En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesällä kun kävin kaveripariskunnan mökillä, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. Alkukesästä join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. Siinä taitaa olla kesän alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.
En halua mitään wine & dine -tyyppistä naista. Tykkään enemmän train, eat, sleep, repeat -tyyppisistä naisista.
Olisipas harvinaisen tylsää elämää, samaa päivästä toiseen.
Ohis
Vain alkoholin käyttökö poistaa elämästä tylsyyden, kuten lauluissakin sanotaan, että ’’ Ilo ilman viinaa on teeskentelyä vaan. . .’’?
Sekä juopot että raivoraittiit ovat todella ankeaa seuraa. Tässäkin asiassa kultainen keskitie on paras.
Täysraittiit ovat parasta seuraa.
kiva kun kerroit meille kaikille
Vierailija kirjoitti:
Mitalinko haluat, ap?
Saattaa haluta vaikka se paremman ihmisen sädekehä on halutumpi. Ihan siksi että se näkyy enemmän. Eihän siitä paremmuudesta ole muuten iloa ellei sillä voi leuhkia. Silleen vaatimattomasti tietenkin että tää nyt vaan on tällainen ihan tavallinen sädekehä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesällä kun kävin kaveripariskunnan mökillä, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. Alkukesästä join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. Siinä taitaa olla kesän alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.
En halua mitään wine & dine -tyyppistä naista. Tykkään enemmän train, eat, sleep, repeat -tyyppisistä naisista.
Ohis
Et keksi mitään mielekästä ilman alkoholia, tai muuten se on vaan "samaa päivästä toiseen"? :D
Eiköhän se viitannut tuohon edelliseen, jonka mielestä ihannenaisen tulee harrastaa pakkomielteenomaisesti liikuntaa ja sen lisäksi korkeintaan nukkumista. Olen ollut muuten ollut parikymppisenä juuri tuollainen "ihannenainen", ja se johtui lähinnä siitä että minulla oli mt-ongelmia ja tavattoman huono itsetunto. Elämässä ei ollut muuta kuin liikunta ja painon vahtiminen. En todellakaan ollut kovin leppoisaa seuraa. - eri
Niin, kuten aina, vauvafoorumilla se, että joku harrastaa liikuntaa ja yleisesti pitää huolta itsestään aina automaattisesti tarkoittaa, että suunnilleen mittaa vyötärönsä päivittäin, kirjaa painonsa ylös ja neuroottisesti laskee jokaisen kalorin, ja tietysti myös se, ettei syö kuin porsas ja liikkuu tarkoittaa, ettei NAUTI elämästä tai koskaan pidä hauskaa, sillä mitä on elämästä nauttiminen tai hauskanpito ilman alkoholia ja roskaruokaa?
Onko sitten normi, että naiset naukkailevat joka viikko viiniä? Nykyään en juo yhtään raskauden takia ja sitä ennen yrittämisen takia, mutta en mä kyllä ennenkään juonut alkoholia kuin korkeintaan kerran kuussa. Enkä ole uskossa tai lahkossa. Mutta ei kyllä mun puolisokaan juo yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä etsit sopivaa naista. Uskovainen vois olla hyvä?
Ehtoollisviiniä meni tänäänkin kuten joka viikko, joten tuskin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa yhtään, jos kumppani käyttää alkoholia kohtuudella. Jostakin syystä naisia tuntuu vain haittaavan se, etten itse käytä yhtään.
Ehkä ihmiset kokevat itsensä huonommiksi, jos juovat raittiin seurassa tms., vaikka ei tarvitsisi.
En tunne itseäni huonommaksi, en vain viihdy absolutistin seurassa.
Hauska ilman viinaa on teeskentelyä? Kun on selvin päin hauskaa niin silloin on aidosti hauskaa, ilman kemiallisten aineiden vaikutusta.
Tässäpä sinulle pari sanontaa ap:
Kiinnostaa kiviäkin
Kiinnostaa kuin kilo paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli työkaveri, joka joka päivä klo 14 aikoihin alkoi puhua miten odottaa jo iltaa, että saa otettua lasin punaviiniä. Sen maku oli parasta jota tiesi.
Tuo kyllä kuulostaa jo ongelmaiselta ja herättää epäilyn ettei kyse ollut vain yhdestä lasillisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe tuossa mitään ongelmaa kunhan etsii sopivan ihmisen ja ymmärtää rajojen ja kontrollin eron.
