Tarvitsen apua. Te, joilla on henkisiä "kykyjä", tuliko tällaisia oireita ennen niiden aukeamista?
Tämä teille, jotka olette henkisellä matkalla.
Olen itse ollut sillä jo vuosia mutta lähinnä tietoisuuteni on laajentunut tämän aikana. Joitakin erikoisia tapahtumia myös ollut. Suuria muutoksia, parantumisia, numerosarjoja ja erilaisia merkkejä, tärkeitä unia, intuitio, selvätietoisuutta, kaksoisliekin tapaamista ja nyt viimeisimpänä kundaliinienergian voimakasta aktivoitumista, josta tahdonkin puhua.
Se on aiheuttanut latauksia kehossa vuoden sisään paljon. Värähtelytaajuus on selvästi noussut ja tunnen kun kehossa virtaa välillä sähkövirtauksia aallottain lävitseni ylös ja alas.
Nyt kuitenkin on ollut todella tukalaa viime aikoina. Fyysistä pahoinvointia, huimausta, voimakasta väsymystä, erilaisia voimakkaita tunteita, välillä tuntuu, että tekisin kuolemaa. On oikeasti todella vaikeita hetkiä ja tuntuu, kuin minua valmistellaan nyt johonkin. Välillä kroppa tärisee, silmät tärisee, hengitys muuttuu, keho menee miten tahtoo kun energia liikkuu tai vapautuu, siltä se tuntuu. Kaikenlaista tapahtuu nyt.
Nyt on jotain isompaa meneillään ja kyllähän se on tiedossa kaikilla tiellä olevilla, että en minä yksin ole tietenkään näiden asioiden kanssa. Onko teillä oireita?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on jo aiemmissa ketjuissasi sanottu, että ei kuulosta lainkaan normaalilta vaan siltä, että mielenterveytesi on järkkynyt noiden 'harrastustesi' myötä. Ja että sinun pitäisi ensitöikseen lopettaa koko mystiikan harrastus ja jos oireet jatkuvat, kääntyä ammattiauttajan puoleen.
Jatkan vielä, että ap:n kannattaisi myös alkaa suuntautua reaalimaailmaan. Vaikka nyt alkajaisiksi seurata uutisia.
Kuulostaa siltä, että hän on nyt jonkun aivopesukultin vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Riivaus tai psyykkiset vaivat? Kuulostaa siltä että sulla on joko psykoosi tulilla tai pahat henget ottaneet vallan, kun et enää pysty hallitsemaan kehoasi. Jos et saa apua terveydenhuollosta, niin mene katolisen papin juttusille tai jos ei ole sellaista saatavilla niin johonkin muuhun kristilliseen seurakuntaan. Erityisesti katolisille tällaiset vaivat on tuttuja. Kokemuksesta sanon, että olen saanut apua heiltä.
Tämä riivaus ja pahat hengrt on tullut mieleen kaikista ap:n aloituksista ja kommenteista. Tässäkin ketjussa hänen vihamieliset purkauksensa kommenteissaan niille, jotka yrittävät neuvoilla auttaa.
Kysyt väärästä paikasta. Tiedän mistä puhut. Ennen nauroin itsekkin näille henkisille asioille kunnes koin niitä itse. En oikein osaa muuta neuvoa sanoa kun jos olosi pahenee niin käy lääkärissä varalta.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt väärästä paikasta. Tiedän mistä puhut. Ennen nauroin itsekkin näille henkisille asioille kunnes koin niitä itse. En oikein osaa muuta neuvoa sanoa kun jos olosi pahenee niin käy lääkärissä varalta.
No minulla on kokemusta ruumiistairtautumisesta, telepatiasta, selvänäköisyydestä ja henkien näkemisestä ja kuulemisesta ja liikkuvista tavaroista. Mihinkään niistä ei ole liittynyt mitään sellaista, mitä ap kuvaa. Ap kuulostaa mielestäni mielenterveyspotilaalta ja hänellä on mahdollisesti psykoosi alkamassa, hänen todellisuudentajunsa vaikuttaa horjuvan. Hänenä jättäisin kaiken mystiikan harrastamisen täysin ja alkaisin elää jalat maassa tässä normaalimaailmassa.
Henkimaailma on olemassa mutta kannattaisi pitää huoli että on oikealla puolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on jo aiemmissa ketjuissasi sanottu, että ei kuulosta lainkaan normaalilta vaan siltä, että mielenterveytesi on järkkynyt noiden 'harrastustesi' myötä. Ja että sinun pitäisi ensitöikseen lopettaa koko mystiikan harrastus ja jos oireet jatkuvat, kääntyä ammattiauttajan puoleen.
Jatkan vielä, että ap:n kannattaisi myös alkaa suuntautua reaalimaailmaan. Vaikka nyt alkajaisiksi seurata uutisia.
Kuulostaa siltä, että hän on nyt jonkun aivopesukultin vallassa.
En jaksaisi vaivata edes vastata näille mutta ei minua yksinkertaisesti pelota eikä mitään pelättävää elämässäni ole. Olen tietoisempi ja kaiken tämä heräämisen myötä elämäni on mennyt vuosi vuodelta vain parempaan suuntaan. Ei ole enää mitään riippuvuuksia, ei toksisia ihmissuhteita, rakastan itseäni ja elämääni, on töitä ja asiat kunnossa. Kaikki on mennyt parempaan. Tietenkin matka on ollut ajoittain myös sisäisesti vaikeaa koska kasvu nyt vaatii myös työskentelyä itsensä kanssa ja on paljon ollut uusia asioita opittavana. Tiedän olevani turvassa ja kunnossa.
Teillä nyt on vain tuo mieli joka syöttää kaikenlaista ja luo kauhuskenaarioita, tekin voisitte siitä halutessanne irtaantua ja tarkastella itseänne mielen ulkopuolelta. Ap
Lue tarinoita esim. netistä, somesta joissa juurikin tuollaiseen henkimaailmaan "menneet" ovat tulleet uskoon ja ottaneet Jeesuksen Kristuksen elämäänsä. Useilla on ko. kokemuksia ja uskoon tultuaan kadonneet tuollaiset kokemukset. Myös julkisuuden henkilöitä.
Kuulostaa jonkin mielialalääkkeen vieroitusoireilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on kokemusta ruumiistairtautumisesta, telepatiasta, selvänäköisyydestä ja henkien näkemisestä ja kuulemisesta ja liikkuvista tavaroista. Mihinkään niistä ei ole liittynyt mitään sellaista, mitä ap kuvaa. Ap kuulostaa mielestäni mielenterveyspotilaalta ja hänellä on mahdollisesti psykoosi alkamassa, hänen todellisuudentajunsa vaikuttaa horjuvan. Hänenä jättäisin kaiken mystiikan harrastamisen täysin ja alkaisin elää jalat maassa tässä normaalimaailmassa.
Ihan uteliaisuuttani, että mikä sinua varsinaisesti huolestuttaa kertomassani? Minusta se, että kokee henkien läsnäoloa, telepatiaa tms. asioita ei kerro vielä sitä, onko ihminen varsinaisesti tehnyt sisäistä työtään eikä ole mikään tae siitä, että on omat energiakeskukset kunnossa eli jos et pysty samaistumaan minun kokemuksiini niin ei se todista väittämääsi oikeaksi, että minä olisin hullu. Jonkun näkökulmasta sinä olet todennäköisesti hullu kun ei ymmärrä sitä mitä sinä ymmärrät ja koet.
Minun elämäni nyt vain liittyy enemmän sellaiseen sisäiseen puhdistustyöhön ja kaikenlaista olen saanut kokea. Ap
Riivaus tai psyykkiset vaivat? Kuulostaa siltä että sulla on joko psykoosi tulilla tai pahat henget ottaneet vallan, kun et enää pysty hallitsemaan kehoasi. Jos et saa apua terveydenhuollosta, niin mene katolisen papin juttusille tai jos ei ole sellaista saatavilla niin johonkin muuhun kristilliseen seurakuntaan. Erityisesti katolisille tällaiset vaivat on tuttuja. Kokemuksesta sanon, että olen saanut apua heiltä.