Onko teille tapahtunut "ihmeitä"?
Siis jotain uskomattoman hyviä sattumia, odottamatonta onnea ja menestystä.
Olis kiva lukea ja haaveilla. Omassa elämässä kaikki mikä voi mennä pieleen niin menee.
Kommentit (26)
Ei tämä varsinainen ihme ole, mutta melkoinen sattumus. Yksi kaverini oli lähinnä vitsinä käynyt ennustajalla. Minusta se kuulosti niin hauskalta, että minäkin menin.
Ennustaja sanoi, että teen pitkän matkan meren taakse, jossa tapaan pienen ja tumman naisen, jonka kanssa tulen onnelliseksi. Ennustaja ei tiennyt, että lähdin seuraavana vuotena Lontooseen opiskelemaan ja tapasin siellä nykyisen, japanilasen vaimoni.
Melkoinen yhteensattuma, jos ei muuta.
Kerran sain kelan päätöksen työttömyystuesta heti seuraavana päivänä ensimmäistä kertaa hakiessani sitä pitkästä aikaa. Yleensä kestää viikon tai kaksi.
Ihmeiden aika ei ole ohi. Ootellaan..
Siskoni selviytyminen synnytyksestä keskosvauvana oli lääkärin sanojen mukaan "ihme".
Kerran olin työttömänä päikkäreillä nukkumassa ja heräsin siihen kun puhelin soi ja kysyttiin et tuunko sinne töihin :D N33
Aamupaska oli kiinteä ja liukas.
Plumps pienellä työnnöllä ja ei tahrannut edes paperia.
On kyllä. Olen kiitollinen monesta. Tosi pahat ajat ovat kääntyneetkin hyviksi ja jalostaneet.
On tullut sattumia elämään jotka tuntuvat uskomattomilta. Ne aina antavat toivoa ja nöyryyttä elämään. Nytkin on aika erikoinen tilanne ja toivo sekä luotto on se joka pitää minut rauhallisena tänäänkin.
Hyvä sattuma ja onnenpotku sattui toissa päivänä.
Toivoin tosi pienestä asti pikkusiskoa. Kymmenen vuoden odottamisen jälkeen sellaisen sain.
Vierailija kirjoitti:
Kerran sain kelan päätöksen työttömyystuesta heti seuraavana päivänä ensimmäistä kertaa hakiessani sitä pitkästä aikaa. Yleensä kestää viikon tai kaksi.
Tämä on kyllä todellinen ihme että ihmisille maksetaan rahaa vaikka ei tee mitään sen eteen.
Tämä tapahtui äidilleni eikä minulle.
Hänet julistettiin lapsettomaksi, mutta seitsemäntoista vuotta sen jälkeen hänelle syntyi kahdeksas lapsi.
Voitin ison summan rahaa veikkauksen porukkapelistä, monen epätodennäköisen yhteensattuman seurauksena edes päädyin tähän myyntipaikkaan jossa en koskaan muuten käy ja hetken mielijohteesta ostin kupongin. Ja pelaan siis ehkä 1-2 kertaa vuodessa muutenkin mitään rahapelejä.
Olen kertonut tämän joskus täällä: Yritin eräänä viikonloppuna itsemurhaa, kun en nähnyt enää tulevaisuudessa valoa. Päivystyksen ja tarkkailun kautta kotiin, ja jollain ihmeen voimalla selvisin työhaastatteluun maanantai-aamuna. Sain unelmieni työpaikan. Muutama vuosi siitä tapasin mieheni.
Tästä on monta vuotta aikaa, ja vielä elossa.
On tapahtunut kerran kauan sitten, mutta asia on arkaluontoinen ja sen vuoksi en kerro mitä. Tilanteen todennäköisyys oli varmasti pienempi kuin loton päävoiton.
Minulla oli huono taloustilanne. Löysin kirppikseltä erään tavaran, jonka arvo oli moninkertainen sen hintaan. Myin esineen huikealla voitolla, ja selvisin sen hetkisistä ongelmista laskujen maksussa.
https://www.hs.fi/talous/art-2000010999469.html
Ainut mikä tulee mieleen on tämä uutinen. Harvoinpa Suomessa saa jälkikäteen mitään verohelpotuksia.
On käynyt uskomattoman hyviä sattumia. Kiitos Herralle. Rukoillut olen.