Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko haluaa yökyläillä säännöllisesti meillä työmatkoillaan

Vierailija
13.09.2026 |

Näitä työmatkoja tuli vuosi sitten, kun hänen työnkuvansa muuttui. Luulimme ensin, että nämä matkat ovat satunnaisia, mutta nyt on käynyt ilmi, että on kyse hyvin säännöllisistä työmatkoista n. 10 km:n päähän meistä. Hän on ollut nyt 4 krt yöpymässä, ei tuo tuliaisia edes. Meillä ilta- ja aamupala 5-6 viikon välein ja tietenkin se illanvietto luonamme. Rasittaisiko sinuakin tällainen? Olen ihan kypsä jo nyt. 

Kommentit (172)

Vierailija
101/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun sisko haluaa nähdä veljeään muutoin kuin jouluna ja juhannuksena. Ehkä on yksinäinen. Kiva että viihtyy teillä. 

Silloin tällöin voi olla ok,mut säännöllisesti ei ilman molempien asukkaiden suostumusta.

Vierailija
102/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilannehan voi olla myös niin että miehen sisko olisi mieluummin mennyt hotelliin mutta miehesi intti että tule vaan meille. Itselläni on usein tällainen tilanne, olisin mieluummin hotellissa kuin toisten nurkissa. Työnantaja maksaa 4 tähden hotellin. Siellä on kuntosalit, hyvä aamupala, sadesuihku, hiljainen huone, sijainti keskustassa lähellä toimistoa, jos jotain puuttuu niin respa hoitaa jne. Voi keskittyä rauhassa työpäivään. Helpompaa olisi. Mutta perheenjäsenet pyytelee kotiinsa yöpymään niin menen sinne sitten. 

Jos olisit oikeasti ollut mieluummin hotellissa, niin miksi taivut toisten tahtoon?

Koska olen vähän lapanen enkä haluaa pahoittaa perheenjäsenten mieltä. -edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei AP voi ottaa asiaa puheeksi miehensä kanssa? Minulle tulee tästä aloituksesta olo että AP elelee osittain miehensä kustannuksella, ja miehen siskon toiminta muistuttaa häntä siitä kipeällä tavalla. Tai sitten on salaa kateellinen miehen ja siskon läheisistä väleistä koska itsellään ei ole samanlaista yhteyttä omiin perheenjäseniin ja kokee toisen henkilön jotenkin kilpailijana. T:Keittiöpsykologi 

Vai olisiko ennemmin niin, että sisko tulee jonkun toisen perheen kotiin ja käyttää sitä kuin omaansa? Ei edes ruokaa tai omia lakanoita tuo tullessaan. Jos olisi fiksu ja muut huomioonottava, tarjoutuisi edes kustantamaan illalliset ja aamiaiset.

Eihän nyt kukaan ensinnäkään raahaa omia lakanoita kaverin luokse. Paitsi ehkä jos menee isolla porukalla jonnekin mökille missä ei ole pesukonetta. Siitä olen samaa mieltä että pitäisi maksaa ruuat ja tuoda mielellään myös tuliaisia. 

Jos liikkuu omalla autolla, niin tietenkin kyläreissulle otetaan omat lakanat ja pyyhkeet mukaan. Harva rakastaa pyykinpesua niin paljon, että ilahtuu, kun saa lisää pestävää.

Vierailija
104/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja toinen siskoni kyläilimme paljon veljemme luona myös veljen ollessa poissa. Tämä oli hänen vaimolle ok. Saatoimme viihtyä pidempäänkin kun asuimme kuitenkin etäällä toisistamme. En siis ota kantaa siihen kuinka pitäisi kenenkään toimia.

Aloitus kuitenkin tuntui hassulta juuri sen oman kokemuksen vuoksi. 

Ihmiset on kuitenkin erilaisia. Ei meistä kumpikaan olisi veljen luona kahveja tms  enempää oleskellut jos pidemmät vierailut eivät olisi vaimon mielestä olleet ok. 

Jokaisen pariskunnan pitäisi itse sopia keskenään nämä asiat ja vaikka enemmin erota jos eivät pääsisi yhteisymmärrykseen asiasta edes minkäänlaisten kompromissien avulla. 

On kuitenkin kyse molempien kodista jossa molempien tulee viihtyä ja voida hyvin. Ei niin että jomman kumman tulisi antaa periksi jos ollaan kuitenkin eri mieltä. 

Niin. Te menitte vartavasten yökylään, ap:n käly tulee vain työn takia, ei varsinaisesti ja sovitusti kyläilemään.

Vierailija
105/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä petaa siskolle pedin ja pesee jälkeenpäin lakanat ja pyyhkeet? Minulle käy, jos oma mies kutsuu yövieraita, mutta hän saa silloin huolehtia ihan kaikesta.

Pyykkäämiset on akkojen hommia

Vierailija
106/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei AP voi ottaa asiaa puheeksi miehensä kanssa? Minulle tulee tästä aloituksesta olo että AP elelee osittain miehensä kustannuksella, ja miehen siskon toiminta muistuttaa häntä siitä kipeällä tavalla. Tai sitten on salaa kateellinen miehen ja siskon läheisistä väleistä koska itsellään ei ole samanlaista yhteyttä omiin perheenjäseniin ja kokee toisen henkilön jotenkin kilpailijana. T:Keittiöpsykologi 

Vai olisiko ennemmin niin, että sisko tulee jonkun toisen perheen kotiin ja käyttää sitä kuin omaansa? Ei edes ruokaa tai omia lakanoita tuo tullessaan. Jos olisi fiksu ja muut huomioonottava, tarjoutuisi edes kustantamaan illalliset ja aamiaiset.

Eihän nyt kukaan ensinnäkään raahaa omia lakanoita kaverin luokse. Paitsi ehkä jos menee isolla porukalla jonnekin mökille missä ei ole pesukonetta. Siitä olen samaa mieltä että pitäisi maksaa ruuat ja tuoda mielellään myös tuliaisia. 

Jos liikkuu omalla autolla, niin tietenkin kyläreissulle otetaan omat lakanat ja pyyhkeet mukaan. Harva rakastaa pyykinpesua niin paljon, että ilahtuu, kun saa lisää pestävää.

Ei mua ainakaan haittaa pestä rakkaiden kavereiden jäljiltä lakanoita ja pyyhkeitä. Tulis tosi kökkö olo katsoa vierestä kun kaveri kaivaa lakanoita matkalaukusta minun luokse tullessaan ja alkaa pedata niitä sänkyyn. 

Vierailija
107/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä petaa siskolle pedin ja pesee jälkeenpäin lakanat ja pyyhkeet? Minulle käy, jos oma mies kutsuu yövieraita, mutta hän saa silloin huolehtia ihan kaikesta.

Uuh, vauvamies uhittelee. Pysy vaan siellä äiskän kellarissa, kukaan muu ei sinun pyykkejäsi suostu pesemään.

Vierailija
108/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilannehan voi olla myös niin että miehen sisko olisi mieluummin mennyt hotelliin mutta miehesi intti että tule vaan meille. Itselläni on usein tällainen tilanne, olisin mieluummin hotellissa kuin toisten nurkissa. Työnantaja maksaa 4 tähden hotellin. Siellä on kuntosalit, hyvä aamupala, sadesuihku, hiljainen huone, sijainti keskustassa lähellä toimistoa, jos jotain puuttuu niin respa hoitaa jne. Voi keskittyä rauhassa työpäivään. Helpompaa olisi. Mutta perheenjäsenet pyytelee kotiinsa yöpymään niin menen sinne sitten. 

Jos olisit oikeasti ollut mieluummin hotellissa, niin miksi taivut toisten tahtoon?

Koska olen vähän lapanen enkä haluaa pahoittaa perheenjäsenten mieltä. -edellinen

Älä kerto heille työmatkoistasi. 

Vierailija
109/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan haittaa pestä rakkaiden kavereiden jäljiltä lakanoita ja pyyhkeitä. Tulis tosi kökkö olo katsoa vierestä kun kaveri kaivaa lakanoita matkalaukusta minun luokse tullessaan ja alkaa pedata niitä sänkyyn. 

Mikset petaa kaverina? Eihän sinun tarvitse seisoa siinä tumput suorina.

Vierailija
110/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sata kertaa vuorokaudessa piereskely normaalia?

Vierailija
111/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita sisarukseton puoliso. Mielellään vielä joku täysin orpo, ei sitten ole ketään ulkopuolista häiritsemässä eikä puuttumassa. Saa pitää sen puolison täysin omanaan. Puolison ystävät eivät myöskään ole sallittuja. Omia menoja ei saa olla. 

Vierailija
112/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan Ikean säilytyskassiin myös peiton ja tyynyn. Helppoa, kun autolla liikenteessä. 

Vierailija
113/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle saisi tulla siskot ja veljet.

Vierailija
114/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuh, vauvamies uhittelee. Pysy vaan siellä äiskän kellarissa, kukaan muu ei sinun pyykkejäsi suostu pesemään.

Sitä varten ovat pesulat

Vierailija
115/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei psyyke kestäisi sellasta vedätystä ja törmäisin niihin kuitenkin kaupungilla ja saisin hävetä loppuelämäni -edellinen 

Vierailija
116/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita sisarukseton puoliso. Mielellään vielä joku täysin orpo, ei sitten ole ketään ulkopuolista häiritsemässä eikä puuttumassa. Saa pitää sen puolison täysin omanaan. Puolison ystävät eivät myöskään ole sallittuja. Omia menoja ei saa olla. 

Eikö olisi vain parempi asua yksin. Tai molemmilla voisi olla omat asunnot. Silloin ei tarvitse tehdä kompromisseja. 

Vierailija
117/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmatkalla mennään hotelliin. Mukavampi siellä kuin sukulaisten sohvalla. Kahvitreffeillä voi nähdä pikaisesti.

Siskoa pelottaa "hotellikuolema" eli ne on kaikki samanlaisia, tylsiä ja ikäviä.

Ei mitään omaa, ei mukavaa sohvaa tai nojatuolia. Ei kotiruokaa jne. Baareissa notkuminen on karseaa, samoin yksin syöminen. 

Vähän matkustava voi pitää hotellia jotenkin hienona, mutta ei se sitä todellakaan ole.

Vierailija
118/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sukulaiset menee aina puolisoiden edelle, puolisoita voi vaihtaa silloin kun haluaa mutta sukulaiset pysyy aina.

Vierailija
119/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi vain parempi asua yksin. Tai molemmilla voisi olla omat asunnot. Silloin ei tarvitse tehdä kompromisseja. 

AP:lla ei taida olla varaa asua yksin. Tarvitsee sen miehen sen takia

Vierailija
120/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei psyyke kestäisi sellasta vedätystä ja törmäisin niihin kuitenkin kaupungilla ja saisin hävetä loppuelämäni -edellinen 

Miksi sinun pitää kertoa kaikki asiasi sukulaisille? Ei tuo ole normaalia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi