Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnittelen alkoholin käytön lopettamista

Vierailija
10.09.2026 |

mutta en kokonaan, vaan siten että keskellä viikkoa ei ollenkaan alkoholia, viikonloppuisin vähän, eli maksimissaan pullollinen viiniä koko viikonlopun aikana.

Onko tällaisella muutoksella positiivisia vaikutuksia vai onko yhtä tyhjän kanssa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen suunnitellut jo toista kymmentä vuotta. 🥴

Vierailija
2/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alku kokonaisvaltaiselle lopettamiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin jo silloin kun ostin kevytmoottoripyörän, olen nyt 62v ja juuri tulin alkon kautta kotiin.

Vierailija
4/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki, paljonko sitä alkoa menee viikolla. Jos käyt joku viikko keskiviikkona aftereilla parilla oluella, niin tuskinpa ne oluet mitään mihinkään suuntaan heilauttaa. Mutta jos tapanasi on joka päivä töistä kotiin mennessä pysähtyä parille, niin sitten on melkoinen muutos ja varmasti vaikuttaa.

Vierailija
5/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pitää juominen vain viikonlopussa ja voi kokeilla miltä tuntuu jos lopettaisi kokonaan . Onnea yritykselle.

Vierailija
6/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on. Eniten sinulle vapautuu aikaa, jolloin joudut keksimään itsellesi jotain järjellistä ja aidosti palkitsevaa tekemistä, etkä vaan jotain mitä siedät alkoholin vaikutuksen voimalla.

Vierailija
7/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun, mä lähen kaljan ostoon.

Vierailija
8/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sitten kulutat viikolla? 

Vierailija
9/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin jo silloin kun ostin kevytmoottoripyörän, olen nyt 62v ja juuri tulin alkon kautta kotiin.

Minä vasta odottelen autokyytiä Alkoon. Tulee olemaan pitkä tunteroinen.

Vierailija
10/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nykyään uskalla juoda melkein ollenkaan, koska krapuloista on vanhemmiten tullut niin hirveitä ja väsymys kestää monta päivää. Joskus hyvän ruoan kanssa tai hyvässä seurassa voi pari lasillista ottaa, mutta sen enempää ei kannata. Mulla on vaativa ja vastuullinen asiantuntijatyö, jota on ihan mahdotonta tehdä puolitehoisella aivotoiminnalla. Harmillista, niin paljon kuin tykkäänkin viineistä, niin kaikkea ei voi saada.

Vierailija
11/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on sellaisia vaikutuksia että et ole niin kännissä sitten. 

Vierailija
12/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lopetin niin etten enää juo ku teen töitä, lomilla vaan.

Ja tuleehan tuota lomilla oltua paljon,ulkomailla onneksi siis.

Kohta taas hki-bkk.

Vierailija
13/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nykyään uskalla juoda melkein ollenkaan, koska krapuloista on vanhemmiten tullut niin hirveitä ja väsymys kestää monta päivää. Joskus hyvän ruoan kanssa tai hyvässä seurassa voi pari lasillista ottaa, mutta sen enempää ei kannata. Mulla on vaativa ja vastuullinen asiantuntijatyö, jota on ihan mahdotonta tehdä puolitehoisella aivotoiminnalla. Harmillista, niin paljon kuin tykkäänkin viineistä, niin kaikkea ei voi saada.

Se on jokaisella erilainen tunne. Ei vieläkään näin 6-kymppisenä tule kova krapula.

Vierailija
14/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Sinulle vaativa asiantuntijatyö*

Vierailija
15/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula tulee, mutta minä määrään päivän. 😀

Vierailija
16/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jokaisella erilainen tunne. Ei vieläkään näin 6-kymppisenä tule kova krapula.

Niin, no en mä kenenkään muun puolesta puhunutkaan.

Vierailija
17/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen kanssa juomisen lopettamista josko mieliala paranisi tosin on vaikeeta.

Vierailija
18/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no en mä kenenkään muun puolesta puhunutkaan.

Ai et vai? Minä kun ihan luulin. 😏

Vierailija
19/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilen kanssa juomisen lopettamista josko mieliala paranisi tosin on vaikeeta.

Yleensähän pieni hiprakka piristää ja olo on hilpeä.

Vierailija
20/25 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suunittelen vaikka mitä josta en ääneen puhu, no aika näyttää riitääkö panokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi