En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesällä kun kävin kaveripariskunnan mökillä, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. Alkukesästä join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. Siinä taitaa olla kesän alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.
En halua mitään wine & dine -tyyppistä naista. Tykkään enemmän train, eat, sleep, repeat -tyyppisistä naisista.
Olisipas harvinaisen tylsää elämää, samaa päivästä toiseen.
Ohis
Et keksi mitään mielekästä ilman alkoholia, tai muuten se on vaan "samaa päivästä toiseen"? :D
Eiköhän se viitannut tuohon edelliseen, jonka mielestä ihannenaisen tulee harrastaa pakkomielteenomaisesti liikuntaa ja sen lisäksi korkeintaan nukkumista. Olen ollut muuten ollut parikymppisenä juuri tuollainen "ihannenainen", ja se johtui lähinnä siitä että minulla oli mt-ongelmia ja tavattoman huono itsetunto. Elämässä ei ollut muuta kuin liikunta ja painon vahtiminen. En todellakaan ollut kovin leppoisaa seuraa. - eri
Niin, kuten aina, vauvafoorumilla se, että joku harrastaa liikuntaa ja yleisesti pitää huolta itsestään aina automaattisesti tarkoittaa, että suunnilleen mittaa vyötärönsä päivittäin, kirjaa painonsa ylös ja neuroottisesti laskee jokaisen kalorin, ja tietysti myös se, ettei syö kuin porsas ja liikkuu tarkoittaa, ettei NAUTI elämästä tai koskaan pidä hauskaa, sillä mitä on elämästä nauttiminen tai hauskanpito ilman alkoholia ja roskaruokaa?
"En halua mitään wine & dine -tyyppistä naista. Tykkään enemmän train, eat, sleep, repeat -tyyppisistä naisista."
Eli ihan eksplisiittisesti tässä ilmoitetaan että ei riitä että vähän höntsäilee liikunnan parissa pari kertaa viikossa ja että sen vastapainoksi olisi luvallista käydä esimerkiksi ruokaravintolassa ja juoda - herra varjelkoon - ruoan kanssa lasi punaviiniä. Ei, vapaa-ajan pääsisällön pitää olla urheileminen, mielellään mitä ilmeisimmin päivittäin. Jos tätä ei tarkoitettu niin sitten kannattaa varmaan opetella ilmaisemaan itseään vähän paremmin.
Nimenomaan haluan päivittäin liikkuvan naisen. Lasillinen viiniä silloin tällöin on ok, kunhan ei ole viikottainen tapa.
Itsekin liikun päivittäin. Ironman menee alle 10 h ja maraton alle 3 h. En edellytä naiselta samaa tulostasoa (vaikka ei nuo mitään kovia aikoja olekaan), mutta elämäntyylin pitää olla sama.
Pitkät pyörälenkit Mallorcan auringossa ovat elämästä nauttimista. Joku tunkkainen klubi, sunnuntaiaamun krapula ja roskaruoka eivät.
Täyspäinen ja nimenomaan pitkän aikavälin terveyshyötyjä hakeva ihminen pitää säännöllisesti myös palautumispäiviä, mielellään vähintään kaksi päivää viikossa. Tämä ei ole mielipide vaan fakta. Palautumispäivänäkin voi liikkua kevyesti, mutta se on käytännössä kävelylenkki tai rauhallinen jooga. Juttujesi perusteella et kuulosta siltä että liikunta olisi ollut elämäntapana kovinkaan pitkään.
Koko ikäni on urheillut. Nuorempana kilpailin tavoitteellisesti, mutta armeijan jälkeen aloin harrastaa vain huvikseni, kun lahjat ei riittäneet ammattilaiseksi.
Mulla on yksi lepopäivä viikossa. Silloin ohjelmassa on yleensä kevyt uinti (30-45 min) tai kevyt hölkkä 8-10 km päivän muusta ohjelmasta riippuen.
Treenit tietysti joustaa töiden mukaan, kun kyse on vain harrastuksesta. Jotain teen joka tapauksessa päivittäin. Jos ei mitään muuta pysty vaikka työmatkalla, niin teen lyhyen kuntopiirin hotellihuoneessa.
10km hölkkä, ei ole lepopävä.
Olet ortoreksi?
Vierailija kirjoitti:
miksi pitää olla hiprakka että voi lähestyä muita?
Ei pidä. Ja lasillisesta viiniä ei tule hiprakkaa.
Kannattaa tehdä tuo selväksi heti alussa. Suomessa kyllä riittää täysraittiita naisia, mutta valtaosa taitaa ottaa sen lasillisen viiniä tai enemmänkin viikossa.
Itse en ikinä deittailisi kuivakurkkua, sillä juon itse viikoittain. Enkä todellakaan mitään yhtä lasillista.
Voit jatkaa siis edelleen sitä runkkaamista sielliä peräkammarissa.
Olen ollut 9 vuotta juomatta. Opiskeluaikana tuli juotua enemmän, lasten saannin jälkeen enää hyvin vähän, lähinnä viiniä satunnaisesti ruoan kanssa ja sen jälkeen, kun ex-kumppanilta karkasi juominen käsistä, multa meni maku kokonaan. Alkoholin haju on mulle nykyään niin voimakas triggeri, etten ole varma, pystyisinkö tottumaan enää alkoholia käyttävään kumppaniin, vaikka hän olisikin kohtuukäyttäjä.
Jokainen saa asettaa kumppanilleen kriteereitä aivan vapaasti. Hyvä toki muistaa, että mitä tiukemmat omat kriteerit ovat, niin sitä pienemmästä porukasta pitäisi kohdata joku, kenen kriteereihin itse sopii. Lisäksi vaikka kumpikin täyttäisi toistensa kriteerit, niin se yksinään ei ole mikään tae parisuhteen syntymiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä etsit sopivaa naista. Uskovainen vois olla hyvä?
Täällä uskovainen joka juo lasin pari viiniä viikossa. Enkä ole ainoa.
Jeesuskin oikein muutti veden viiniksi. Jos alkoholi olisi syntiä niin olisi muuttanut viinin vedeksi.
Vierailija kirjoitti:
miksi pitää olla hiprakka että voi lähestyä muita?
En ole tällaista ilmiötä huomannut. Ehkä olet jotenkin pelottava ja ihmiset lähestyvät sinua vasta rohkaisuryypyn jälkeen.
Siis pakkomielle