Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10098)
Vierailija kirjoitti:
SELVIN SANOIN
😐
Vierailija kirjoitti:
Kun vetovoiman tunteeseen ja intohimoon ei saa vastakaikua, niin.....?
Jatka tuosta
Niin en aio olla tässä se aktiivinen osapuoli ja selvittää tilannetta. Kyllästynyt olemaan aina se, joka on aktiivinen ja aloitteellinen. Mahdollisuus sitten sille, joka sitä on mun suuntaan irl.
Joku (*köh) sai taas jodelbannit. Ups.
Pitää varmaan ostaa pari luuria lisää ja prepaid liittymiä. Inhottavaa tällänen rajoittelu.😒😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka tuosta
Niin en aio olla tässä se aktiivinen osapuoli ja selvittää tilannetta. Kyllästynyt olemaan aina se, joka on aktiivinen ja aloitteellinen. Mahdollisuus sitten sille, joka sitä on mun suuntaan irl.
Ketjulaisten mentaliteetti ja ensisijainen syy ketjuun päätymiselle kiteytettynä. Minä vain odottelen ja muut sitten lähestyvät, minä en lähesty vaikka kiinnostaisi, sillä minua kyllä lähestytään jos kiinnostaa (huom OBS! tätä samaa logiikkaa ei saa soveltaa ketjulaiseen, tai muuten syntyy paradoksaalinen ristiriita)
Mä katselen pian toisaalle, jos eteneminen on tätä tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Senkus, tee niin kuin parhaaksi näet.
Kyl se oikea oikean tunnistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka tuosta
Ketjulaisten mentaliteetti ja ensisijainen syy ketjuun päätymiselle kiteytettynä. Minä vain odottelen ja muut sitten lähestyvät, minä en lähesty vaikka kiinnostaisi, sillä minua kyllä lähestytään jos kiinnostaa (huom OBS! tätä samaa logiikkaa ei saa soveltaa ketjulaiseen, tai muuten syntyy paradoksaalinen ristiriita)
Etkö osaa lukea. Olen aina se aktiivisempi osapuoli. Nyt annan krediittiä miehelle joka tekee aloitteen ja vie tilannetta. Arvostan💛sellaista. Palstailu saa nyt loppua mun osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sun katseessa oli sitä jotain. Taisi kuitenkin olla yksipuolista. Harmi. Mukavaa ja valoisaa syksyä sinulle!
Mies katseli sinua kiinnostuneena, mutta se kiinnostus oli yksipuolista? Ok.
Onnellisilla voi olla silmissä sellaista pilkettä, jonka jotkut tulkitsee ihastumiseksi. ja sitten on erikseen se ihastumisen tuoma säteily.
Sivusta
Nauroin tätä keskustelua työkaverille. T E.
Vierailija kirjoitti:
Joku (*köh) sai taas jodelbannit. Ups.
Ups sanoi uppsalan monni
Hitto tuota libidoa, kun alkaa nukkuessa ilmottamaan itsestään, kun on ollut riittävän pitkään ilman.
Kaivattuni, alkaisi olla aika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua niin paljon.
Ei multa.
Älä röllää. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka tuosta
Etkö osaa lukea. Olen aina se aktiivisempi osapuoli. Nyt annan krediittiä miehelle joka tekee aloitteen ja vie tilannetta. Arvostan💛sellaista. Palstailu saa nyt loppua mun osalta.
Olet täällä kuitenkin päivittäin kertomassa perässä vedettävyydestä ja miesten velvollisuudesta tehdä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Katsopa eteesi vaikka niin et kaartele ympäriinsä sen etenemisesi kanssa. :0
Ei multa.