Ylen uutisointi mopokolarissa
Ylen uutisointi Tuusulan mopokolafissa herättäö kysymyksiä. Ylen suorastaan maalittaa poliisia. Sen uutisointi ei ole puolueetonta kuten pitäisi vaan selvästi kantaa ottavaa ja yksipuolista. Tällaiseenko toimintaan meidän kaikkien veroja käytetään?
Kommentit (105)
"Yle voisi kysyä miksi poliisi oli yksin autossa ja mikä oli johdon rooli tapauksessa."
Noita asioita kysyttiin kyllä mm. A-studiossa sekä poliisijohtajalta että poliisin voimankäytönopettajalta.
"Seuraava nuorten tekemä ryöstö, pahoinpitely, tappo, raiskaus, varkaus, huumeiden välitys, tuhopoltto niin ei saa tuomita eikä rangaista"
Tuo pysäytys ei ollut mikään rangaistus. Kyllä tämäkin mopopoika saa taatusti niistä rikkeistään rangaistuksen. Siitä ei ole kyse. Vaan siitä käytettiinko rikokseen ja tilanteeseen verrattuna oikeansuhteisia keinoja. Vähän kärjistäen, karkkivarasta ei pysäytetä ampumalla koskaan ja silti karkkivarasta kyllä rankaistaan.
"Itse asiassa YLE on myös debunkannnut monta mopopoikien puolustajien väitettä ja paljastanut ne valehteluksi. Kaverit kuvasivat tapahtumaa someen ja soittivat ambulanssin vasta poliisin jälkeen, joten ambulanssi ei tullut kaverien ansiosta"
Tuo ei ole automaattisesti vale vaan se käsitys joka nuorilla on. He eivät ole voineet tietää onko poliisi soittanut jo ambulanssin ennen vai ei.
Yle ei enää pitkään aika ole ollut koko kansan media vaan vasemmiston äänitorvi. Onkin outoa että kaikkien tarvitsee ve4oillaan rahoittaa tällaista toimintaa. Poliisien maalittaminen on jo törkeää toimintaa valtion medialta.
"Ylen toiminnassa riipoumattomus loistaa poissaolollaan. Tästä rikollisesta kaahaajasta Yle on tehnyt uhrin, vaikka itse valitsi pakenemisen ja sillä itse aiheutti vammansa."
Sinun logiikallasi poliisi saa ampua karkkivarkaan koska karkkivaras aiheutti sen ihan itse kun pakeni paikalta.
Kenenköhän uutisointi ontuu? Onneksi oli video. 45% veroa, hukkaan menee. Määrärahoista puolet pois
Vierailija kirjoitti:
Tie ei ole oikeastaan julkinen tie vaan osa teollisuusaluetta, metsään päättyvä suora.
Miten tyhmä voi ihminen olla. Onhan se julkinen tie. Ja ei yksityistielläkään voi keulia (pun inteded), jos se ei ole keulijan oma. Eilen katsoin, kun joku pöljä keuli skuutilla julkisella pyörätiellä. En edes tiennyt, että sellainen on mahdollista skuutilla. Illalla tuli mopojonne vastaan kauheeta vauhtia pikkuvärkillä mopon suristessa surkeasti alla. Miksi niissä pitää olla niin kamala ääni, painava kuski mopoon nähden ja liian kova vauhti 30:n alueella??? Ja yhtä kamala ääni on niiden omistajilla. Miksei teinit voi olla vaiti sen hirveän änenmurroksen ajan? Entisaikana sitä ääntä sentään ymmärrettiin hävetä, vaihe ei kestä kuitenkaan kauan, eikä edes tule kaikille.
Oletan, että USA:ssa poliisia pakenevaa poikaa ei oli kiilattu vaan hänet olisi ammuttu kuoliaaksi vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä Ylen uutisten laadusta.
Mutta se mitä esim. tällä palstalla "uutisoitiin", mistä se kaikki "tieto" oli peräisin, sitä vaan voisin funtsia. Eilen mediassa ollut paikalla olleen kuvaama video kun näytti aika paljon siutä "tiedosta" poikkeavaa faktaa!
Että oliko kyseessä sellaiset tiedon jakajat jotka tietävät vaikkeivät tiedä mitään!
Olis parempi pitää pää kiinni, jos tietäminen on oman pään tuotosta!
Ensimmäisen vuorokauden aikana puolet asiaan perehtyneistä olivat sitä mieltä että poliisi tarkoituksella yritti ajaa mopoilijan hengiltä. Mielestäni tuo osoittaa sen että ihmiset haluavat nykyään vihata ja kiihottuvat helposti. Ei tarvitse ihmetellä miten nasset saivat aikoinaan vallan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi mun poika niin vyöstä saisi vielä.
