ennustajaeukko...
Kommentit (57)
kumpi puhuu totta isäni ja siskoni välisessä riita-asiassa? miten työ? muutammeko lähivuosina? kiitos paljon! t:neilikka
epätoivoista tuntuu kaikki olevan...
Vierailija:
Missä tulemme asumaan tulevaisuudessa? Muutammeko jonnekkin? Entä miten käy parisuhteemme?Kiitos!
Muutto on todellakin teillä ajankohtainen lähitulevaisuudessa. Muuton myötä parisuhteenne saa uutta potkua!
tuleeko meille lisää lapsia, milloin?
Vierailija:
Ratkeaako nää mun ahdistuksen aiheet ensi viikolla?
Eli järjestyyjö työ ja asuntoasiat?Kiitos jo etukäteen
Näkisin, että puolet ahdistuksestasi helpottaa jo ensi viikon lopulla...
suhteen alkua toisen naisen kanssa?
Vierailija:
Helpottaako raha tilanne?
Onko tuleva lapsi terve??
Miten miehen sormet??
Rahatilanne tulee olemaan edelleen tiukka mutta helpotusta jonkin verran on tiedossa. Syntymättömästä lapsesta en osaa sanoa mitään, valitan.
Miehesi kädet tulevat olemaan ongelmalliset koko hänen loppu elämänsä ajan.
Kiitos vastauksesta! Pyyhin täällä kyyneleitä, koska sisareni tilanne on ollut niin vaikea lähimmilleni. Ehkä meillä ei ole varaa omakotitaloon (jonka toki haluaisimme) mutta ehkä omakotialueelle rivi- tai kerrostaloon. Toinen lapsi olisi minun puolestani enemmän kuin tervetullut, jos työtilanteemme sen sallii. Kiitos vielä sinulle ja mukavaa kesää!! Kiitos kun vastasit!
Entä sisareni tilanne, koska helpottaa...?
Mitä sanot lapsiluvustamme, vieläkö lisää?
Kiitos !
annan palautteen.
Asuntoasioista sen verran, että löydätte teille mieluisen paikan, jonne rakennatte pesää. Uusi omakotitalo taitaa siintää haaveissanne... tuntuu että ne haaveet toteutuu!
Kun pääsette uuteen kotiin, yksi lapsi toivotetaan tervetulleeksi...
Sisaresi tarvitsee vielä jonkin aikaa apua teiltä, läheisiltään. Mutta helpotusta on tulossa
Vierailija:
Vierailija:
Ratkeaako nää mun ahdistuksen aiheet ensi viikolla?
Eli järjestyyjö työ ja asuntoasiat?Kiitos jo etukäteen
Näkisin, että puolet ahdistuksestasi helpottaa jo ensi viikon lopulla...
Kiitos! Näetkö kauanko menee että, tämä elämän muutos on ohi? Päästään normaali arkeen? Toisin sanoen meneekö asiat syksyllä, niin kun olen ajatellut?
Vierailija:
Minä kun tällä hetkellä jaksais yhtään lasta enempää. :) Ei kait ihan heti? :) Parisuhteessamme on ongelmia ja ollaan puhuttu asioista, jospa tuo mies ymmärtäis.Vielä sellaista, että säilyykö miehellä nyk. työpaikka? Huhuja kun työpaikalla liikkuu vähentämisestä..?
Iso Kiitos!
MeEl
Miehesi tulee jatkamaan samassa työpaikassa!
Mitä meidän perheelle? Paraneeko mieheni ja minun välit? Miten työasiani? Jatkanko nykyisessä työpaikassani? Saanko vakituisen paikan? Miten mieheni työasiat? Pysyykö päivätyö? Entä kuinka käy ns harrastepohjalta olevan " projektin" ? Saammeko enempää lapsia? Saammeko ikinä remontoitua talomme?
Suhde huono, mutta eroaminen tuntuu vaikealta. Pelkään myös mahdollista edessä olevaa yksinäisyyttä. Jos lähden, löydänkö uutta miestä rinnalleni?
Miten tämän avioliiton käy?Tällä hetkellä liito kriisissä.Ollaan jo erosta puhuttu.
Entäs työ rintamalla.
että et uskalla tulle kertomaan? ;) t. 22 joka yhä odottaa
Mikä oli hänen suhtautumisensa minuun? Ystävä - jotain enemmän - välinpitämätön? Miksi hän ei kertonut minulle aikeistaan mennä naimisiin, ei ottanut yhteyttä kun kerroin omat uutiseni?
Näkisitkö, ilahtuisiko hän, jos ottaisin nyt yhteyttä?
Kiitos etukäteen!
Miten meidän asuntotilanne muuttuu, ja milloin?
Pärjäämmekö taloudellisesti? Tuleeko meidän taloudellinen tilanne muuttumaan?
Muuttuuko minun ja aviomieheni suhde?
KIITOS ETUKÄTEEN!!!!
Kuinka lutviutuu perhe-elämä? Entä opiskeluni?
Tulevatko mielessä pyörivät pahat pelot ja aavistukset todeksi??
Kiitos!!
Miltä näyttää? Mikä on perimmäinen syy tilaani?