En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluaisin tapailla naista joka ottaa parit rentouttavat jokapäivä ja viikonloppuna ehkä enemmän.
No kyllä on havaittu että kyllä houkatkin vakkansa ja kantensa löytävät, ainakin tilapäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesällä kun kävin kaveripariskunnan mökillä, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. Alkukesästä join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. Siinä taitaa olla kesän alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.
En halua mitään wine & dine -tyyppistä naista. Tykkään enemmän train, eat, sleep, repeat -tyyppisistä naisista.
Nuo mainitut vaihtoehdot eivät ole mitään oikeita naistyyppejä. Jokaisessa normaalissa ihmisessä on muitakin ulottuvuuksia. Jos ihmisen koko elämä pyörii treenaamisen ympärillä ilman että kyseessä on ammattiurheilija, taustalla on yleensä mielenterveysongelma.
Ei se ole mikään ulottuvuus, jos pitää viiniä lipittää joka viikko. Alkoholiongelma se on.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa yhtään, jos kumppani käyttää alkoholia kohtuudella. Jostakin syystä naisia tuntuu vain haittaavan se, etten itse käytä yhtään.
Ehkä ihmiset kokevat itsensä huonommiksi, jos juovat raittiin seurassa tms., vaikka ei tarvitsisi.
Hienoa jos nainen tuo selkeästi esiin sen että häntä haittaa se jos olen täysin raitis. Helpottaa heti etäisyyden ottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesällä kun kävin kaveripariskunnan mökillä, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. Alkukesästä join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. Siinä taitaa olla kesän alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.
En halua mitään wine & dine -tyyppistä naista. Tykkään enemmän train, eat, sleep, repeat -tyyppisistä naisista.
Nuo mainitut vaihtoehdot eivät ole mitään oikeita naistyyppejä. Jokaisessa normaalissa ihmisessä on muitakin ulottuvuuksia. Jos ihmisen koko elämä pyörii treenaamisen ympärillä ilman että kyseessä on ammattiurheilija, taustalla on yleensä mielenterveysongelma.
Ei se ole mikään ulottuvuus, jos pitää viiniä lipittää joka viikko. Alkoholiongelma se on.
Et sinä valitettavasti päätä näitä. Alkoholiongelmalle on ihan tietyt kriteerit ja saunakalja tai lasillinen viiniä viikossa ei todellakaan niitä kriteerejä täytä muualla kuin sinun kajahtaneessa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa yhtään, jos kumppani käyttää alkoholia kohtuudella. Jostakin syystä naisia tuntuu vain haittaavan se, etten itse käytä yhtään.
Ehkä ihmiset kokevat itsensä huonommiksi, jos juovat raittiin seurassa tms., vaikka ei tarvitsisi.
Hienoa jos nainen tuo selkeästi esiin sen että häntä haittaa se jos olen täysin raitis. Helpottaa heti etäisyyden ottamista.
Minä en usko että sun erityisesti tarvitsee ottaa etäisyyttä, eiköhän useimmat naiset pidä sitä etäisyyttä suhun aivan oma-aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa laittaa vaikka hesariin ilmotus tästä, että varmasti tavoittaa mahdollisimman monet.
En ole koskaan tilannut hesaria. Kerran vuosikymmeniä sitten ostin yhden sunnuntainumeron.
Mä haluaisin miehen joka on pitkä ja komea, iloinen, rento, huumorintajuinen, upea rakastaja ja joka tykkäisi matkustella mun kanssa ulkomailla ja luuhata siellä ravintoloissa, clubeilla ja keikoilla, pienessä sievässä nousuhumalassa. Löytyykö täältä?
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä joka käyttää torstaisin ruskeita sukkia ja muina päivinä kuviollisia enkä ainakaan miestä joka ei kestä viinilasillista. Eihän sellainen määrä edes vaikuta mitenkään tai itse ainakin ravintolassa otan lasin viiniä ja ajan autolla kotiin. Ei edes värähdä promillet. Miten tuollainen voi olla ongelma.
Ilmeisesti tuollaiser määrät vaikuttavat tehokkaastikin kun ei kommentoija tunnu ymmärtävän asiaa.
No siinähän tapailet. Ei kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs me sillä tiedolla tehdään?
Kuinkahan monta sellaista viestiä palstalta löytyy, joissa olisi jotakin tärkeää tietoa? Tämä on keskustelupalsta. Naisten viinin juominen ei ole alkoholinkäyttöä, päinvastoin kuin miesten saunaoluet.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin miehen joka on pitkä ja komea, iloinen, rento, huumorintajuinen, upea rakastaja ja joka tykkäisi matkustella mun kanssa ulkomailla ja luuhata siellä ravintoloissa, clubeilla ja keikoilla, pienessä sievässä nousuhumalassa. Löytyykö täältä?
Jos olet pari-kolmekymppinen, niin aivan varmasti löytyy. Sitä vanhempana voi jo olla vaikeampaa.
Itseä ei kiinnosta alkoholi ja voin olla juomatta lainkaan. En halua itsekään tapailla ihmistä, joka ei pysty olemaan esim. viikonloppua ilman alkoholia.
Mutta en koskaan tapailisi ihmistä, joka sanoo että en saa tehdä jotain.
N
Aloittajalla on varmasti selkeä mielipide siihenkin, miten naisen pitää pukeutua ja saako käyttää meikkiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä etsit sopivaa naista. Uskovainen vois olla hyvä?
Muita raittiita naisiako ei ole olemassakaan?
Jos täysraitista etsii niin parhaat vaihtoehdot ovat kuivilla oleva alkoholisti, alkoholistin aikuinen lapsi tai uskovainen (erityisesti mus li mi). Muilla ei ole pipo yleensä ihan niin kireällä.
Tai sitten ihminen joka vain haluaa elää mahdollisimman pitkään🤔🤔
Mikä itseisarvo on mahdollisimman pitkässä elämässä? Jokainen kuolee kuitenkin, ja ne vikat 10 vuotta ovat lähes poikkeuksetta joka tapauksessa paskaa. Eikö missään vaiheessa ole tarkoitus nauttia mistään?
Kyllä on tarkoitus nauttia ja runsain määrin ja täydellä teholla. Siksi täysraittius.
Keski-ikäiset viikonloppuviinittelystä riippuvaiset naiset eivät kehtaa myöntää olevansa viinistä riippuvaisia. Alkoholismia se kuitenkin on ja epäterveellistä. Syöpäriski lisääntynyt. Jos ei ole riippuvainen, voi ilman vieroitusoireita olla viinittelemättä kuukausia. Harvalta onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ei kiinnosta alkoholi ja voin olla juomatta lainkaan. En halua itsekään tapailla ihmistä, joka ei pysty olemaan esim. viikonloppua ilman alkoholia.
Mutta en koskaan tapailisi ihmistä, joka sanoo että en saa tehdä jotain.
N
Entä jos sillä kieltämisellä ajatellaan sun parasta, ja estätään sua tekemästä itsetuhoisia valintoja?🤔🤔 Sitäkin olen huomannut, että naiset vaikka tekevät huonoja valintoja ihan koska "mä haluun ja mua et voi estää lällällää", ja mitäköhän siitäkin tulisi ajatella😆😆
Vierailija kirjoitti:
Monet ns. uskossa olevat tai muuten tiukkapipoiset ajattelevat, etteivät voi juoda alkoholia. Mutta myyhän esim. Valamon luostarikin alkoholia, koska viina ja uskonto sopivat hyvin yhteen.
Uskonto ja Jeesuksen antama usko eivät aina sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä etsit sopivaa naista. Uskovainen vois olla hyvä?
Muita raittiita naisiako ei ole olemassakaan?
Jos täysraitista etsii niin parhaat vaihtoehdot ovat kuivilla oleva alkoholisti, alkoholistin aikuinen lapsi tai uskovainen (erityisesti mus li mi). Muilla ei ole pipo yleensä ihan niin kireällä.
Tai sitten ihminen joka vain haluaa elää mahdollisimman pitkään🤔🤔
Mikä itseisarvo on mahdollisimman pitkässä elämässä? Jokainen kuolee kuitenkin, ja ne vikat 10 vuotta ovat lähes poikkeuksetta joka tapauksessa paskaa. Eikö missään vaiheessa ole tarkoitus nauttia mistään?
Kyllä on tarkoitus nauttia ja runsain määrin ja täydellä teholla. Siksi täysraittius.
Tämä! Keksin elämään niin monia muita nautintoja kuin alkoholin, ja mulle elämä itsessään on nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy, mutta oletko naisena vastaava. Oletko kaunis, kohtalaisen pitkä (yli 170), iloinen, rento, huumorintajuinen, kokeileva ja ennakkoluuloton sängyssä, joka tykkäisi matkustella mun kanssa ulkomailla, luuhata ravintoloissa clubeilla ja keikoilla pienessä sievässä nousuhumalassa myös sen jälkeen, kun on toinen saatu sitoutettua itseensä. Ja jos olet sellainen, saako miehellä olla omiakin kavereita ja harrastuksia vai pitääkö kaikki tehdä yhdessä ja yhteiset kaverit ovat naisen valitsemia?
Ahaa. Mä puolestani haluaisin tapailla miestä, jolla on merenrantahuvila, ei lapsia ja kulli kuin hevosella. Ei kyllä käynyt mielessä, että olisi jotenkin hyödyllistä tehdä aiheesta aloitus vauvapalstalle. N42