Mun pojan mopo ei olisi viritetty. Jos virittäisi salaa, välitön ajokielto ja arestia, kaikki rahoitus nollaan.
Meillä menisi mopo samana päivänä myyntiin.
Meillä ei harkittukaan edes mopon hankkimista. Niin ohimenevä vaihe, ettei mitään järkeä. Ajokortit lupasimme kustantaa 100 % molemmille.
Me taas halusimme, että lapsellamme olisin jonkinlainen kokemusta liikenteestä ennen kuin hänet laitetaan auton rattiin sen noin 16 ajotunnin jälkeen. Se käsittämätöntä miten vähäisellä ajakokemuksella tuonne liikenteeseen sekaan pääsee.
Fillarilla voi hankkia kokemusta liikenteestä, ja ajokokemusta omassa pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalisen ideologian mukaan, voidaan yleisellä tasolla puhua misogyniasta?
Tuollahan tuota oli iltapäivälehdessä jo "asiantuntija" analysoimassa: Ilmassa on tosiaan merkkejä myös naisvihasta.
Kyllä jonne pikemminkin häpäisi Andrew Taten taas.
Vierailija kirjoitti:
sadisti
Vierailija kirjoitti:
Yle ei enää pitkään aika ole ollut koko kansan media vaan vasemmiston äänitorvi. Onkin outoa että kaikkien tarvitsee ve4oillaan rahoittaa tällaista toimintaa. Poliisien maalittaminen on jo törkeää toimintaa valtion medialta.
Ylen kommentointiosuus on mielenkiintoinen. Se poikkeaa täysin muiden lehtien kommentoitiosuuksista. Kaikkialla muualla kommentit ovat melko tasan, oikeistolaisten ja vasemmistolaisten kesken. Ylen artikkeleissa 95% on vasemmistolaista mielenmaisemaa tukevia.
Mistähän johtuu että vasemmistolaisille Yle maittaa noin paljon paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli iltapäivälehti, joka jakoi poliisin arvosanat. Mutta näin se persu taas kokee.
Vasemmiston rikollisten tukeminen saa kyllä erikoista toimintaa näissä tuilla elätettävissä. Rahst mäyttäö riittänön kyllä laittomiin mopoihin
Ylekin voisi kylöä panna kortin taakse. Saisi nähdä moniko maksaa Ylen katselusta. Minä en.
Oliko kuski persiljasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit lopettivat liikkuvan poliisin !
Kataisen (kok) hallitus lopetti liikkuvan poliisin. Päivi Räsänen (KD) oli ministeri joka päätöksen teki.
Kataisen kokoomus oli vasemmistopuolue.
Näin muutetaan valkoinen mustaksi kun faktat ei sovikaan siihen omaan maailmankuvaan.
Niitä ajokunteja voi ottaa lisäö ja monintekeekin niin. Tosin maksaa vähän. Tuo on ainakin väärä tapa opetella jos mennään laittomalla pyörällä opettelemaan liikenteen seassa ja keuliminen ei ainakaan kuulu liikenteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman tekisin ja ottaisin mopon pois.
Onpa paljon väkivaltarikollisia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pojan mopo ei olisi viritetty. Jos virittäisi salaa, välitön ajokielto ja arestia, kaikki rahoitus nollaan.
Meillä menisi mopo samana päivänä myyntiin.
Meillä ei harkittukaan edes mopon hankkimista. Niin ohimenevä vaihe, ettei mitään järkeä. Ajokortit lupasimme kustantaa 100 % molemmille.
Pappa betalar.
Kyllä normaaliperheissä maksetaan lapsen ajokortti ja eka auto. Niin minäkin tein työssäkäyvänä yksinhuoltajana ja naisena. Oli tosi kallista ja teki tiukkaa, mutta venyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mites se YLE on sitten maalittanut sitä poliisia? Vähän voisi laittaa perusteita ja esimerkkejä kun jotain väittää.
Ylen toiminnassa riipoumattomus loistaa poissaolollaan. Tästä rikollisesta kaahaajasta Yle on tehnyt uhrin, vaikka itse valitsi pakenemisen ja sillä itse aiheutti vammansa. Miksi minun tulee maksaa tällaise puoleellisen median kuluista. Maksakoon ne jotka haluaa.
Just näin. On väärin maksattaa valehtelu meillä rehelliseillä suomalaisilla! ip-lehdet ja SEISKAT on sitten erikseen, niitä ei tarvi ihmisen ostaa.
Kataisen kokoomus oli vasemmistopuolue.