En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan
On ok, jos esim. HÀissÀ juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitÀÀn.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiinÀpÀ etsit sopivaa naista. Uskovainen vois olla hyvÀ?
Muita raittiita naisiako ei ole olemassakaan?
Jos tÀysraitista etsii niin parhaat vaihtoehdot ovat kuivilla oleva alkoholisti, alkoholistin aikuinen lapsi tai uskovainen (erityisesti mus li mi). Muilla ei ole pipo yleensÀ ihan niin kireÀllÀ.
Alkoholiongelmaisilla toisen ihmisen raittius on aina ongelma. VÀhintÀÀn se on pipon kireyttÀ. SitÀ vaihtoehtoa, ettÀ joku muu ei vaan tarvitsisi alkoholia mihinkÀÀn, sitÀ ei alkoholiongelmaiselle ole. Se tuo oman ongelman silmille ja on siksi pelottavaa. Raittiina minua ei kiinnosta muiden juominen, se on oma valinta. Alkoholin liikakÀyttÀjÀt taas nÀkevÀt aina vaivaa toisten juomattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa yhtÀÀn, jos kumppani kÀyttÀÀ alkoholia kohtuudella. Jostakin syystÀ naisia tuntuu vain haittaavan se, etten itse kÀytÀ yhtÀÀn.
EhkÀ ihmiset kokevat itsensÀ huonommiksi, jos juovat raittiin seurassa tms., vaikka ei tarvitsisi.
Hienoa jos nainen tuo selkeÀsti esiin sen ettÀ hÀntÀ haittaa se jos olen tÀysin raitis. Helpottaa heti etÀisyyden ottamista.
MinÀ en usko ettÀ sun erityisesti tarvitsee ottaa etÀisyyttÀ, eiköhÀn useimmat naiset pidÀ sitÀ etÀisyyttÀ suhun aivan oma-aloitteisesti.
Joo, oikein hyvÀ jos aina toimisi selvÀnÀköisesti noin.
Minun vaimoni, vuodesta -78, on muuten hiljainen ja hillitty mutta juotuaan ruoan kanssa viinit niin hetken pÀÀstÀ alkaa sohvalta kuulua vanhojen asioiden kaivelu, miksi telkun ohjelmassa ajetaan X-maassa vÀÀrÀllÀ puolen tietÀ, miksi on sitÀ tai tÀtÀ, verkkokaupan lÀhetys ei tullutkaan tÀllÀ viikolla tai ihan mitÀ tahansa. Jos erehtyy sanomaan jotain niin hÀn ottaa kierroksia. Kokemus on osoittanut ettÀ kun alkaa mussutus niin en ota kantaa tai vastaan etten tiedÀ. Tuntuu ettÀ hÀn vÀkipakolla haluaa jonkun inttÀmÀÀn kanssaan jostain seikasta josta ei normaalisti tule edes puheenaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ItseÀ ei kiinnosta alkoholi ja voin olla juomatta lainkaan. En halua itsekÀÀn tapailla ihmistÀ, joka ei pysty olemaan esim. viikonloppua ilman alkoholia.
Mutta en koskaan tapailisi ihmistÀ, joka sanoo ettÀ en saa tehdÀ jotain.
N
EntĂ€ jos sillĂ€ kieltĂ€misellĂ€ ajatellaan sun parasta, ja estĂ€tÀÀn sua tekemĂ€stĂ€ itsetuhoisia valintoja?đ€đ€ SitĂ€kin olen huomannut, ettĂ€ naiset vaikka tekevĂ€t huonoja valintoja ihan koska "mĂ€ haluun ja mua et voi estÀÀ lĂ€llĂ€llÀÀ", ja mitĂ€köhĂ€n siitĂ€kin tulisi ajatellađđ
Sulla ei ole valtaa kieltÀÀ keneltÀkÀÀn mitÀÀn. PidÀ huoli vain omista asioistasi.
Jep, asenteesi osuu tĂ€ydellisesti niihin kuvailemiini naisiinđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan palstalaisissađ€đ€
No ilmoittaudun nyt sitten. Erosin kirkosta heti kun tÀytin 18. En juo arkena enkÀ kotona lainkaan, kaksi kertaa vuodessa nautin pari lasia hyvÀÀ viiniÀ ruuan kanssa ja nekin on työpaikan bileitÀ. Ei vaan nappaa sen enempÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa laittaa vaikka hesariin ilmotus tÀstÀ, ettÀ varmasti tavoittaa mahdollisimman monet.
En ole koskaan tilannut hesaria. Kerran vuosikymmeniÀ sitten ostin yhden sunnuntainumeron.
Ok eli tÀstÀ pÀÀtellen olet jo melko vanha ylipÀÀtÀÀn etsimÀÀn treffiseuraa. Mahtaisikohan jossain pÀivÀtansseissa onnistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitÀ, jos ei viinin, siiderin ja selzerin juomista lasketa alkoholin kÀytöksi.
Suosittelisin ettet sitten tapaile sellaista naista. Laitat sinne sun deittiprofiiliin ettÀ vain raitiit vaivautukoot, ÀlÀkÀ nyt ainakaan lÀhde baareihin puolisoa etsimÀÀn.
Onneksi en tapaile sinuađ·đž
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan palstalaisissađ€đ€
No ilmoittaudun nyt sitten. Erosin kirkosta heti kun tÀytin 18. En juo arkena enkÀ kotona lainkaan, kaksi kertaa vuodessa nautin pari lasia hyvÀÀ viiniÀ ruuan kanssa ja nekin on työpaikan bileitÀ. Ei vaan nappaa sen enempÀÀ.
MitenköhÀn sinÀ ja ap. kohtaisitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa laittaa vaikka hesariin ilmotus tÀstÀ, ettÀ varmasti tavoittaa mahdollisimman monet.
En ole koskaan tilannut hesaria. Kerran vuosikymmeniÀ sitten ostin yhden sunnuntainumeron.
Ok eli tÀstÀ pÀÀtellen olet jo melko vanha ylipÀÀtÀÀn etsimÀÀn treffiseuraa. Mahtaisikohan jossain pÀivÀtansseissa onnistaa?
Onko treffiseuran etsimiseen joku ikÀraja?
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. MÀ puolestani haluaisin tapailla miestÀ, jolla on merenrantahuvila, ei lapsia ja kulli kuin hevosella. Ei kyllÀ kÀynyt mielessÀ, ettÀ olisi jotenkin hyödyllistÀ tehdÀ aiheesta aloitus vauvapalstalle. N42
Onko ongelmaasi liiallinen vÀljyys, meinaan hevosella on aika iso?
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni, vuodesta -78, on muuten hiljainen ja hillitty mutta juotuaan ruoan kanssa viinit niin hetken pÀÀstÀ alkaa sohvalta kuulua vanhojen asioiden kaivelu, miksi telkun ohjelmassa ajetaan X-maassa vÀÀrÀllÀ puolen tietÀ, miksi on sitÀ tai tÀtÀ, verkkokaupan lÀhetys ei tullutkaan tÀllÀ viikolla tai ihan mitÀ tahansa. Jos erehtyy sanomaan jotain niin hÀn ottaa kierroksia. Kokemus on osoittanut ettÀ kun alkaa mussutus niin en ota kantaa tai vastaan etten tiedÀ. Tuntuu ettÀ hÀn vÀkipakolla haluaa jonkun inttÀmÀÀn kanssaan jostain seikasta josta ei normaalisti tule edes puheenaihetta.
TeillÀ on avioliitossanne ihan muita, tukahdutettuja ongelmia, ja vaimon kauna nousee esiin vain lasillisen tai parin jÀlkeen.
Vierailija kirjoitti:
RÀhinÀviinaa hÀnelle. Kaikkiin alko ei vaikuta noin. Toiset eivÀt muutu valtavan puheliaiksi silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. MÀ puolestani haluaisin tapailla miestÀ, jolla on merenrantahuvila, ei lapsia ja kulli kuin hevosella. Ei kyllÀ kÀynyt mielessÀ, ettÀ olisi jotenkin hyödyllistÀ tehdÀ aiheesta aloitus vauvapalstalle. N42
"Hyperbola tarkoittaa liioittelevaa kielikuvaa, jota autismikirjon henkilö saattaa tulkita helposti aivan liian kirjaimellisesti."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÀteekö sama logiikka miehen elimen kokoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TeillÀ on avioliitossanne ihan muita, tukahdutettuja ongelmia, ja vaimon kauna nousee esiin vain lasillisen tai parin jÀlkeen.
Kuulostaa kyllĂ€ ihan tavalliselta (keski-ikĂ€iseltĂ€) suomalaiselta naiseltađđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitÀ, jos ei viinin, siiderin ja selzerin juomista lasketa alkoholin kÀytöksi.
Minulle kerran kuussa viihteellÀ kÀyminen / sosiaalinen lipittely mukavaan hiprakkaan ei ole huolestuttavaa. En vaan tiedÀ kuinka monelta onnistuu noin satunnaisesti.
Sulla ei ole valtaa kieltÀÀ keneltÀkÀÀn mitÀÀn. PidÀ huoli vain omista asioistasi.