Ylen uutisointi mopokolarissa
Ylen uutisointi Tuusulan mopokolafissa herättäö kysymyksiä. Ylen suorastaan maalittaa poliisia. Sen uutisointi ei ole puolueetonta kuten pitäisi vaan selvästi kantaa ottavaa ja yksipuolista. Tällaiseenko toimintaan meidän kaikkien veroja käytetään?
Kommentit (105)
Yle tosiaan vääntelehtii woken kourissa. On vilkaistu pikaisesti empatiataulua ja sitten rynnätty uutisen tekoon.
Vierailija kirjoitti:
Mopokolarista? Mikä se semmoinen mopokolari on, jossa ajetaan laittomalla moottoripyörällä? Faktat kuntoon ennen vouhotusta.
Totta ja julkisella tiellä muiden tienkäyttäjien seassa ajetaan mopolla!!! satasta.
Jaa, mites se YLE on sitten maalittanut sitä poliisia? Vähän voisi laittaa perusteita ja esimerkkejä kun jotain väittää.
Tie ei ole oikeastaan julkinen tie vaan osa teollisuusaluetta, metsään päättyvä suora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopokolarista? Mikä se semmoinen mopokolari on, jossa ajetaan laittomalla moottoripyörällä? Faktat kuntoon ennen vouhotusta.
Totta ja julkisella tiellä muiden tienkäyttäjien seassa ajetaan mopolla!!! satasta.
Ja sieltä se mopo sana tuli. Mopot eivät kulje satasta.
Intersektionaalisen ideologian mukaan, voidaan yleisellä tasolla puhua misogyniasta?
Klikkimedia ristiinnaulaa ennen kuin kansalta ehditään kysyä Barabbas vai Jeesus. Valitettavasti Ylekin on ominut kulttuurin missä nopeus on oikeellisuutta tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi mun poika niin vyöstä saisi vielä.
Mun pojan mopo ei olisi viritetty. Jos virittäisi salaa, välitön ajokielto ja arestia, kaikki rahoitus nollaan.
Kiitos, Mauri Peltokangas! Sanasi tuli oivalliseen aikaan ettei tällä aiheella tehdä nyt politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pojan mopo ei olisi viritetty. Jos virittäisi salaa, välitön ajokielto ja arestia, kaikki rahoitus nollaan.
Meillä menisi mopo samana päivänä myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei harkittukaan edes mopon hankkimista. Niin ohimenevä vaihe, ettei mitään järkeä. Ajokortit lupasimme kustantaa 100 % molemmille.
Mopokolari? Ei siellä mopo kolaroinut vaan moottoripyörä
Vierailija kirjoitti:
Sitä poliisia ei ole vielä kuultu median mukaan, miten tämä on mahdollista?
Varmaan vetänyt heti saikut. Ja kuuleminen tapahtuu sitten kun palaa töihin. Varmaan saikuttaa niin pitkään, että saavat liiton kanssa keksittyä uskottavan tarinan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei harkittukaan edes mopon hankkimista. Niin ohimenevä vaihe, ettei mitään järkeä. Ajokortit lupasimme kustantaa 100 % molemmille.
Me taas halusimme, että lapsellamme olisin jonkinlainen kokemusta liikenteestä ennen kuin hänet laitetaan auton rattiin sen noin 16 ajotunnin jälkeen. Se käsittämätöntä miten vähäisellä ajakokemuksella tuonne liikenteeseen sekaan pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman tekisin ja ottaisin mopon pois.
Aidon kerrostalokyttääjän puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Rakenteellisesti mopo.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tarkkuus olisi suotavaa. Kyseessä oli katsastamaton moottoripyörä.
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalisen ideologian mukaan, voidaan yleisellä tasolla puhua misogyniasta?
Tuollahan tuota oli iltapäivälehdessä jo "asiantuntija" analysoimassa: Ilmassa on tosiaan merkkejä myös naisvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Se oli iltapäivälehti, joka jakoi poliisin arvosanat. Mutta näin se persu taas kokee.
Vasemmiston rikollisten tukeminen saa kyllä erikoista toimintaa näissä tuilla elätettävissä. Rahst mäyttäö riittänön kyllä laittomiin mopoihin
Ylekin voisi kylöä panna kortin taakse. Saisi nähdä moniko maksaa Ylen katselusta. Minä en.
Saman tekisin ja ottaisin mopon pois.