Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (10140)

Vierailija
10081/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katselen pian toisaalle, jos eteneminen on tätä tahtia.

Miten vaan. Epäilyt saa silloin vahvistuksen eikä tartte jäädä itsekään jossittelemaan.

Vierailija
10082/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen shy cyan kiki siellä :)

Blondi🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10083/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele enää koskaan 😍😜 tulipahan kokeiltua, järkevämpää vaan pysytellä panoissa, panot voittaa kymppi nolla seurustelun, miehet vaan on niin k*sipäitä ettei sanat riitä, pelleily jatkukoon

Vierailija
10084/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustele enää koskaan 😍😜 tulipahan kokeiltua, järkevämpää vaan pysytellä panoissa, panot voittaa kymppi nolla seurustelun, miehet vaan on niin k*sipäitä ettei sanat riitä, pelleily jatkukoon

?

E

Vierailija
10085/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep.

Vierailija
10086/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi kaunis ja ihana nainen silloin kun hymyilet ja naurat💚

Vierailija
10087/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
10088/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, some status ja irl status on eri, jo on aikoihin eletty 🤣😅

Vierailija
10089/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta tipu tippana💖

Hyvää huomenta💖 Olisinpa tuo minä, ja olisitpa sinä hän, joka asuu ajatuksissani💕

Vierailija
10090/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä sairaanhoitaja selvitetäänkö viimein asia

Selvitetään vaan! Kuka muuten olet?

Vierailija
10091/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama nyrjähtää, jos väkisin yrittää.

Vierailija
10092/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vetovoiman tunteeseen ja intohimoon ei saa vastakaikua, niin.....?

Jatka tuosta

Niin en aio olla tässä se aktiivinen osapuoli ja selvittää tilannetta. Kyllästynyt olemaan aina se, joka on aktiivinen ja aloitteellinen. Mahdollisuus sitten sille, joka sitä on mun suuntaan irl. 

Ketjulaisten mentaliteetti ja ensisijainen syy ketjuun päätymiselle kiteytettynä. Minä vain odottelen ja muut sitten lähestyvät, minä en lähesty vaikka kiinnostaisi, sillä minua kyllä lähestytään jos kiinnostaa (huom OBS! tätä samaa logiikkaa ei saa soveltaa ketjulaiseen, tai muuten syntyy paradoksaalinen ristiriita)

Etkö osaa lukea. Olen aina se aktiivisempi osapuoli. Nyt annan krediittiä miehelle joka tekee aloitteen ja vie tilannetta. Arvostan💛sellaista.  Palstailu saa nyt loppua mun osalta.

Olet täällä kuitenkin päivittäin kertomassa perässä vedettävyydestä ja miesten velvollisuudesta tehdä aloitteita. 

Sinäkö kyttään hänen nettitoimintaa. Tiedät kai vastuusi siitä.

Jos kirjoittaa jatkuvasti samassa paikassa, samaa asiaa, samalla tavalla, niin ei se kovin suurta älyä vaadi tajuamaan, että suurella todennäköisyydellä kyse on samasta kirjoittajasta. :)

HOHhoijaa. Oon itekin joskus kirjoittanut, etten halua perässävedettäväksi kuin pölynimurin. Ja olen täysin sivusta. 

Sulle on ehkä yllätys, että aika moni nainen on herännyt kelpuuttamaan vain sellaisia miehiä, jotka tietää omat tavoitteensa, tekee töitä niiden eteen ja huolehtii itse omasta kasvustaan ihmisenä. Eivät hae naisesta pelastajaa tai äitihahmoa.

Vierailija
10093/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naama nyrjähtää, jos väkisin yrittää.

Ihminen sopeutuu ja turtuu kaikelle. Kun sopeuttaa itsensä uudelle asenteelle, ihminen sopeutuu sillekkin ja uusi korvaa vanhan.

