkaista kuvitelmaa siitä, että seksuaalinen aktiivisuus kuuluu vain miehille. Naisen kuuluu olla seksikäs muttei seksuaalinen eli hänen kuuluisi vain olla objektina miehille, ei omata mitään omia haluja tai kokemuksia.
Samasta syystä ap:n provoilua tukevat pellemiehet haukkuvat naiset h*oriksi ilman sen kummempaa perustelua. Heille perusteluksi riittää jo se, että nainen kehtaa haluta itsekin jotain eikä vain odota miestä jalat auki.
Taitaa olla viinitonkka kohta tyhjä kun tulee noin lennokasta satuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan oltu 20 vuotta naimisissa eikä missään vaiheessa keskusteltu tuosta aiheesta.
En siis tiedä montako puolisollani on ollut eikä kyllä edes kiinnosta.
Siinä sulle terveen suhteen mallia.
Eli kaikki mitä sinä teet, on malliesimerkki terveestä suhteesta? Olet hieman yksinkertainen, jos et ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia ja erilaisilla ihmisillä on erilaisia arvomaailmoja. Ei se silti tee sinusta sen parempaa ihmistä, kuin vaikka ap tai joku muu.
No kyllä se nyt jotain kertoo, et toisella on oikea elämä ja pitkä avioliitto oikean miehen kanssa vs. ap mielikuvitustyttöystävän kera.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
0/5
Miksi olisi? En edelleenkään tiedä mieheni tarkkaa lukumäärää. Sen tiedän että niitä ns panosuhteita on ollut. Miksi minua edes kiinnostaisi tietää määristä?
Ei ollut kyse siitä, vaan jos kysytään vastataan niinkuin asiat ovat. Naiset ovat pahimmillaan niin ho.roja kuin olla ja voi. Kerran tein kaksi eri deitti profiilia miehenä ja lähestyin niillä samoja naisia, voi hit.to mitä huo.ria oli paljon. Olin sopinut treffit toisen naisen kanssa päivällä kello 15 ja että harrastettaisiin myös seksiä, toisena miehenä saman naisen kanssa sama kello 18 ja aina kelpasi. Jollekkin kokeilin samaa aikaa niin yllättäen lapsi tuli sairaaksi, mutta toisen kohdalla oli terve. Kun kysyin onko tutustunut muihin miehiin tai jutteleeko muiden kanssa samaan aikaan nii ei ole eikä juttele, kaikki miehet ovat olleet vain seksiä vailla. Samaa ollaan tehty kaverin kanssa tinderissä, juteltu samojen naisten kanssa, joistakin huomaa rehellisyyden, mutta suurin osa puhuu aivan mitä sattuu. Meillä on ollut miehinä sellainen asenne että jos on avoin ja rehellinen aivan kaikesta niin on mahdollista päästä hyvinkin pitkälle naisten kanssa. Miksi ei toisinpäin? M41
Noin se menee. Suomalainen nainen on yleensä helvetin kova valehtelemaan ja osa näyttää uskovan kaiken vielä itsekin. Joskus olen treffaillut naisia netin avulla ja vaikka millaisia hörhöjä on tullut vastaan. Onhan se vähemmän viehättävällekin naiselle varsinainen karkkikauppa, kun miehet haluavat oikeasti usein vain seksiä, kun taas nainen luulee, että kiinnostuvat naisen persoonasta ja ulkonäöstä. Sitten ollaan pillu ammollaan monta kertaa viikossa eri miehille.
Vain päästään viallinen ihminen kuvittelee suomalaisten naisten olevan kovia valehtelemaan ja jakavan pillua ties kenelle. Kannattaisi hakea apua noihin harhoihin. Ei ole meidän muiden naisten vika, että äitisi on kusipää.
Kun huomaa matkan varrella, että naiset tuntuvat enemmän olevan valehtelijoita, kuin rehellisiä, niin ei siihen mitään vikaa päässä tarvita.
#eri
No kannattaa katsoa peiliin ja miettiä minkälaiseen seuraan aina hakeutuu. Kyllä on todellakin päässä vikaa, jos kuvittelee jokaisen suomalaisen naisen olevan kova valehtelemaan.
Seura vetää kaltaistaan puoleensa...
Totta. Siksi tällä palstalla naiset puolustavat verissäpäin toistensa valehtelua ja lor tsoilua.
Kuka on lotrsoillut? Palstalaisista naisista? Tähän asti yks naimisissa oleva ukko on kertonut jopa sadoista naisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
0/5
Olen. Mä olen naimisissa oleva mies ja olin eilen treffeillä, laskin että hän oli 11 nainen vuoden sisään jonka kanssa olen treffaillut ja heistä 5 kanssa olen harrastanut seksiä plus oman vaimon kanssa. Olen nelikymppinen mies. Mun koko elämä on ollut tällaista samanlaista nii tähän ikään mennessä kumppaneita on ehtinyt kertyä huomattavan paljon. Mulla on huomiseksi tiedossa taas uusi nainen ja seksi on mitä todennäköisimmin mukana 🤦
Loooool 😂
Älä muuta sano :DDDDDDDDDD Tuokin naputtaa vielä huomisenkin( senkin ajan, kun on muka treffeillä panemassa) hikipäässään viestejä tänne vauvalle, miten on päässyt taas panemaan, vaikka ei ole naista koskaan metriä lähemmäksi päässyt. Jos miehellä olisi tuollainen vienti naismarkkinoilla, ei hänen tarvitsisi trollata vauvalla ja nostaa omaa egoaan.
Olen 55v mies. Seksielämää takana jo 40 vuotta. Siihen 100 kumppanin saavuttamiseen ei tarvitse kuin pari vuotta, kun joka viikonloppu on eri nainen kainalossa. En ole tarkkaa lukua koskaan pitänyt ja vaikka aika ronkeli olen aina ollut naisten ulkonäön ja fiksuuden suhteen, niin 100 seksikumppania meni varmasti rikki jo alle 30-vuotiaana.
Se on jännä ilmiö, miten kumppanien määrä vaikuttaa vastakkaisen sukupuolen suhtautumiseen. Jos naisille kertoo rehellisesti, että seksikumppaneita on ollut paljon, on melko turha toivo saada vain vähän seksikumppaneita omaavaa fiksua naista kunnon suhteeseen. No, en minäkään ole koskaan huolinut vakavampaan suhteeseen mitään kyläpyörää. Onneksi nykyinen vaimo ymmärsi, että mennyt on mennyttä ja olin hänelle ensimmäinen. Jos kykenisin, niin pyyhkisin lähes kaikki entiset sutinani pois elämästäni.
Eli kyllä määrällä on hyvinoin paljon väliä ja varsinkin, kun naisista yli 90% jakaa pillua ilman että vaatisivat kumia. Aika rohkeaa touhua.
Miten sä jaksatkin keksiä noita naurettavia satujas? Ja vielä ilmeisesti pakonomaisesti niitä haluat jakaa muille.
Naiset eivät myöskään "jaa pillua" ilman kumia jollet sitten liiku joissain täysissä juoppo- tai luuseripiireissä.
En ole koskaan tavannut naista joka ei kumia olisi vaatinut, fiksut pitävät sitä itsestäänselvyytenä. Mutta selvästi meillä on hieman eri standardit seuran suhteen.
Niin minäkin ensin luulin, että fiksut naiset vaativat kumin käyttöä. Ehkä minussa ja sinussa on se ero, että minä en ole koskaan lähestynyt naisia seksinharrastaminen edellä, joten ovat mahdollisesti ajatelleet, että noin hyvälle miehelle voi vaikka tulla raskaaksi ja vaikuttaa niin kiltiltäkin, ettei sillä varmaankaan mitään tauteja voi olla. Siihenkin on tullut törmättyä, että nainen on luullut homoksi, joku toinen impotentiksi jne. vain siksi, kun paneminen ei ole ollut heti tähtäimessä.
Minulla kun on jo tuota elettyä elämää mukavasti takana, niin on tullut nähtyä ja kuultua kaikenlaista myös sillä välin, kun sinä olet ährännyt touhutippa nenässä ja munassa kumia kikkelin päälle naisen odottaessa jo hieman tuskastuneena, että tuleeko siitä mitään.
Älä viitsi jatkaa juttua. Puhut fiksuista naisista ja toisaalta siitä, miten he heti haluaisivat tulla kaltaisellesi hyvälle miehelle raskaaksi? Please dude!
Et nyt selvästi ymmärrä. Kuten jo koitin vihjailla, olen suosinut pidempää tapailua ja vasta sitten mahdollista seksiä. Et osaa kuvitellakaan miten monta kertaa olisin jo päässyt naimisiin, jos olisin antanut naisten päättää. Kolmikymppiset naiset ovat kaikkein "vaarallisimpia", kun biologinen kello tikittää ja vauvakuume on päällä. On varmasti eräskin lapsi saanut alkunsa, kun nainen on ajatellut vain, että haluaa lapsen.
Eli puhutkin siis seurustelusuhteista? Onko mielestäsi jotenkin epänormaalia, tai sinun ylivoimaisuuttasi, että nainen antaa parisuhteessa ilman kumia, kun suhde on vakiintunut? Tämä on ihan normaalia, eikä mitenkään ihmeellinen asia, jota täällä päivittelet, että kylläpäs yllättävän moni nainen antaa ilman kumia! Ja edelleenkään, moni FIKSU tai VASTUULLINEN nainen, oli sitten 30v tai mitä tahansa, ei halua tulla heti raskaaksi kenellekään miehelle. Fiksuilla naisilla on joku muu ehkäisy käytössä, kun kumit jätetään pois. Siinä olet oikeassa, että niitäkin naisia löytyy, jotka ovat valmiita yh-äidiksi, kunhan vain joku random mies siittää. Eivät kuitenkaan osu tähän kuvaukseesi.
En puhunut, vaan seksielämästä yleensä. Se on epänormaalia, miten huolettomasti naiset suhtautuvat kondomeihin. Ja ota nyt huomioon, että olen yli 50v, joten kaikenlaista on tullut nähtyä ja koettua. Seksivietti on niin voimakas asia, että hyvin usein fiksukin nainen voi hetken huumassa antaa viettiensä viedä liikaa ja järki jää paitsioon.
Olen varma, että pitäisit myös hyvin monia yh-äitejä fiksuina, kunnes paljastuisi, että no tuota se oli se tyttöjen pikkujouluristeily laivalla, tuli nautittua aivan liikaa alkoholia, muisti meni ja aamulla heräsin ihan tarhapöllönä jonkun miesporukan hytistä. Nyt olen sitten akateemisesti koulutettu sinkkuäiti ja ylpeän kikkarapään lähivanhempi.
Minä olen aina siinä vaiheessa kun kumi on jätetty pois, käynyt kumppanin kanssa yhdessä sukupuolitautitesteissä. Ja niin ovat kaverinikin toimineet.
Ehkä sinun kannattaisi valikoida seurasi hieman paremmin?
Kuten jo sanoin, olen tapaillut vain fiksuja naisia, mutta osa ei ole vaatinut kumia ja se on ihmetyttänyt. Itse luonnollisesti olen käyttänyt ains kumis. Eli heillä ei ole ollut kymmeniä irtosuhteita takana ja sen laatuisille naisille ehdotus sukupuolitautesteistä on yhtä loukkaava asia, kuin mies ehdottaisi naiselle lapsen syntymän jälkeen isyystestiä. Se halu raskautua oli oma ajatelmani, joka on joidenkin kohdalla ollut ihan totta ja toisten kohdalla oma epäilyni. Muu naisten käyttäytyminen on tullut ilmi muiden miesten juttuihin törmättyäni. Käytännössä siis Suomessa pitäisi suhtautua hyvin hyvin varauksella, kun kuvittelee törmänneensä fiksun oloiseen naiseen, sieltä voi paljastua aivan mitä tahansa.
Mistä sinä voit tietää, että fiksuilla naisilla ei ole ollut kymmeniä irtosuhteita? Näkyykö se jotenkin ulospäin? Mistä ylipäänsä tiedät, kuinka paljon random seksikumppaneillasi on ollut ollut suhteita ylipäänsä? Ja jos nainen itse ehdottaa paljaalla panemista, niin kumpi on todennäköisempää: 1, hänellä on ollut vain pari kolme seksikumppania? vai 2, irtosuhteiden kanssa paneskelu on hänelle ihan arkipäivää ja kumppaneita on ollut paljon? Ja siihen en usko, että monet naiset haluaisivat tulla raskaaksi jollekin random miehelle ja ryhtyä yksihuoltajaksi. Tuttavapiirissäni on naisia, jotka haluaisivat kovasti saada lapsia, mutta haluavat nimen omaan löytää sen ihanan miehen, jonka kanssa niitä lapsia sitten tekisi. Vain todella harva nainen lähtee yhden illan juttuihin tullakseen raskaaksi. En sano, etteikö sellaisia löytyisi, mutta väitän, että on todella harvinaista. Sinulle ilmeisesti näitä sitten osunut enemmänkin?
Ei minulla ole ollut yhden illan juttuja, koska en lähde tapaamaan edelleenkään naisia seksi edellä. Sinullakin jos olisi huomattavasti vähemmän irtosuhteita takana, niin osaisit ehkä keskustella asiallisemmin. Ehkä.
Eli sarjatreffaat typeryksiä pidemmän aikaa? Viihdyt ilmeisesti typerysten seurassa ihan oikeassa elämässäsi?
Mitä se sinusta kertoo...? Heh.
En oikein ymmärrä miksi kerrot itsestäsi näitä asioita täällä... Vaikutat vielä jotenkin ylpeältä siitä, että osasi on hengata täysien idioottien kanssa. Selvästi fiksummat ihmiset eivät seurassaai viihdy kun tuollaisiin niin usein törmäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
0/5
Loooool 😂
Onko sinulla itselläsi älyllinen kehityshäiriö, kun et ota seksuaaliterveyttä puheeksi etkä suojaudu kondomilla noin leväperäisten kumppanien kanssa? Vakka on kantensa totisesti löytänyt.
Aiheena on naisen hyvin yleinen valehtelu ja täällä suorastaan kyläpyöräilyn vähättely.
Ja minä olen aina käyttänyt kondomia lukuunottamatta nykyistä vaimoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä mitä takoittaa keskimäärin?
eri*
Olen eri, mutta tiedän. Kuten aivan jokainen edes kaksi aivosolua omaava suomalainen.
Tiedän myös mitä mediaani tarkoittaa, ja se on tällaisissa asioissa parempi tapa katsoa mikä on yleistä.
Suosittelen sinulle takaisin koulun penkille menoa. Tsemppiä elämääsi, mahtaa olla haasteellista!
Lähiösykkeli keksii taas omiaan.