Pelatkaa team fortress 2 peliä
Kommentit (4)
Hyvä peli. Vieläkö sillä on aktiivinen pelaajakunta? Pelasin sitä joskus 10 vuotta sitten aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä peli. Vieläkö sillä on aktiivinen pelaajakunta? Pelasin sitä joskus 10 vuotta sitten aika paljon.
Ihan mukavasti löytyy pelaajia. Tykkään siitä että löytyy 9 hahmoa niin joka peliin saa valittua sopivan. Aina ei tosin voita vaikka mitä valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä peli. Vieläkö sillä on aktiivinen pelaajakunta? Pelasin sitä joskus 10 vuotta sitten aika paljon.
Ihan mukavasti löytyy pelaajia. Tykkään siitä että löytyy 9 hahmoa niin joka peliin saa valittua sopivan. Aina ei tosin voita vaikka mitä valitsee.
Parhaat hahmot on gunslinger engineer ja backburner pyro. Parasta huvia ikinä kun oppii pelaamaan oikein.
Nyt tullut pelattua 4h päivä tahdilla. Ihan kivaa on ollut.