Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko haluaa yökyläillä säännöllisesti meillä työmatkoillaan

Vierailija
13.09.2026 |

Näitä työmatkoja tuli vuosi sitten, kun hänen työnkuvansa muuttui. Luulimme ensin, että nämä matkat ovat satunnaisia, mutta nyt on käynyt ilmi, että on kyse hyvin säännöllisistä työmatkoista n. 10 km:n päähän meistä. Hän on ollut nyt 4 krt yöpymässä, ei tuo tuliaisia edes. Meillä ilta- ja aamupala 5-6 viikon välein ja tietenkin se illanvietto luonamme. Rasittaisiko sinuakin tällainen? Olen ihan kypsä jo nyt. 

Kommentit (172)

Vierailija
141/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yökyläilin siskoni luona aina silloin tällöin. Hän vastaavasti minun luonani. Minulla perhettäkin ja vuosia näin toimimme. Välimatkaa muutama sata kilometriä.

Sitten siskoni löysi puolison, ja rivien välistä ymmärsin, tämä mies ei koe yökylään saapumista suotavana. Niinpä en ole sitä jatkanut. Sisko kyläilee joko meillä ja jos minä matkustan hänen kaupunkiinsa, majoitun muualla ja tapaamme kahvilassa tms.

Se ok, mut hieman mietityttää se, et siskon piirit tuntuvat nykyään kaventuneilta. Kaverit tuntuvat olevan vähissä ja hän ei juurikaan tapaa heitä. Mietityttää, rajoittaako mies jossain määrin siskon kaverisuhteita myös kodin ulkopuolella.

Vierailija
142/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuliaisia pitäisi tuoda? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yökyläilin siskoni luona aina silloin tällöin. Hän vastaavasti minun luonani. Minulla perhettäkin ja vuosia näin toimimme. Välimatkaa muutama sata kilometriä.

Sitten siskoni löysi puolison, ja rivien välistä ymmärsin, tämä mies ei koe yökylään saapumista suotavana. Niinpä en ole sitä jatkanut. Sisko kyläilee joko meillä ja jos minä matkustan hänen kaupunkiinsa, majoitun muualla ja tapaamme kahvilassa tms.

Se ok, mut hieman mietityttää se, et siskon piirit tuntuvat nykyään kaventuneilta. Kaverit tuntuvat olevan vähissä ja hän ei juurikaan tapaa heitä. Mietityttää, rajoittaako mies jossain määrin siskon kaverisuhteita myös kodin ulkopuolella.

Ja ihmiset muuttuvat. Elämä tapahtuu, ruuhkavuodet tai vain etäännytään vanhoista kavereista. Mistä tiedät ettei sisko tapaa ketään? Kaikki eivät päivitä asioitaan someen. Jos huolettaa niin kysy, äläkä spekuloi.

Vierailija
144/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa.

Vierailija
145/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset saa suuta auki ja sano, et hän voisi ens kerralla tuoda kassillisen ruokaa mukanaan. Ja muista, että petivaatteita ei tarvitse joka yöpymiseen jälkeen pestä. Hyvin hän voi vaikka 20 kertaa nukkua samoissa lakanoissa ja sitten vasta pesuun ja mies hoitaa sen. Kun siis jos yökyläilylle ei stoppia saa.

Vierailija
146/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa.

Noloa 😂😂😂

Vierailija
147/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että miehelläsi ja tällä siskolla on seksisuhde. Miehet nyt on vaan sellaisia.

Aina kun ne käskevät sinua keittiöön laittamaan kahvia, niin ne olohuoneessa vetävät pikaiset varvit.

Merkit on selvät, joen jätä se pettävä sika.

Vierailija
148/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki mikä lokki.

Vierailija
149/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa.

Noloa 😂😂😂

Minusta noloa olettaa, että ruoka aina tarjotaan yösijan lisäksi. 

Vierailija
150/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa siis ehkä kymmenen ilta- ja aamupalaa, paljonko se teidän talouttanne kurjistaa? Miehesi oma sisko on kyseessä. Useimmat ovat sisarustensa kanssa varmasti vähintään tuon verran tekemisissä. Mikä ihme on ongelma? 

Vierailija
151/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa.

Noloa 😂😂😂

Toinen saa päivärahat ja tulee tyhjin käsin kylään. Eikö se ole noloa? Tarjoa edes ruoat isäntäperheelle.

Vierailija
152/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi enkä jaksaisi moista. Menisi hotelliin. En ole majatalo kenellekään.

Vierailija
153/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa.

Noloa 😂😂😂

Ei minusta. Meidän ystäväpiirissä on ihan tavallista, että kun mennään yöksi jollekin, viedään vaikka jokin hyvä leipä tai tuoremehu tai mitä nyt keksiikin.

Vierailija
154/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa.

Noloa 😂😂😂

Noloa on mennä kylään tyhjin käsin 

Vierailija
155/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa.

Noloa 😂😂😂

Minusta taas on hyvin noloa, jos ei vieraille ole tai voi jostain typerästä periaatteesta tarjota ruokaa. Ellei ole todella vähävarainen. 

Vierailija
156/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa.

Noloa 😂😂😂

Minusta taas on hyvin noloa, jos ei vieraille ole tai voi jostain typerästä periaatteesta tarjota ruokaa. Ellei ole todella vähävarainen. 

Kuka kehtaa mennä säännöllisesti yökylään eikä tuo ruokaa mukanaan? Hän on työmatkalla ja saa päivärahat. Päivärahoilla ostetaan ruokaa. 

Vierailija
157/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa.

Noloa 😂😂😂

Ei ole.

Vierailija
158/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katselisi enkä jaksaisi moista. Menisi hotelliin. En ole majatalo kenellekään.

Onpas sinulla kova ja rikkumaton ego. Tämä on nyt kunnioituksella laitettu merkille. Sinä et mitään mukavuuksia toisille tarjoa, pärkkele. 

Vierailija
159/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei työnantaja maksa hotellia?

Saattaa maksaakin, mutta miehen sisko laskuttaa tyhjästä, pitää rahat itsellään ja säästää työntymällä loisimaan veljensä luo.

Mistäs hän repäsee kuitin maksetusta hotelliyöpymisestä työnantajalle, jos ei ole yöpynyt.

Vierailija
160/172 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa.

Noloa 😂😂😂

Satunnaisille joo muttei jatkuvasti majoittuvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä