Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnittelen alkoholin käytön lopettamista

Vierailija
10.09.2026 |

mutta en kokonaan, vaan siten että keskellä viikkoa ei ollenkaan alkoholia, viikonloppuisin vähän, eli maksimissaan pullollinen viiniä koko viikonlopun aikana.

Onko tällaisella muutoksella positiivisia vaikutuksia vai onko yhtä tyhjän kanssa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nykyään uskalla juoda melkein ollenkaan, koska krapuloista on vanhemmiten tullut niin hirveitä ja väsymys kestää monta päivää. Joskus hyvän ruoan kanssa tai hyvässä seurassa voi pari lasillista ottaa, mutta sen enempää ei kannata. Mulla on vaativa ja vastuullinen asiantuntijatyö, jota on ihan mahdotonta tehdä puolitehoisella aivotoiminnalla. Harmillista, niin paljon kuin tykkäänkin viineistä, niin kaikkea ei voi saada.

*Sinulle vaativa asiantuntijatyö*

Varsinkin kiusaajalle asiantuntijatyö on vaativaa, siinä pitää oikeasti osata käyttää päätään eikä vaan imeä toisten elämänenergiaa.

Vierailija
22/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä suunittelen vaikka mitä josta en ääneen puhu, no aika näyttää riitääkö panokset.

Yrität ampua jonkun elukan? 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä suunittelen vaikka mitä josta en ääneen puhu, no aika näyttää riitääkö panokset.

Yrität ampua jonkun elukan? 😬

Olet seuraava kohde, tosin en sinuun kuteja tuhlaa, riittääkö kulli ja simoeninsyöksy?

Vierailija
24/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapula tulee, mutta minä määrään päivän. 😀

Kyllä minulle tulee jo nykyään krapula jo kesken juopottelunkin, kun ei vaan maita ottaminen ja selviäminen alkaa, ei ole iloa omata hyvää viinapäätä.

Vierailija
25/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suunnitelma, pysy sitten siinä, älä repahda vanhoihin tapoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän