Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ennustajaeukko...

Vierailija
26.05.2007 |

Ehtii vastata muutamalle...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle? Perheasiani pitäisivät olla kunnossa, työ ja opiskeluasiat päin mäntyä! Olenko menossa opinnoissani oikeaan suuntaan vai pitäisikö vaihtaa vielä alaa? Yhtä mylläkkää on myös muut ihmissuhteeni... voitko valaista mitä näet minulle? Kiitos etukäteen!

Vierailija
2/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä haluat tulevaisuudestasi tietää? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pelleileekö vaan? Onko suhde pitkäkestoinen?

Vierailija
4/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemmeko molemmat löytämään mieluisaa työtä vai joutuuko toinen joustamaan toisen uran vuoksi? Onko meillä edessä muutto kauas tämän vuoksi?

Vierailija
5/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä näet minulle? Perheasiani pitäisivät olla kunnossa, työ ja opiskeluasiat päin mäntyä! Olenko menossa opinnoissani oikeaan suuntaan vai pitäisikö vaihtaa vielä alaa? Yhtä mylläkkää on myös muut ihmissuhteeni... voitko valaista mitä näet minulle? Kiitos etukäteen!

Sinulla on erittäin ristiriitaiset ajatukset kun mietit opiskeluasi. Kuitenkin kehotan sinua keskittymään siihen, mitä tällä hetkellä olet tekemässä. Eli jatka nykyisiä opintojasi. Kun saat opiskelurintamalla ajatuksesi rauhoittumaan, myös ihmissuhteesi alkavat voida paremmin.

Vierailija
6/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko työelämässä ens jo vuonna? Entäpä parisuhteestamme, mitä näet? Tuleeko meille enää lapsia?

MeEl

Vierailija
7/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aviokriisistä kyseltiin... En jotenkin saa sinuun otetta... eli en voi auttaa. Valitan!! :(

Vierailija
8/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vai pelleileekö vaan? Onko suhde pitkäkestoinen?

Poikaystävä on vakavissaan ja täysillä mukana tällä hetkellä. Näen tyttäresi rinnalla tulevaisuudessa tummahiuksisen miehen.

Vierailija
9/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sisareni tilanne, koska helpottaa...?

Mitä sanot lapsiluvustamme, vieläkö lisää?

Kiitos !

annan palautteen.

Vierailija
10/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tulemmeko molemmat löytämään mieluisaa työtä vai joutuuko toinen joustamaan toisen uran vuoksi? Onko meillä edessä muutto kauas tämän vuoksi?

Näen muuton, ehkä jopa ulkomaille... Toinen joutuu aluksi joustamaan, mutta loppujen lopuksi molemmat löytävät itselleen mieluisen uran.

Vierailija
11/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:2

Vierailija
12/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tulemme asumaan tulevaisuudessa? Muutammeko jonnekkin? Entä miten käy parisuhteemme?

Kiitos!

Vierailija
13/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olenko työelämässä ens jo vuonna? Entäpä parisuhteestamme, mitä näet? Tuleeko meille enää lapsia?

MeEl

Kyllä minä teille näkisin vielä yhdet pikkuiset jalkaparit lisää vipeltämään. Ensi vuosi näyttää sinun osaltasi enemmänkin kotikeskeiseltä, kuin työssä raatamiselta. Parisuhteenne tulee voimaan kokoajan paremmin, ja se vahvistuu, jos annatte sille luvan vahvistua! :)

Vierailija
14/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkeaako nää mun ahdistuksen aiheet ensi viikolla?

Eli järjestyyjö työ ja asuntoasiat?

Kiitos jo etukäteen

Vierailija
15/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen hirveän huono näkemään syntymättömän lapsen sukupuolta. Valitan!!

Vierailija
16/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaako raha tilanne?

Onko tuleva lapsi terve??

Miten miehen sormet??

Vierailija
17/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Entä sisareni tilanne, koska helpottaa...?

Mitä sanot lapsiluvustamme, vieläkö lisää?

Kiitos !

annan palautteen.

Asuntoasioista sen verran, että löydätte teille mieluisen paikan, jonne rakennatte pesää. Uusi omakotitalo taitaa siintää haaveissanne... tuntuu että ne haaveet toteutuu!

Kun pääsette uuteen kotiin, yksi lapsi toivotetaan tervetulleeksi...

Sisaresi tarvitsee vielä jonkin aikaa apua teiltä, läheisiltään. Mutta helpotusta on tulossa.

Vierailija
18/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T:2

Teidän parisuhteenne on kovalla koetuksella nyt... Ehkä tilanne on jo liian paha?

Vierailija
19/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun tällä hetkellä jaksais yhtään lasta enempää. :) Ei kait ihan heti? :) Parisuhteessamme on ongelmia ja ollaan puhuttu asioista, jospa tuo mies ymmärtäis.

Vielä sellaista, että säilyykö miehellä nyk. työpaikka? Huhuja kun työpaikalla liikkuu vähentämisestä..?

Iso Kiitos!

MeEl

Vierailija
20/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme