Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đŸ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan

Vierailija
16.08.2026 |

On ok, jos esim. HÀissÀ juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitÀÀn.

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ taas haluaisin tapailla naista joka ottaa parit rentouttavat jokapÀivÀ ja viikonloppuna ehkÀ enemmÀn.

No kyllĂ€ on havaittu ettĂ€ kyllĂ€ houkatkin vakkansa ja kantensa löytĂ€vĂ€t, ainakin tilapĂ€isesti. 

Vierailija
42/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesÀllÀ kun kÀvin kaveripariskunnan mökillÀ, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. AlkukesÀstÀ join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. SiinÀ taitaa olla kesÀn alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.

En halua mitÀÀn wine & dine -tyyppistÀ naista. TykkÀÀn enemmÀn train, eat, sleep, repeat -tyyppisistÀ naisista.

Nuo mainitut vaihtoehdot eivĂ€t ole mitÀÀn oikeita naistyyppejĂ€. Jokaisessa normaalissa ihmisessĂ€ on muitakin ulottuvuuksia. Jos ihmisen koko elĂ€mĂ€ pyörii treenaamisen ympĂ€rillĂ€ ilman ettĂ€ kyseessĂ€ on ammattiurheilija, taustalla on yleensĂ€ mielenterveysongelma. 

Ei se ole mikÀÀn ulottuvuus, jos pitÀÀ viiniÀ lipittÀÀ joka viikko. Alkoholiongelma se on.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa yhtÀÀn, jos kumppani kÀyttÀÀ alkoholia kohtuudella. Jostakin syystÀ naisia tuntuu vain haittaavan se, etten itse kÀytÀ yhtÀÀn.

EhkÀ ihmiset kokevat itsensÀ huonommiksi, jos juovat raittiin seurassa tms., vaikka ei tarvitsisi.

Hienoa jos nainen tuo selkeĂ€sti esiin sen ettĂ€ hĂ€ntĂ€ haittaa se jos olen tĂ€ysin raitis. Helpottaa heti etĂ€isyyden ottamista. 

Vierailija
44/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesÀllÀ kun kÀvin kaveripariskunnan mökillÀ, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. AlkukesÀstÀ join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. SiinÀ taitaa olla kesÀn alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.

En halua mitÀÀn wine & dine -tyyppistÀ naista. TykkÀÀn enemmÀn train, eat, sleep, repeat -tyyppisistÀ naisista.

Nuo mainitut vaihtoehdot eivĂ€t ole mitÀÀn oikeita naistyyppejĂ€. Jokaisessa normaalissa ihmisessĂ€ on muitakin ulottuvuuksia. Jos ihmisen koko elĂ€mĂ€ pyörii treenaamisen ympĂ€rillĂ€ ilman ettĂ€ kyseessĂ€ on ammattiurheilija, taustalla on yleensĂ€ mielenterveysongelma. 

Ei se ole mikÀÀn ulottuvuus, jos pitÀÀ viiniÀ lipittÀÀ joka viikko. Alkoholiongelma se on.

Et sinĂ€ valitettavasti pÀÀtĂ€ nĂ€itĂ€. Alkoholiongelmalle on ihan tietyt kriteerit ja saunakalja tai lasillinen viiniĂ€ viikossa ei todellakaan niitĂ€ kriteerejĂ€ tĂ€ytĂ€ muualla kuin sinun kajahtaneessa pÀÀssĂ€si. 

Vierailija
45/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa yhtÀÀn, jos kumppani kÀyttÀÀ alkoholia kohtuudella. Jostakin syystÀ naisia tuntuu vain haittaavan se, etten itse kÀytÀ yhtÀÀn.

EhkÀ ihmiset kokevat itsensÀ huonommiksi, jos juovat raittiin seurassa tms., vaikka ei tarvitsisi.

Hienoa jos nainen tuo selkeĂ€sti esiin sen ettĂ€ hĂ€ntĂ€ haittaa se jos olen tĂ€ysin raitis. Helpottaa heti etĂ€isyyden ottamista. 

MinĂ€ en usko ettĂ€ sun erityisesti tarvitsee ottaa etĂ€isyyttĂ€, eiköhĂ€n useimmat naiset pidĂ€ sitĂ€ etĂ€isyyttĂ€ suhun aivan oma-aloitteisesti. 

Vierailija
46/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa laittaa vaikka hesariin ilmotus tÀstÀ, ettÀ varmasti tavoittaa mahdollisimman monet.

En ole koskaan tilannut hesaria. Kerran vuosikymmeniĂ€ sitten ostin yhden sunnuntainumeron. 

Vierailija
47/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ haluaisin miehen joka on pitkÀ ja komea, iloinen, rento, huumorintajuinen, upea rakastaja ja joka tykkÀisi matkustella mun kanssa ulkomailla ja luuhata siellÀ ravintoloissa, clubeilla ja keikoilla, pienessÀ sievÀssÀ nousuhumalassa. Löytyykö tÀÀltÀ?

Vierailija
48/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miestĂ€ joka kĂ€yttÀÀ torstaisin ruskeita sukkia ja muina pĂ€ivinĂ€ kuviollisia enkĂ€ ainakaan miestĂ€ joka ei kestĂ€ viinilasillista. EihĂ€n sellainen mÀÀrĂ€ edes vaikuta mitenkÀÀn tai itse ainakin ravintolassa otan lasin viiniĂ€ ja ajan autolla kotiin. Ei edes vĂ€rĂ€hdĂ€ promillet. Miten tuollainen voi olla ongelma. 

Ilmeisesti tuollaiser mÀÀrĂ€t vaikuttavat tehokkaastikin kun ei kommentoija tunnu ymmĂ€rtĂ€vĂ€n asiaa. 

Vierailija
49/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No siinÀhÀn tapailet. Ei kiinnosta ketÀÀn.

Vierailija
50/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀs me sillÀ tiedolla tehdÀÀn?

Kuinkahan monta sellaista viestiÀ palstalta löytyy, joissa olisi jotakin tÀrkeÀÀ tietoa? TÀmÀ on keskustelupalsta. Naisten viinin juominen ei ole alkoholinkÀyttöÀ, pÀinvastoin kuin miesten saunaoluet.

Vierailija
51/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ haluaisin miehen joka on pitkÀ ja komea, iloinen, rento, huumorintajuinen, upea rakastaja ja joka tykkÀisi matkustella mun kanssa ulkomailla ja luuhata siellÀ ravintoloissa, clubeilla ja keikoilla, pienessÀ sievÀssÀ nousuhumalassa. Löytyykö tÀÀltÀ?

Jos olet pari-kolmekymppinen, niin aivan varmasti löytyy. SitÀ vanhempana voi jo olla vaikeampaa.

Vierailija
52/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ItseÀ ei kiinnosta alkoholi ja voin olla juomatta lainkaan. En halua itsekÀÀn tapailla ihmistÀ, joka ei pysty olemaan esim. viikonloppua ilman alkoholia.

Mutta en koskaan tapailisi ihmistĂ€, joka sanoo ettĂ€ en saa tehdĂ€ jotain. 

N

Vierailija
53/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aloittajalla on varmasti selkeÀ mielipide siihenkin, miten naisen pitÀÀ pukeutua ja saako kÀyttÀÀ meikkiÀ jne.

Vierailija
54/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SiinÀpÀ etsit sopivaa naista. Uskovainen vois olla hyvÀ?

Muita raittiita naisiako ei ole olemassakaan?

Jos tĂ€ysraitista etsii niin parhaat vaihtoehdot ovat kuivilla oleva alkoholisti, alkoholistin aikuinen lapsi tai uskovainen (erityisesti mus li mi). Muilla ei ole pipo yleensĂ€ ihan niin kireĂ€llĂ€. 

Tai sitten ihminen joka vain haluaa elÀÀ mahdollisimman pitkÀÀnđŸ€”đŸ€”

MikĂ€ itseisarvo on mahdollisimman pitkĂ€ssĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€? Jokainen kuolee kuitenkin, ja ne vikat 10 vuotta ovat lĂ€hes poikkeuksetta joka tapauksessa paskaa. Eikö missÀÀn vaiheessa ole tarkoitus nauttia mistÀÀn? 

KyllĂ€ on tarkoitus nauttia ja runsain mÀÀrin ja tĂ€ydellĂ€ teholla. Siksi tĂ€ysraittius. 

Vierailija
55/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Keski-ikĂ€iset viikonloppuviinittelystĂ€ riippuvaiset naiset eivĂ€t kehtaa myöntÀÀ olevansa viinistĂ€ riippuvaisia. Alkoholismia se kuitenkin on ja epĂ€terveellistĂ€. SyöpĂ€riski lisÀÀntynyt. Jos ei ole riippuvainen, voi ilman vieroitusoireita olla viinittelemĂ€ttĂ€ kuukausia. Harvalta onnistuu. 

Vierailija
56/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ItseÀ ei kiinnosta alkoholi ja voin olla juomatta lainkaan. En halua itsekÀÀn tapailla ihmistÀ, joka ei pysty olemaan esim. viikonloppua ilman alkoholia.

N

EntĂ€ jos sillĂ€ kieltĂ€misellĂ€ ajatellaan sun parasta, ja estĂ€tÀÀn sua tekemĂ€stĂ€ itsetuhoisia valintoja?đŸ€”đŸ€” SitĂ€kin olen huomannut, ettĂ€ naiset vaikka tekevĂ€t huonoja valintoja ihan koska "mĂ€ haluun ja mua et voi estÀÀ lĂ€llĂ€llÀÀ", ja mitĂ€köhĂ€n siitĂ€kin tulisi ajatella😆😆

Vierailija
57/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ns. uskossa olevat tai muuten tiukkapipoiset ajattelevat, etteivĂ€t voi juoda alkoholia. Mutta myyhĂ€n esim. Valamon luostarikin  alkoholia, koska viina ja uskonto sopivat hyvin yhteen. 

Uskonto ja Jeesuksen antama usko eivĂ€t aina sovi yhteen. 

Vierailija
58/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SiinÀpÀ etsit sopivaa naista. Uskovainen vois olla hyvÀ?

Muita raittiita naisiako ei ole olemassakaan?

Jos tĂ€ysraitista etsii niin parhaat vaihtoehdot ovat kuivilla oleva alkoholisti, alkoholistin aikuinen lapsi tai uskovainen (erityisesti mus li mi). Muilla ei ole pipo yleensĂ€ ihan niin kireĂ€llĂ€. 

Tai sitten ihminen joka vain haluaa elÀÀ mahdollisimman pitkÀÀnđŸ€”đŸ€”

MikĂ€ itseisarvo on mahdollisimman pitkĂ€ssĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€? Jokainen kuolee kuitenkin, ja ne vikat 10 vuotta ovat lĂ€hes poikkeuksetta joka tapauksessa paskaa. Eikö missÀÀn vaiheessa ole tarkoitus nauttia mistÀÀn? 

KyllĂ€ on tarkoitus nauttia ja runsain mÀÀrin ja tĂ€ydellĂ€ teholla. Siksi tĂ€ysraittius. 

TÀmÀ! Keksin elÀmÀÀn niin monia muita nautintoja kuin alkoholin, ja mulle elÀmÀ itsessÀÀn on nautinto.

Vierailija
59/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy, mutta oletko naisena vastaava. Oletko kaunis, kohtalaisen pitkÀ (yli 170), iloinen, rento, huumorintajuinen, kokeileva ja ennakkoluuloton sÀngyssÀ, joka tykkÀisi matkustella mun kanssa ulkomailla, luuhata ravintoloissa clubeilla ja keikoilla pienessÀ sievÀssÀ nousuhumalassa myös sen jÀlkeen, kun on toinen saatu sitoutettua itseensÀ. Ja jos olet sellainen, saako miehellÀ olla omiakin kavereita ja harrastuksia vai pitÀÀkö kaikki tehdÀ yhdessÀ ja yhteiset kaverit ovat naisen valitsemia?

Vierailija
60/189 |
16.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

EntĂ€ jos sillĂ€ kieltĂ€misellĂ€ ajatellaan sun parasta, ja estĂ€tÀÀn sua tekemĂ€stĂ€ itsetuhoisia valintoja?đŸ€”đŸ€” SitĂ€kin olen huomannut, ettĂ€ naiset vaikka tekevĂ€t huonoja valintoja ihan koska "mĂ€ haluun ja mua et voi estÀÀ lĂ€llĂ€llÀÀ", ja mitĂ€köhĂ€n siitĂ€kin tulisi ajatella😆😆

Sulla ei ole valtaa kieltÀÀ keneltÀkÀÀn mitÀÀn. PidÀ huoli vain omista asioistasi.