Mikä järki tuossa taksiuudistuksessa
Kuka nykyhallituksessa haluaa lisää sääntelyä? Ku pitäisi olls vapauttajahallitus.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vihreä kilpi kertoo onko taksi oikea taksi. Jos sulla ei ole taksilupaa niin et saa vihreää rekisterikilpeä.
Väärin. Kuskistahan kaikki on kiinni, ei itse autosta.
No se vapaa ja sääntelemätön taksi ei kai toiminut.
Kilpiuudistus voi olla hyvä, asiakkaat erottaa selvästi taksikäyttöön rekisteröidyt autot. Mutta mittaripakko on paluu menneisyyteen. Kallis investointi keikkakuskille jota ei edes alustataloudessa tarvita.
Bernerin jälkeen en enää ole uskaltanut takseja käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Orpo-Purran hallitus alistaa, kyykyttää ja kurjistaa.
Moi tukiloinen se on ihan oikein oleskeluyhteiskunnan aika on ohi ota vastuu elämästäsi kuten me muutkin teemme.
Vierailija kirjoitti:
Kilpiuudistus voi olla hyvä, asiakkaat erottaa selvästi taksikäyttöön rekisteröidyt autot. Mutta mittaripakko on paluu menneisyyteen. Kallis investointi keikkakuskille jota ei edes alustataloudessa tarvita.
Harmaa talous ainakin vähenee se on loisto uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun piti korjata omat edellisessä, Sipilän hallituksessa tehdyt virheet mutta niska ei siihen taipunut niin me keksittiin sitten tää vihreä rekisterikilpi.
-PS ja KOK
Mitä teki Harakka liikenneministeririnä ei mitään ei edes rahaa tullut tilille.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että niitä vihreitä kilpiä ei saa huijaritaksit.
Mitä väliä mikä se taxi on kunhan perille pääsee? Olen itse kuskannut välillä ihmisiä kotiin baareista ihan omalla autolla ja tienannut sillä parhaimmillaan satoja euroja viikonlopun aikana.
Näin. Pitäisi vaihtaa se kuskin naaman väri, niin kaikki ongelmat katoaisivat.
Sori siitä.