Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ennustajaeukko...

Vierailija
26.05.2007 |

Ehtii vastata muutamalle...

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustajaeukko palaa linjoille taas myöhemmin...

Vierailija
42/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän kamalaanuo eukot näkevät minun tulevaisuudessani kun AINA lopettavat ennustuksen siihen kun minä olisin vuorossa. t.26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. epätoivoinen nr 46

Vierailija
44/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kumpi puhuu totta isäni ja siskoni välisessä riita-asiassa? miten työ? muutammeko lähivuosina? kiitos paljon! t:neilikka

Avioliitossanne näytätte tällä hetkellä elävän melko tasaista aikaa. Ihan hyvältä parisuhteenne tulevaisuus näyttää.

Riitapukarien täytyisi nyt molempien katsoa peiliin, molemmilla on luurankoja kaapissa ja vääristeltyjä asioita mieltään painamassa.

Muuttoa en näe lähivuosina ainakaan toiselle paikkakunnalle.

Vierailija
45/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiluku askaruttaa, olemme " päättäneet" että meille vain kaksi lasta ja toinen onkin tulossa, mutta molemmat ovat poikia ja minulle on kova paikka ajatella, että en saa koskaan tytärtä, mutta toisaalta en jaksaisi enää raskauksia ja useampi kuin kaksi lasta voisi olla meidän elämäntyylissämme hankala, mutta en voi jossittelulleni mitään, että jos seuraava olisi kuiteniin tyttö ja jos rupean siihen, onko meillä pian kymmenen poikaa...(mihin mieheni ei kyllä suostu... ;))

Eli mitä näet lapsilukumme suhteen ja jos tulee enemmän kuin kaksi, mitä sukupuolta loput ovat (ja milloin?)

myös asuntoasioiden kanssa tulee valvottua öitä, haaveissa omakotitalo (itse rakennettu/vanha rintamamiestalo?) rakastamaltani alueelta, toteutuuko tämä haave koskaan ja jos, niin kuinka pitkän ajan päästä?

Jjs muutakin näkyisi, olisin utelias tietämään, annan palautteen tietenkin jos vielä minua ehdit auttamaan :)

Hyvää lauantai-illan jatkoa ja toivottavasti palaat vielä vastaamaan!

Vierailija
46/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias nainen. Ruskeat hiukset ja jäänsiniset silmät. Yksi lapsi ja naimisissa.

Mitä näet avioliittomme suhteen? Sujuuko tuleva synnytys hyvin?

Vierailija
47/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

epätoivoista tuntuu kaikki olevan...

Teidän perheessänne asiat ovat solmussa. Jos kaikki osallistuvat, ja kantavat oman panoksensa perheen hyvinvoinnin eteen, onnistutte selvittelemään isommatkin umpparit!

Vierailija
48/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle, näetkö parannusta rahatilanteeseen?

Vierailija
49/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuleeko meille lisää lapsia, milloin?

Sinua kehottaisin miettimään tarkasti, oletko sittenkään siinä työssä, mikä on se sinun juttusi!

Lapsiluku on hetkellisesti täytetty, mutta ehkäpä hieman kauempana tulevaisuudessa saatte vielä perheenlisäystä.

Vierailija
50/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suhteen alkua toisen naisen kanssa?

Sinulla tuntuu olevan todella vahvat epäilyt miestäsi kohtaan. Keskustelkaa avoimesti asiasta, ette ole tainneet siitä vielä keskustellakkaan? Asia ratkeaa sinulle positiivisella tavalla! :)

Vierailija
51/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

Ratkeaako nää mun ahdistuksen aiheet ensi viikolla?

Eli järjestyyjö työ ja asuntoasiat?

Kiitos jo etukäteen

Näkisin, että puolet ahdistuksestasi helpottaa jo ensi viikon lopulla...

Kiitos! Näetkö kauanko menee että, tämä elämän muutos on ohi? Päästään normaali arkeen? Toisin sanoen meneekö asiat syksyllä, niin kun olen ajatellut?

Kesän näen vielä aika hektisenä muutosten aikakautena sinun elämässäsi. Kuitenkin syksyä kohti alkaa helpottaa ja viimeistään lokakuun tietämillä arki alkaa rullata jo omalla painollaan.

Vierailija
52/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän näen vielä aika hektisenä muutosten aikakautena sinun elämässäsi. Kuitenkin syksyä kohti alkaa helpottaa ja viimeistään lokakuun tietämillä arki alkaa rullata jo omalla painollaan.

[/quote]

Kiitos! Helpottavaa kuulla, että kyllä tämä tästä vielä normaali elämäksi muuttuu.

Vierailija
53/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni ja siskoni väliseen riita-asiaan kun jätit vastaamatta?

Vierailija
54/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkanko työpaikassa jolle nyt teen projektia syksyllä?

Vierailija
55/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustajaeukon kone alkaa takkuilemaan, eikä viestit tunnu tulevan perille. Palailen kyllä myöhemmin takaisin, mutta tulen avaamaan taas uuden ketjun, joten te, jotka lisää haluatte tietää, törmäillään uudelleen uudella onnella!

Vierailija
56/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä minun loppuvuoteni näyttää, löydänkö työtä vai tulenko raskaaksi vai molempia? Haluaisimme toisen lapsen mutta se tuntuu olevan kovin vaikeaa...

Vierailija
57/57 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun työn ja meidän asunnon vaihdon kanssa käy?

Jatkanko samassa työssä /samalla alalla hoitovapaan jälkeen?

Miten asuminen? Onko muuttoja? /muutto?

Vieläkö lapsia?

Miten parisuhde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi