Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10079)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sun katseessa oli sitä jotain. Taisi kuitenkin olla yksipuolista. Harmi. Mukavaa ja valoisaa syksyä sinulle!
Mies katseli sinua kiinnostuneena, mutta se kiinnostus oli yksipuolista? Ok.
Onnellisilla voi olla silmissä sellaista pilkettä, jonka jotkut tulkitsee ihastumiseksi. ja sitten on erikseen se ihastumisen tuoma säteily.
Sivusta
Veikkaan, että kaivattukin oli niin elinvoimaisen ja pirteän oloinen, kun atleettinen miehensä antaa säännöllisesti hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvä päättyy aikanaan. Harmi.
Parhaat jutut ei edes ala koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sun katseessa oli sitä jotain. Taisi kuitenkin olla yksipuolista. Harmi. Mukavaa ja valoisaa syksyä sinulle!
Onnellisilla voi olla silmissä sellaista pilkettä, jonka jotkut tulkitsee ihastumiseksi. ja sitten on erikseen se ihastumisen tuoma säteily.
Sivusta
Ja ihastunuthan sitä pitää olla että toinen voi mitään tehdä tai sanoa. Se ei riitä että ollaan plussan puolella. Pitää olla ihan pihalla jo ennen kunnon vuorovaikutusta, sitten vasta voi uskaltaa.. kirjoittaa tänne siitä mitä toisen pitäisi kuitenkin tehdä vielä vähän enemmän. Tai aika paljonkin. Niinpä. Olette pihalla kuin lumiukot kyllä täällä. :P
Vierailija kirjoitti:
Kun vetovoiman tunteeseen ja intohimoon ei saa vastakaikua, niin.....?
Jatka tuosta
Sinun egosi loistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka tuosta
Niin en aio olla tässä se aktiivinen osapuoli ja selvittää tilannetta. Kyllästynyt olemaan aina se, joka on aktiivinen ja aloitteellinen. Mahdollisuus sitten sille, joka sitä on mun suuntaan irl.
Ketjulaisten mentaliteetti ja ensisijainen syy ketjuun päätymiselle kiteytettynä. Minä vain odottelen ja muut sitten lähestyvät, minä en lähesty vaikka kiinnostaisi, sillä minua kyllä lähestytään jos kiinnostaa (huom OBS! tätä samaa logiikkaa ei saa soveltaa ketjulaiseen, tai muuten syntyy paradoksaalinen ristiriita)
Etkö osaa lukea. Olen aina se aktiivisempi osapuoli. Nyt annan krediittiä miehelle joka tekee aloitteen ja vie tilannetta. Arvostan💛sellaista. Palstailu saa nyt loppua mun osalta.
Olet täällä kuitenkin päivittäin kertomassa perässä vedettävyydestä ja miesten velvollisuudesta tehdä aloitteita.
Sinäkö kyttään hänen nettitoimintaa. Tiedät kai vastuusi siitä.
Uhkailuilla ja ultimaattumeilla tulee aina parhaat lopputulokset 👍
Vierailija kirjoitti:
Kyl se oikea oikean tunnistaa
Niinhän sitä luulis. Mutta kai siinäkin moni erehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin
parhaat jatkuvat lähentymiseen, suuteluun, intohimoon, ymmärrykseen ja arvostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka tuosta
Niin en aio olla tässä se aktiivinen osapuoli ja selvittää tilannetta. Kyllästynyt olemaan aina se, joka on aktiivinen ja aloitteellinen. Mahdollisuus sitten sille, joka sitä on mun suuntaan irl.
Ketjulaisten mentaliteetti ja ensisijainen syy ketjuun päätymiselle kiteytettynä. Minä vain odottelen ja muut sitten lähestyvät, minä en lähesty vaikka kiinnostaisi, sillä minua kyllä lähestytään jos kiinnostaa (huom OBS! tätä samaa logiikkaa ei saa soveltaa ketjulaiseen, tai muuten syntyy paradoksaalinen ristiriita)
Etkö osaa lukea. Olen aina se aktiivisempi osapuoli. Nyt annan krediittiä miehelle joka tekee aloitteen ja vie tilannetta. Arvostan💛sellaista. Palstailu saa nyt loppua mun osalta.
Olet täällä kuitenkin päivittäin kertomassa perässä vedettävyydestä ja miesten velvollisuudesta tehdä aloitteita.
Sinäkö kyttään hänen nettitoimintaa. Tiedät kai vastuusi siitä.
Jos kirjoittaa jatkuvasti samassa paikassa, samaa asiaa, samalla tavalla, niin ei se kovin suurta älyä vaadi tajuamaan, että suurella todennäköisyydellä kyse on samasta kirjoittajasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkaa.
Vierailija kirjoitti:
parhaat jatkuvat lähentymiseen, suuteluun, intohimoon, ymmärrykseen ja arvostukseen.
🙃
🔴
JOKU väitti nähneensä
Ee_Ogea jodlaamassa
JA S24.fi saiteilla.
Näissä kahdessa
siis joku signeeraa Eenä?
Onko tämä totuus,
puolitotuus vai küsetus?
Mikä näistä kolmesta?
---
PYYSIN LINKIT NÄIHIN.
Kukaan ei laittanut.
Missä viipyy? En edes LUE
>>> näitä kahta mainittua.
Sama Ylilauta, kaikki
kotimaan foorumit.
En käytä. En kirjoita.
---
En edes lue.
Selvisikö tämä vai
tarvitaanko
jatkopuimista,
my Dear Ladiez & Gents?
🔴yt E
Henkinen lukko on jotain, mitä ei haluaisi kokea.
Vierailija kirjoitti:
Henkinen lukko on jotain, mitä ei haluaisi kokea.
🤍
Emilialle mukavaa ja rauhallista la-päivää. Pidän sua mielessä tänäänkin. Aina välillä. 🤗😘
Sun silmät säihkyy kuin sadunprinsessalla💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Veikkaan, että kaivattukin oli niin elinvoimaisen ja pirteän oloinen, kun atleettinen miehensä antaa säännöllisesti hyvää seksiä.
🤣🤣🤣
Miksi et tutustu?