Kontrollia olisi yrittää määrätä tai sanella miten toisen ihmisen pitäisi alkoholia käyttää. Rajoja on todeta, ettei halua seurustella tietyllä tavalla päihteitä käyttävän kanssa ja erota/lopettaa tapailu jos selviää että asiasta onkin valehdeltu ja päihteitä menee jatkuvasti.
Olen itse sellainen, etten ole koskaan juonut humalahakuisesti tai ostanut alkoa kotiin, enkä juo vaikka illanistujaisissa, mutta en ole absolutisti eli voin jossain häissä tai hienommissa tapahtumissa ottaa tarjotun alkoholin. Tietenkin olen halunnut samanlaisen kumppanin ja tämä toimii molemmille erinomaisesti. Samalla ei pidä mitään alkkissukuja ihmetellä.
"häissä tai h i e n o m m i s s a tapahtumissa ottaa alkoholin"
Alkoholi ja "hienommuus" - kyllä voi ihmisellä ajattelumallit olla sairaalloisen kieroutuneita.
Mikä tuossa oli kieroa?
En halua juoda alkoholia, mutta koska minun ei ole pakko sitä uskonnollisista tai terveydellisistä syistä -joihin lasken alkoholisminkin eli joku kieltäytyy raitistuttuaan- välttää niin miksi vaivaisin tapahtumissa ketään? Kun voin vain ottaa sen tarjotun tai tarjoillun alkoholiannoksen.
Sen sijaan jos joku mökillä tai tutummassa porukassa on hakemassa minulle saunakaljaa tai tarjoilemassa viiniä on helppo todeta, että ei kiitos, en ota.
Olen myös joskus kohteliaisuuttani syönyt lihaa sisältävää ruokaa, vaikka olen muuten ollut teinistä asti vaihtelevasti vegaani tai vegetaristi. En ole nähnyt tarpeelliseksi että jos vaikka miehen todella iäkäs mummi epähuomiossa tarjoilee minullekin lihapasteijan tai viineripalan, että alkaisin siitä napista.
Vierailija kirjoitti:
Viiniä on vaikea juoda lasillista muualla kuin yöelämässä. Kotiin ostettu pullo eltaantuu, vaikka kuinka sulkisi. Mielestäni humalahakuinen juominen on paljon pahempi ongelma, mutta kukin taaplatkoon tyylillään.
Kyllä minä olen aina halutessani saanut ravintolassa ihan päiväsaikaan/iltasella lasillisen viiniä ruoan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Vain alkoholin käyttökö poistaa elämästä tylsyyden, kuten lauluissakin sanotaan, että ’’ Ilo ilman viinaa on teeskentelyä vaan. . .’’?
Sekä juopot että raivoraittiit ovat todella ankeaa seuraa. Tässäkin asiassa kultainen keskitie on paras.
Täysraittiit ovat parasta seuraa.
Kyllä jos he ovat rentoja ja leppoisia. Jos ovat takakireitä yms niin eivät todellakaan ole.
No älä tapaile. Mitä sä täällä siitä vingut? Etsi akka joka ei käytä alkoholia. Ei sun tarvii muille niitä kriteereitäs mainostaa, ei ne ketään täällä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiniä on vaikea juoda lasillista muualla kuin yöelämässä. Kotiin ostettu pullo eltaantuu, vaikka kuinka sulkisi. Mielestäni humalahakuinen juominen on paljon pahempi ongelma, mutta kukin taaplatkoon tyylillään.
Kyllä minä olen aina halutessani saanut ravintolassa ihan päiväsaikaan/iltasella lasillisen viiniä ruoan kanssa.
Ja sama jos on kylässä/itsellä vieraita niin pullosta viiniä tulee lasillinen neljälle, just sen ruoan kanssa.
Käytän alkoholia muutamia kertoja vuodessa, en usko että tämä kovin tavatonta on. Tässä iässä on jo pakko priorisoida palautuminen ja uni. Lisäksi urheilen tavoitteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
SAMA ALOITUS KAKSI VUOTTA SITTEN.
Keskustelu | Aihe vapaa | 10:34 | 30.3.2024 | 45
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen.
Tästä voimme tehdä johtopäätöksen, että ap on ainakin kaksi vuotta tapaillut vain oikeaa kättään eli niin sanottua nyrkki-Kyllikkiä.