Huh huh ku laukas ihan syksydepiksen yhtäkkiä tuo ilma ulkona
Mulla vuodenaikojen vaihtuminen tuo aina niin paljon tunteita pintaan, en voi sille mitään. Muistoja jne. Nyt tuntui, että syksy olisi alkanut, mikä taas aiheutti tämän ilmiön.
En mä edes tiedä miks mä tän sanoin.
Kai jotkut ihmiset on herkempiä aistimaan näitä asioita? En tiedä.
Kommentit (16)
Mulla se oli jo aiempina päivinä. Kun viileni. Kuumalla hikoili. Nyt on ehkä hyvä, paitsi jos ulkona tulee kylmä henkonen.
Minä tulin juuri ulkoa. Pelattiin pihalla pari ja puol tuntia krokettia. Oikein nautin raikkaasta säästä. Aiemmin tuli kaatamalla vettä, mutta mentiin vasta sen jälkeen. Ei kastunut kuin nurmella kengät.
Mulla vähän sama. Sää vaikuttaa tosi paljon mielialaan ja voin parhaiten kun on lämmintä ja aurinko paistaa
Mä ajattelin tänään ihan samaa. Palelen yleensä aina, nyt ehdin jo vähän tottua helteeseen ja siihen loppui. Tosi kylmä tuuli, ihan syksyfiilis.
Ihan järkyttävää. Tänään kevyt toppatakki piti vetää päälle. Helteet takaisin kiitos.
Älkää nyt viitsikö - parikymmentä lämmintä ja täällä ulistaan helteiden perään 🙄 Kesää on vielä paljon jäljellä.
Onneksi viileni, kun alkoi kerrostalossa olla ihan liian kuuma.
Jos ensi viikolla ei lämpene niin otan omaa lomaa ja menen viikoksi etelään.
Täällä on tänään enimmäkseen paistanut aurinko. Tykkään, kun on lämmintä ja aurinkoista. Ihana kesä. Toivottavasti aurinkoa ja lämpöä piisaa koko kesälle.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö - parikymmentä lämmintä ja täällä ulistaan helteiden perään 🙄 Kesää on vielä paljon jäljellä.
Onneksi viileni, kun alkoi kerrostalossa olla ihan liian kuuma.
Aina meidän ulista. Mee valittaan johonkin hellevalitusketjuun. 🙂
Onneksi viileni, sisällä nyt 27 ja se on vähän!
Pitäisi lämmitä reilun viikon päästä taas uudelleen. Jos ennusteisiin on uskomista. Mutta en tiedä, lämpeneekö ihan helteisiin asti. Ainakin täällä Espoossa on tänään ollut ihan kiva ilma, vaikka vettä hetken satoikin. Ei aina tarvitse olla sitä hellettä.
Kohta tänne tulee varmaan joku talven himohiihtäjä ilmoittamaan miten ihanan kylmää on. ;)
Kohta taas kuumottaa. Ja tarkenee kumminkin uida ja käydä picnicillä. Muuttolinnut lauleskelee päivät pitkät.