En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa yhtään, jos kumppani käyttää alkoholia kohtuudella. Jostakin syystä naisia tuntuu vain haittaavan se, etten itse käytä yhtään.
Ehkä ihmiset kokevat itsensä huonommiksi, jos juovat raittiin seurassa tms., vaikka ei tarvitsisi.
Hienoa jos nainen tuo selkeästi esiin sen että häntä haittaa se jos olen täysin raitis. Helpottaa heti etäisyyden ottamista.
Minä en usko että sun erityisesti tarvitsee ottaa etäisyyttä, eiköhän useimmat naiset pidä sitä etäisyyttä suhun aivan oma-aloitteisesti.
Joo, oikein hyvä jos aina toimisi selvänäköisesti noin.
Toisen raittius on monesti ongelma, koska jos toinenkin juo, ei tunnu itse niin juopolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa laittaa vaikka hesariin ilmotus tästä, että varmasti tavoittaa mahdollisimman monet.
En ole koskaan tilannut hesaria. Kerran vuosikymmeniä sitten ostin yhden sunnuntainumeron.
Ok eli tästä päätellen olet jo melko vanha ylipäätään etsimään treffiseuraa. Mahtaisikohan jossain päivätansseissa onnistaa?
Onko treffiseuran etsimiseen joku ikäraja?
No tosiaan vauvapalstan sijaan kannattaa kokeilla eläkeläisbingosta, vesijuoksutunnilta tai seurakunnasta. Aivan varmasti on aapeen ikäisiä 60+ ikäisiä naisia, jotka eivät juo.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs tuo häissä juominen ap:lle tarkoittaa? Dokaamista?
Luulisin että tarkoittaa juhlapäivinä. En minäkään juo kuin muutaman kerran vuoteen niin etsin saman henkistä naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Mä puolestani haluaisin tapailla miestä, jolla on merenrantahuvila, ei lapsia ja kulli kuin hevosella. Ei kyllä käynyt mielessä, että olisi jotenkin hyödyllistä tehdä aiheesta aloitus vauvapalstalle. N42
Onko ongelmaasi liiallinen väljyys, meinaan hevosella on aika iso?
"Hyperbola tarkoittaa liioittelevaa kielikuvaa, jota autismikirjon henkilö saattaa tulkita helposti aivan liian kirjaimellisesti."
Palstalaisista 99,5% tai hiukan enemmän ei tiedä mikä on hyperbola ja autisminkirjo ei ole hankittu ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesällä kun kävin kaveripariskunnan mökillä, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. Alkukesästä join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. Siinä taitaa olla kesän alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.
En halua mitään wine & dine -tyyppistä naista. Tykkään enemmän train, eat, sleep, repeat -tyyppisistä naisista.
Olisipas harvinaisen tylsää elämää, samaa päivästä toiseen.
Ohis
Just eilen puhuttiin mieheni kanssa, miten alkoholi nykyään tökkii, jo yhden juoman jälkeen riittää. Emme koskaan ole juoneet päivittäin ja välillä ollut myös aikoja, ettei juotu moneen viikkoon mitään. On toki joskus myös juhlittu kosteat vaput ja juhannukset. Mutta aina meillä on suhde alkoholiin ollut samanlainen, mitään riitaa ei aiheesta koskaan ole ollut. Pointtini on siis, että on hyvä, jos puolisoilla on samanlaiset ”juomistavat”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni, vuodesta -78, on muuten hiljainen ja hillitty mutta juotuaan ruoan kanssa viinit niin hetken päästä alkaa sohvalta kuulua vanhojen asioiden kaivelu, miksi telkun ohjelmassa ajetaan X-maassa väärällä puolen tietä, miksi on sitä tai tätä, verkkokaupan lähetys ei tullutkaan tällä viikolla tai ihan mitä tahansa. Jos erehtyy sanomaan jotain niin hän ottaa kierroksia. Kokemus on osoittanut että kun alkaa mussutus niin en ota kantaa tai vastaan etten tiedä. Tuntuu että hän väkipakolla haluaa jonkun inttämään kanssaan jostain seikasta josta ei normaalisti tule edes puheenaihetta.
Teillä on avioliitossanne ihan muita, tukahdutettuja ongelmia, ja vaimon kauna nousee esiin vain lasillisen tai parin jälkeen.
Kuulostaa kyllä ihan tavalliselta (keski-ikäiseltä) suomalaiselta naiselta😆😆
Niin, niillä kun on tavalliset keski-ikäiset suomalaismiehet, joiden kanssa on ne tavalliset puhumattomuuden ja pussaamattomuuden ongelmat. Mies lienee tässäkin tapauksessa juuri sellainen jäyhä jököttäjä, josta ei ole ollut mitään iloa enää yli kymmeneen vuoteen sen enempää sängyssä kuin sängyn ulkopuolellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Mä puolestani haluaisin tapailla miestä, jolla on merenrantahuvila, ei lapsia ja kulli kuin hevosella. Ei kyllä käynyt mielessä, että olisi jotenkin hyödyllistä tehdä aiheesta aloitus vauvapalstalle. N42
Päteekö sama logiikka miehen elimen kokoon?
Varmaan pätee, mutta miten?
Vierailija kirjoitti:
Just eilen puhuttiin mieheni kanssa, miten alkoholi nykyään tökkii, jo yhden juoman jälkeen riittää. Emme koskaan ole juoneet päivittäin ja välillä ollut myös aikoja, ettei juotu moneen viikkoon mitään. On toki joskus myös juhlittu kosteat vaput ja juhannukset. Mutta aina meillä on suhde alkoholiin ollut samanlainen, mitään riitaa ei aiheesta koskaan ole ollut. Pointtini on siis, että on hyvä, jos puolisoilla on samanlaiset ”juomistavat”.
"Emme koskaan ole juoneet päivittäin"
Uuh mikä fleksaus! Ei koskaan päivittäin!
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä joka käyttää torstaisin ruskeita sukkia ja muina päivinä kuviollisia enkä ainakaan miestä joka ei kestä viinilasillista. Eihän sellainen määrä edes vaikuta mitenkään tai itse ainakin ravintolassa otan lasin viiniä ja ajan autolla kotiin. Ei edes värähdä promillet. Miten tuollainen voi olla ongelma.
Jep. Niin se pitää, kunnon alkoholistin puhetta. Kyllähän sitä pystyy aina parit saunakaljat juomaan ja ajelemaan autolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä etsit sopivaa naista. Uskovainen vois olla hyvä?
Muita raittiita naisiako ei ole olemassakaan?
Jos täysraitista etsii niin parhaat vaihtoehdot ovat kuivilla oleva alkoholisti, alkoholistin aikuinen lapsi tai uskovainen (erityisesti mus li mi). Muilla ei ole pipo yleensä ihan niin kireällä.
Alkoholiongelmaisilla toisen ihmisen raittius on aina ongelma. Vähintään se on pipon kireyttä. Sitä vaihtoehtoa, että joku muu ei vaan tarvitsisi alkoholia mihinkään, sitä ei alkoholiongelmaiselle ole. Se tuo oman ongelman silmille ja on siksi pelottavaa. Raittiina minua ei kiinnosta muiden juominen, se on oma valinta. Alkoholin liikakäyttäjät taas näkevät aina vaivaa toisten juomattomuudesta.
Se on huomattu näitäkin kommentteja lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyperbola tarkoittaa liioittelevaa kielikuvaa, jota autismikirjon henkilö saattaa tulkita helposti aivan liian kirjaimellisesti."
Palstalaisista 99,5% tai hiukan enemmän ei tiedä mikä on hyperbola ja autisminkirjo ei ole hankittu ominaisuus.
Kuka sanoi että se on hankittu ominaisuus?
SAMA ALOITUS KAKSI VUOTTA SITTEN.
Keskustelu | Aihe vapaa | 10:34 | 30.3.2024 | 45
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin! En käytä alkoholia enkä kyllä haluaisi kumppaninkaan käyttävän. Olen uskossa.
Niin olen minäkin, silti silloin tällöin on mukava nauttia lasillinen-pari hyvää viiniä. Etenkin rakkaan kumppanin seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin isolle tarvetta niin silloin kannattaa laihduttaa ja treenata lantionpohjan lihaksia, ei kellään muulla ole tollasta messuhallia
Vierailija kirjoitti:
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen.
Mäkin muistin et olen nähnyt tämän jo. Mikä lie tarkoitus saada kiivaita vastakkainasettelukommentteja aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä ei kiinnosta alkoholi ja voin olla juomatta lainkaan. En halua itsekään tapailla ihmistä, joka ei pysty olemaan esim. viikonloppua ilman alkoholia.
Mutta en koskaan tapailisi ihmistä, joka sanoo että en saa tehdä jotain.
N
Entä jos sillä kieltämisellä ajatellaan sun parasta, ja estätään sua tekemästä itsetuhoisia valintoja?🤔🤔 Sitäkin olen huomannut, että naiset vaikka tekevät huonoja valintoja ihan koska "mä haluun ja mua et voi estää lällällää", ja mitäköhän siitäkin tulisi ajatella😆😆
Ja miehetkö sitten eivät tee? Yksikään aikuinen ihminen ei tarvitse toista "kieltämään, koska ajattelen sun parastasi". Ei se suhteen toinen osapuoli oli kaksivuotias! Kuulostat kamalalta, kontrolloivalta m*lkulta.
Minulla oli työkaveri, joka joka päivä klo 14 aikoihin alkoi puhua miten odottaa jo iltaa, että saa otettua lasin punaviiniä. Sen maku oli parasta jota tiesi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä se aapee päivystää linjoilla vuodesta toiseen kertomassa, millaista naista ei halua. :D
Eli et ole raitis.