En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa laittaa vaikka hesariin ilmotus tästä, että varmasti tavoittaa mahdollisimman monet.
En ole koskaan tilannut hesaria. Kerran vuosikymmeniä sitten ostin yhden sunnuntainumeron.
Ok eli tästä päätellen olet jo melko vanha ylipäätään etsimään treffiseuraa. Mahtaisikohan jossain päivätansseissa onnistaa?
Onko treffiseuran etsimiseen joku ikäraja?
No tosiaan vauvapalstan sijaan kannattaa kokeilla eläkeläisbingosta, vesijuoksutunnilta tai seurakunnasta. Aivan varmasti on aapeen ikäisiä 60+ ikäisiä naisia, jotka eivät juo.
Voiko vauvapalstaltakin hakea treffiseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Mä puolestani haluaisin tapailla miestä, jolla on merenrantahuvila, ei lapsia ja kulli kuin hevosella. Ei kyllä käynyt mielessä, että olisi jotenkin hyödyllistä tehdä aiheesta aloitus vauvapalstalle. N42
Jos noin isolle tarvetta niin silloin kannattaa laihduttaa ja treenata lantionpohjan lihaksia, ei kellään muulla ole tollasta messuhallia
Kylläpäs siellä nyt menee aihe tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa laittaa vaikka hesariin ilmotus tästä, että varmasti tavoittaa mahdollisimman monet.
En ole koskaan tilannut hesaria. Kerran vuosikymmeniä sitten ostin yhden sunnuntainumeron.
Ok eli tästä päätellen olet jo melko vanha ylipäätään etsimään treffiseuraa. Mahtaisikohan jossain päivätansseissa onnistaa?
Onko treffiseuran etsimiseen joku ikäraja?
No tosiaan vauvapalstan sijaan kannattaa kokeilla eläkeläisbingosta, vesijuoksutunnilta tai seurakunnasta. Aivan varmasti on aapeen ikäisiä 60+ ikäisiä naisia, jotka eivät juo.
Voiko vauvapalstaltakin hakea treffiseuraa?
Aloittaja ilmeisesti ainakin kovasti yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä joka käyttää torstaisin ruskeita sukkia ja muina päivinä kuviollisia enkä ainakaan miestä joka ei kestä viinilasillista. Eihän sellainen määrä edes vaikuta mitenkään tai itse ainakin ravintolassa otan lasin viiniä ja ajan autolla kotiin. Ei edes värähdä promillet. Miten tuollainen voi olla ongelma.
Jep. Niin se pitää, kunnon alkoholistin puhetta. Kyllähän sitä pystyy aina parit saunakaljat juomaan ja ajelemaan autolla
Viini on seurustelu- ei alkoholijuoma.
Mitä sinä pöljä tuota hyvyyttäsi meille julistat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin! En käytä alkoholia enkä kyllä haluaisi kumppaninkaan käyttävän. Olen uskossa.
Niin olen minäkin, silti silloin tällöin on mukava nauttia lasillinen-pari hyvää viiniä. Etenkin rakkaan kumppanin seurassa.
Iso kirja sanoo vain, että älkää päihtykö viinistä. Ei se kiellä alkoholin käyttöä. Mites ehtoollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesällä kun kävin kaveripariskunnan mökillä, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. Alkukesästä join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. Siinä taitaa olla kesän alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.
En halua mitään wine & dine -tyyppistä naista. Tykkään enemmän train, eat, sleep, repeat -tyyppisistä naisista.
Olisipas harvinaisen tylsää elämää, samaa päivästä toiseen.
Ohis
Vain alkoholin käyttökö poistaa elämästä tylsyyden, kuten lauluissakin sanotaan, että ’’ Ilo ilman viinaa on teeskentelyä vaan. . .’’?
Sekä juopot että raivoraittiit ovat todella ankeaa seuraa. Tässäkin asiassa kultainen keskitie on paras.
Itse en juo läheskään joka viikonloppu, mutta en halua itselleni myöskään mitään raivoraitista miestä joka nillittää heti jos haluan rentoutua muutaman siiderin kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä joka käyttää torstaisin ruskeita sukkia ja muina päivinä kuviollisia enkä ainakaan miestä joka ei kestä viinilasillista. Eihän sellainen määrä edes vaikuta mitenkään tai itse ainakin ravintolassa otan lasin viiniä ja ajan autolla kotiin. Ei edes värähdä promillet. Miten tuollainen voi olla ongelma.
Jep. Niin se pitää, kunnon alkoholistin puhetta. Kyllähän sitä pystyy aina parit saunakaljat juomaan ja ajelemaan autolla
Yleensä ne, jotka tarttuu hanakasti muiden juuri tuollaiseen yhden lasin juomiseen ja alkaa syyttää alkoholisteiksi, on jotenkin ongelmissa oman alkoholinkäytön kanssa. Ehkä olet toipuva alkoholisti? Jokainen järkevä aikuinen ymmärtää, että yhden viinilasillisen juominen ei ole alkoholismia.
Helvetin iso punkkulasi, 110db kälätys, kauhea nauru, vaahtokylpy.. ai että
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesällä kun kävin kaveripariskunnan mökillä, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. Alkukesästä join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. Siinä taitaa olla kesän alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.
En halua mitään wine & dine -tyyppistä naista. Tykkään enemmän train, eat, sleep, repeat -tyyppisistä naisista.
Ohis
Et keksi mitään mielekästä ilman alkoholia, tai muuten se on vaan "samaa päivästä toiseen"? :D
Ap on mies joka on ryypännyt koko viikonlopun ja saanut valitukset vaimolta
Vierailija kirjoitti:
Helvetin iso punkkulasi, 110db kälätys, kauhea nauru, vaahtokylpy.. ai että
Eli sua oikeastaan pohjimmiltaan ärsyttää se jos naisella on hauskaa?
En näe tuossa mitään ongelmaa kunhan etsii sopivan ihmisen ja ymmärtää rajojen ja kontrollin eron.
Kontrollia olisi yrittää määrätä tai sanella miten toisen ihmisen pitäisi alkoholia käyttää. Rajoja on todeta, ettei halua seurustella tietyllä tavalla päihteitä käyttävän kanssa ja erota/lopettaa tapailu jos selviää että asiasta onkin valehdeltu ja päihteitä menee jatkuvasti.
Olen itse sellainen, etten ole koskaan juonut humalahakuisesti tai ostanut alkoa kotiin, enkä juo vaikka illanistujaisissa, mutta en ole absolutisti eli voin jossain häissä tai hienommissa tapahtumissa ottaa tarjotun alkoholin. Tietenkin olen halunnut samanlaisen kumppanin ja tämä toimii molemmille erinomaisesti. Samalla ei pidä mitään alkkissukuja ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Et keksi mitään mielekästä ilman alkoholia, tai muuten se on vaan "samaa päivästä toiseen"? :D
Eiköhän se viitannut tuohon edelliseen, jonka mielestä ihannenaisen tulee harrastaa pakkomielteenomaisesti liikuntaa ja sen lisäksi korkeintaan nukkumista. Olen ollut muuten ollut parikymppisenä juuri tuollainen "ihannenainen", ja se johtui lähinnä siitä että minulla oli mt-ongelmia ja tavattoman huono itsetunto. Elämässä ei ollut muuta kuin liikunta ja painon vahtiminen. En todellakaan ollut kovin leppoisaa seuraa. - eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Vain alkoholin käyttökö poistaa elämästä tylsyyden, kuten lauluissakin sanotaan, että ’’ Ilo ilman viinaa on teeskentelyä vaan. . .’’?
Kaikki juopot tietää miten piinallisen tylsää ja ennustettavaa on juopon elämä. Yhtä helvettiä kun ainoa mikä pyörii päässä on se että milloin juodaan seuraavan kerran. Ja aina mieluiten heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne, jotka tarttuu hanakasti muiden juuri tuollaiseen yhden lasin juomiseen ja alkaa syyttää alkoholisteiksi, on jotenkin ongelmissa oman alkoholinkäytön kanssa. Ehkä olet toipuva alkoholisti? Jokainen järkevä aikuinen ymmärtää, että yhden viinilasillisen juominen ei ole alkoholismia.
Ei mutta ei ole myöskään harvinaista että tuo muuttuu pänikäksi nurkassa "kun oli niin ihanan halpaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viini on seurustelu- ei alkoholijuoma.
Jos viini ei ole alkoholijuoma niin sitä saa siis juoda autoa ajellessa. Kysytäänkö kuitenkin varmuuden vuoksi poliisin mielipide ennen kuin ajellaan?
Vierailija kirjoitti:
En näe tuossa mitään ongelmaa kunhan etsii sopivan ihmisen ja ymmärtää rajojen ja kontrollin eron.
Kontrollia olisi yrittää määrätä tai sanella miten toisen ihmisen pitäisi alkoholia käyttää. Rajoja on todeta, ettei halua seurustella tietyllä tavalla päihteitä käyttävän kanssa ja erota/lopettaa tapailu jos selviää että asiasta onkin valehdeltu ja päihteitä menee jatkuvasti.
Olen itse sellainen, etten ole koskaan juonut humalahakuisesti tai ostanut alkoa kotiin, enkä juo vaikka illanistujaisissa, mutta en ole absolutisti eli voin jossain häissä tai hienommissa tapahtumissa ottaa tarjotun alkoholin. Tietenkin olen halunnut samanlaisen kumppanin ja tämä toimii molemmille erinomaisesti. Samalla ei pidä mitään alkkissukuja ihmetellä.
"häissä tai h i e n o m m i s s a tapahtumissa ottaa alkoholin"
Alkoholi ja "hienommuus" - kyllä voi ihmisellä ajattelumallit olla sairaalloisen kieroutuneita.