Vierailija
10094/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sairaanhoitaja selvitetäänkö viimein asia

Selvitetään vaan! Kuka muuten olet?

"anna tunnisteita niin voin trollata sinua. Kyllä, minä se olen, juuri se sairaanhoitaja jota kaipaat, kunhan nyt annat nimen tai muuta tietoa!"

Vierailija
10095/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt paukahti antille 10vuoden esto päälle 😍😜 nyt riitti, antille sikaterkut 🐷🖕

Vaikutat aika raskaalta ihmiseltä ja tuuliviiriltä.

Vierailija
10096/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävä nainen Prismasta 😘

Vierailija
10097/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo tulee sisältäpäin, jos on tullakseen. Tekohymyä kukaan jaksa katella.... Aitous alkaaki olla kovaa valuuttaa tässä maailmanajassa

Vierailija
10098/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vetovoiman tunteeseen ja intohimoon ei saa vastakaikua, niin.....?

Jatka tuosta

Niin en aio olla tässä se aktiivinen osapuoli ja selvittää tilannetta. Kyllästynyt olemaan aina se, joka on aktiivinen ja aloitteellinen. Mahdollisuus sitten sille, joka sitä on mun suuntaan irl. 

Ketjulaisten mentaliteetti ja ensisijainen syy ketjuun päätymiselle kiteytettynä. Minä vain odottelen ja muut sitten lähestyvät, minä en lähesty vaikka kiinnostaisi, sillä minua kyllä lähestytään jos kiinnostaa (huom OBS! tätä samaa logiikkaa ei saa soveltaa ketjulaiseen, tai muuten syntyy paradoksaalinen ristiriita)

Etkö osaa lukea. Olen aina se aktiivisempi osapuoli. Nyt annan krediittiä miehelle joka tekee aloitteen ja vie tilannetta. Arvostan💛sellaista.  Palstailu saa nyt loppua mun osalta.

Olet täällä kuitenkin päivittäin kertomassa perässä vedettävyydestä ja miesten velvollisuudesta tehdä aloitteita. 

Sinäkö kyttään hänen nettitoimintaa. Tiedät kai vastuusi siitä.

Jos kirjoittaa jatkuvasti samassa paikassa, samaa asiaa, samalla tavalla, niin ei se kovin suurta älyä vaadi tajuamaan, että suurella todennäköisyydellä kyse on samasta kirjoittajasta. :)

HOHhoijaa. Oon itekin joskus kirjoittanut, etten halua perässävedettäväksi kuin pölynimurin. Ja olen täysin sivusta. 

Sulle on ehkä yllätys, että aika moni nainen on herännyt kelpuuttamaan vain sellaisia miehiä, jotka tietää omat tavoitteensa, tekee töitä niiden eteen ja huolehtii itse omasta kasvustaan ihmisenä. Eivät hae naisesta pelastajaa tai äitihahmoa.

Se nyt ei ole mikään uutinen että nainen hakee sitä "määrätietoista ja nälkäistä" miestä, joka on kiertoilmaus menestyvälle ja rahakkaalle, mutta sitä ei tietenkään voi suoraan sanoa, vaan se on sellainen kiva bonus, joka sattuu korreloimaan noiden ominaisuuksien kanssa. "Kriteerini ei ole komea, mutta kaikki kiinnostavat nyt sattuvat olemaan komeita" jne. 

Vierailija
10099/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katselen pian toisaalle, jos eteneminen on tätä tahtia.

Katselet näköjään jo.

Vierailija
10100/10140 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt paukahti antille 10vuoden esto päälle 😍😜 nyt riitti, antille sikaterkut 🐷🖕

Vaikutat aika raskaalta ihmiseltä ja tuuliviiriltä.

Trolli se on ja hakee ainoastaan reaktioita. Alkoi puskemaan tuota Antti saagaa, kun väkinäiset ulkomaisten miesten glazeemiset eivät oikein ottaneet tuulta alleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan