En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa yhtään, jos kumppani käyttää alkoholia kohtuudella. Jostakin syystä naisia tuntuu vain haittaavan se, etten itse käytä yhtään.
Ehkä ihmiset kokevat itsensä huonommiksi, jos juovat raittiin seurassa tms., vaikka ei tarvitsisi.
Ai "raittiin"? Olet siis alkoholisti.
Heh, hauska, että välillä naisen mieli kääntää yhden asian tarkoittamaan juuri päinvastaista😅😅
Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesällä kun kävin kaveripariskunnan mökillä, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. Alkukesästä join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. Siinä taitaa olla kesän alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.
En halua mitään wine & dine -tyyppistä naista. Tykkään enemmän train, eat, sleep, repeat -tyyppisistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä etsit sopivaa naista. Uskovainen vois olla hyvä?
Muita raittiita naisiako ei ole olemassakaan?
Jos täysraitista etsii niin parhaat vaihtoehdot ovat kuivilla oleva alkoholisti, alkoholistin aikuinen lapsi tai uskovainen (erityisesti mus li mi). Muilla ei ole pipo yleensä ihan niin kireällä.
Joo kannattaa laittaa vaikka hesariin ilmotus tästä, että varmasti tavoittaa mahdollisimman monet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täysraitista etsii niin parhaat vaihtoehdot ovat kuivilla oleva alkoholisti, alkoholistin aikuinen lapsi tai uskovainen (erityisesti mus li mi). Muilla ei ole pipo yleensä ihan niin kireällä.
Tai sitten ihminen joka vain haluaa elää mahdollisimman pitkään🤔🤔
En halua miestä joka käyttää torstaisin ruskeita sukkia ja muina päivinä kuviollisia enkä ainakaan miestä joka ei kestä viinilasillista. Eihän sellainen määrä edes vaikuta mitenkään tai itse ainakin ravintolassa otan lasin viiniä ja ajan autolla kotiin. Ei edes värähdä promillet. Miten tuollainen voi olla ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä elä sen pidempään, mutta päivät ehkä tuntuu pidemmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Juon lasillisen tai kaksi juhlissa ja illanvietoissa. Esimerkiksi kesällä kun kävin kaveripariskunnan mökillä, otettiin saunassa oluet ja ruoan kanssa lasilliset punkkua. Alkukesästä join sukulaistytön lakkiaisissa lasillisen skumppaa. Siinä taitaa olla kesän alkoholiannokset. Arkena en juo ollenkaan.
En halua mitään wine & dine -tyyppistä naista. Tykkään enemmän train, eat, sleep, repeat -tyyppisistä naisista.
Nuo mainitut vaihtoehdot eivät ole mitään oikeita naistyyppejä. Jokaisessa normaalissa ihmisessä on muitakin ulottuvuuksia. Jos ihmisen koko elämä pyörii treenaamisen ympärillä ilman että kyseessä on ammattiurheilija, taustalla on yleensä mielenterveysongelma.
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä joka käyttää torstaisin ruskeita sukkia ja muina päivinä kuviollisia enkä ainakaan miestä joka ei kestä viinilasillista. Eihän sellainen määrä edes vaikuta mitenkään tai itse ainakin ravintolassa otan lasin viiniä ja ajan autolla kotiin. Ei edes värähdä promillet. Miten tuollainen voi olla ongelma.
Elämäm koululaisen röökimuijan elämänohjeita🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa yhtään, jos kumppani käyttää alkoholia kohtuudella. Jostakin syystä naisia tuntuu vain haittaavan se, etten itse käytä yhtään.
Ehkä ihmiset kokevat itsensä huonommiksi, jos juovat raittiin seurassa tms., vaikka ei tarvitsisi.
En tunne itseäni huonommaksi, en vain viihdy absolutistin seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä itseisarvo on mahdollisimman pitkässä elämässä? Jokainen kuolee kuitenkin, ja ne vikat 10 vuotta ovat lähes poikkeuksetta joka tapauksessa paskaa. Eikö missään vaiheessa ole tarkoitus nauttia mistään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sä inceli siitä välitä. Asia ei kosketa sua mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisit, on elämän koulu kaukana mun elämästä 😅
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että meistä ei-uskovia ei olisi raittiita? 🙄
Jos näin todella on niin laita tuo tieto profiiliisi. Karsii yhteydenottoja, mutta tuskin kukaan viikottain lasillisen juova kiinnostuu.
Niin nyt sait avauduttua asiasta joka on täysin sinun oma asiasi. Mutta niinhän tällä sivustolla kuuluukin kai tehdä 😁
Monet ns. uskossa olevat tai muuten tiukkapipoiset ajattelevat, etteivät voi juoda alkoholia. Mutta myyhän esim. Valamon luostarikin alkoholia, koska viina ja uskonto sopivat hyvin yhteen.
No, kannattaa kertoa nuo kriteerit heti alkuun naiselle, että tajuaa juosta karkuun tai sitten jäädä. Naisella voi olla, myös ehtoja sinulle, pystyisitkö näistä luopumaan?
Paljon enemmän kuin raittiita miehiä.