Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä ylipainoani

Vierailija
06.09.2026 |

Olen merkittävästi ylipainoinen nainen. En kuitenkaan vaikeasti tai sairaalloisesti ylipainoinen. Ylipainoni ahdistaa minua joka päivä ja koen olevani ruma sen takia. Välillä olen laihduttanut niin että olen vain lievästi ylipainoinen tai jopa normaalipainoinen. Aina kuitenkin kilot tulevat takaisin. Olen jo toivoton! Mitä ihmettä teen?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitäisi olla elämäntapamuutos, ei mitään pelkkiä diettejä.

Vierailija
2/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne, täytyy kai lähteä kävelylle miettimään toimintasuunitelmaa, ei voi näin jatkua. Keto on mulla aiemmin ollut paras tapa päästä kiloista eroon, ainut millä katoaa nälkä ja varsinkin herkkuhimot. Tsemppiä sulle Aapee!🙂💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama tilanne, täytyy kai lähteä kävelylle miettimään toimintasuunitelmaa, ei voi näin jatkua. Keto on mulla aiemmin ollut paras tapa päästä kiloista eroon, ainut millä katoaa nälkä ja varsinkin herkkuhimot. Tsemppiä sulle Aapee!🙂💪

Kiitos tsemppaavasta viestistäsi! 

Minäkin liikun ihan ok verran mutta syön näköjään liikaa. Tänäänkin lenkkeilin metsässä yhteensä 2h. Mutta olen myös syönyt aika reilusti. 

Täytynee jättää herkut pois! Se vain on väsyneenä ja nälkäisenä aika vaikeaa.

Vierailija
4/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ruma ja ällöttäviä läski. Syö vastedes alasti peilin edessä.

Sulla on ruma sielu ja musta sydän!

Vierailija
5/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän silloin kun itse olin alta 30v. Oli mitään tuollaisia kommentteja tällä vahva palstalla. Mikä ihme teitä nuoria vaivaa? Kuinka pahasti teidän vanhemmissa on ollut päässä vikaa kun kasvatus tulos on tämä mitä täältä saa lukea? Te olette sairaita päästänne ja se ei ole normaalia olla sairas päästään. Jonkun pitäisi sanoa ihan irl. Teille että tuollainen puhe on heijastusta teidän ajattelutavoissa, miten olette oppineet kotoa ja se ei ole normaalia. Jos olet ikäluokkaani, hanki apua olet sairas päästäsi. Tuo ei ole normaalia.

Vierailija
6/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vähän silloin kun itse olin alta 30v. Oli mitään tuollaisia kommentteja tällä vahva palstalla. Mikä ihme teitä nuoria vaivaa? Kuinka pahasti teidän vanhemmissa on ollut päässä vikaa kun kasvatus tulos on tämä mitä täältä saa lukea? Te olette sairaita päästänne ja se ei ole normaalia olla sairas päästään. Jonkun pitäisi sanoa ihan irl. Teille että tuollainen puhe on heijastusta teidän ajattelutavoissa, miten olette oppineet kotoa ja se ei ole normaalia. Jos olet ikäluokkaani, hanki apua olet sairas päästäsi. Tuo ei ole normaalia.

Vauva

Vierailija
7/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus oli ainoa mikä auttoi minulla.

Vierailija
8/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi perusteella (merkittävä ylipaino) täytät kriteerit glp-1 -lääkitykseen, jos tahdot kokeilla niitä. Suosittelen oman kokemuksen perusteella. Joudut edelleen tekemään itse työn (ruoka + liikunta), mutta se on paljon mielekkäämpää, kun keho ei haraa laihtumista vastaan - vähemmän syöminen tuottaa kohtuullisen nopeasti tulosta.

Uudet hyvät tavat joudut toki säilyttämään laihduttamisen jälkeen, muuten kilot palaavat. Mutta on tämä kiitollisempi prosessi.

Vierailija
9/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihonut 18 kiloa .Ei ole läskiä eikä vettä kropassa.Olen aivan onneton, elmäni harrastanut urheilua ja nyt tällainen muumimamman maha. Muuten hoikka. Aivan kamalaa. 

Syön hyvää ja vähän. Liikun paljon. 

Vierailija
10/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaus oli ainoa mikä auttoi minulla.

Tätä olen itsekin joskus ajatellut. Toisaalta pelkään komplikaatioita mitä leikkauksesta voi tulla. Ap

Vierailija
11/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laski painoi vasta, kun puolitin annoskoon kaikessa mitä syön. Aamulla yksi ruisleipä, ei kahta kuten ennen, lounaalla esim. yksi peruna ja pieni kauha kastiketta jne. Iltasyöminen  kokonaan pois. Ikää mulla on 40+, joten energian tarve on selvästikin hyvin vähäinen. Lihoin yli 15 kiloa siksi, että söin nelikymppisenä yhtä paljon kuin nuorempana, ennen kuin hoksasin muuttaa ruokailutapani.

Vierailija
12/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli makeisia eikä oikeen ruokaakaan. Ihmeellistä.  Kilot eivät vähene. 

Vierailija
13/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloreiden laskeminen, korkea proteiini, hyvä kuitu on olleet mulla pysyvän painon pudotuksen salaisuus. Olin sairaalloisen ylipainoinen ja nyt normaalipainoinen. Se oikeasti toimii!

Vierailija
14/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pätkäpaastoa. Se 8-16 tunnin systeemi toimii ainakin itselläni. 16 tuntia paastoa ja 8 tunnin "aikaikkuna" syömiselle ja terveelliselle ravinnolle (minun päivärytmiin sopii klo 10-18 välillä, tämä on toki yksilöllistä). Alkoholi ja sokeriset juomat kokonaan pois! Lisää aluksi myös kevyttä liikuntaa. Lähde vaikka kävelylenkille. Happihyppely tekee hyvää mielelle ja keholle. Olen 2.5 vuoden aikana laihtunut 19 kg. En tee tätä itseäni rääkkäämällä, vaan rauhallisesti ja rutiininomaisesti. Toimii!

Vierailija
15/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile pätkäpaastoa. Se 8-16 tunnin systeemi toimii ainakin itselläni. 16 tuntia paastoa ja 8 tunnin "aikaikkuna" syömiselle ja terveelliselle ravinnolle (minun päivärytmiin sopii klo 10-18 välillä, tämä on toki yksilöllistä). Alkoholi ja sokeriset juomat kokonaan pois! Lisää aluksi myös kevyttä liikuntaa. Lähde vaikka kävelylenkille. Happihyppely tekee hyvää mielelle ja keholle. Olen 2.5 vuoden aikana laihtunut 19 kg. En tee tätä itseäni rääkkäämällä, vaan rauhallisesti ja rutiininomaisesti. Toimii!

Pätkäpaastosta kun alkaa syömään normaalisti lihoaa taas kilot takaisin

Vierailija
16/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa itsesi. Olet kuvottava ja ihmisiä inhottaa nähdä sut lyllertämässä ulkona. 

Kiitos tsemppiviestistäsi!

Vierailija
17/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pätkäpaasto toimii työssäkäyvälle? Olen eskariopettaja, en jaksa työssä jos en syö. Ap

Vierailija
18/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pätkäpaasto toimii työssäkäyvälle? Olen eskariopettaja, en jaksa työssä jos en syö. Ap

Jaksat. Et sinä ilman ravintoa paaston aikana, koska kehosi syö läskejäsi. Olen ollut viisi päivää syömättä ja olo oli hyvä. Oikeastaan parempi. Muistan että mua oikein harmitti ettei ole merkittävää ylipainoa, koska voisin paastota enemmän jos olisi. Tykkäsin niin paljon olotilasta kun olin syömättä.

Vierailija
19/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ruma ja ällöttäviä läski. Syö vastedes alasti peilin edessä.

Sulla on ruma sielu ja musta sydän!

Rasisti!

Vierailija
20/95 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa itsesi. Olet kuvottava ja ihmisiä inhottaa nähdä sut lyllertämässä ulkona. 

Mitä helevettiä täällä palstalla tämäkin idari tekee kun  keskustella EI osaa, ainoastaan veettuilee !! 

Jätä palstailu väliin ja ventiloi pahaa oloasi vaikka hakkaamalla tyhjää päätäsi seinään !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän