Tarvitsen apua. Te, joilla on henkisiä "kykyjä", tuliko tällaisia oireita ennen niiden aukeamista?
Tämä teille, jotka olette henkisellä matkalla.
Olen itse ollut sillä jo vuosia mutta lähinnä tietoisuuteni on laajentunut tämän aikana. Joitakin erikoisia tapahtumia myös ollut. Suuria muutoksia, parantumisia, numerosarjoja ja erilaisia merkkejä, tärkeitä unia, intuitio, selvätietoisuutta, kaksoisliekin tapaamista ja nyt viimeisimpänä kundaliinienergian voimakasta aktivoitumista, josta tahdonkin puhua.
Se on aiheuttanut latauksia kehossa vuoden sisään paljon. Värähtelytaajuus on selvästi noussut ja tunnen kun kehossa virtaa välillä sähkövirtauksia aallottain lävitseni ylös ja alas.
Nyt kuitenkin on ollut todella tukalaa viime aikoina. Fyysistä pahoinvointia, huimausta, voimakasta väsymystä, erilaisia voimakkaita tunteita, välillä tuntuu, että tekisin kuolemaa. On oikeasti todella vaikeita hetkiä ja tuntuu, kuin minua valmistellaan nyt johonkin. Välillä kroppa tärisee, silmät tärisee, hengitys muuttuu, keho menee miten tahtoo kun energia liikkuu tai vapautuu, siltä se tuntuu. Kaikenlaista tapahtuu nyt.
Nyt on jotain isompaa meneillään ja kyllähän se on tiedossa kaikilla tiellä olevilla, että en minä yksin ole tietenkään näiden asioiden kanssa. Onko teillä oireita?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän nämä ollenkaan,
minkä kanssa
ovat tekemisissä?
No minkä kanssa olemme tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Käy varmuuden vuoksi lääkärissä, kaikki oireet eivät aina liity henkiseen matkaan.
Koko elämä on yhtä henkistä matkaa meillä jokaisella. Lääkäriin on kuitenkin aina suositeltavaa mennä jos yhtään tuntuu että kannattaa koska joskus tarvitsemme myös lääkäreitä avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mikään ikävä oire ei kuulu asiaan. Voi rukoilla suojaa. Stressi, huoli, väsymys tai ahdistus voi muualla aiheuttaa maadoittamattoman olon. Kofeiini ym. Ja terveysasiaa voi tarkastella erikseenkin. Kundalinia ei ole pakko lietsoa, vaan tasapaino kehoon.
Tämä. Ap oireet eivät vastaa energian nousuja.
Loogista tietystikin mutta eivät nuo oireet tarkoita että ihmisessä olisi mitään vikaakaan. Kaikki oireet korjaavat ihmistä. Nykyisin terveysasiat ovat tapetilla.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla fyysisesti oikeasti sairas ja sen lisäksi kuulostaa psykoosin ensioireilta. Ei sulla on fyysisiä ja henkisiä oireita.
Ihan kaikki oireet eivät ole aina psykoosia vaikka se teistä hyvältä tuntuisikin. Psykoosia ei voi tulla ihan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Joo on ihme oireita jo vuosia. Välillä ei niin paljo. Nyt sit viime aikoina ollut joku "panetus" liikaa liittyykö kundaliinii.?
Tunnen kipuja myös sydämessä ja joskus hengenahdistusta. Vaikka en oo mitään edes tehny. Siis fyysistä ponnistelua tarkoitan. Jodkus on niin väsymys.
Mitä muuta sinulla ollut. Ruokahalu sokeriin mulla himo. Tai välillä suolaa tekee mieli.
Mene lääkäriin. Pieni veikkaukseni on, että lääkärin diagnoosi on se, ettei johdu kundaliinistä. 😉
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta vaikka osa teistä pitää minua hulluna tai psykoottisena. Te ette vain itse ole tässä elämässä sillä tiellä, että voisitte ymmärtää mistä puhun ja se on ihan ok. Tunnistan heidät, jotka ovat henkisellä matkalla ja heille viestini on tarkoitettu. Ap
Muista että ihminen on aina ihminen ja jokainen on henkinen joten pidä realiteetit mielessä kuitenkin.
En tiedä mitä etsit mutta kaikki oireet eivät kieli aina henkisestä kehittymisestä muutoin kuin ihmisen henkisen kasvun ja kehittymisen näkökulmasta. Kaikki oireilu auttaa eteenpäin ja kaikki kehittyminen on aina yksilöllistä.
Joskus voi olla apua siitä, että kun oireet tuntuu liian hankalilta, niin pyydät että nyt loppuu, ei tähän hetkeen enempää. Kai teet kehopuhdistuksia esim. chakrapuhdistuksia?
Mun henkinen matka on tuntunut koko ajan luonnolliselta ja joskus rankalta mutta ei tuolla tavalla. Muista myös että vaikka henkiset asiat ovat totta, ne voivat olla rankkoja psyykelle eli kannattaa tutkia sekä fyysinen että henkinen puoli ennen matkan jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi olla apua siitä, että kun oireet tuntuu liian hankalilta, niin pyydät että nyt loppuu, ei tähän hetkeen enempää. Kai teet kehopuhdistuksia esim. chakrapuhdistuksia?
Pyytää aina voi mutta kannattaa luottaa elämään eli Jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun henkinen matka on tuntunut koko ajan luonnolliselta ja joskus rankalta mutta ei tuolla tavalla. Muista myös että vaikka henkiset asiat ovat totta, ne voivat olla rankkoja psyykelle eli kannattaa tutkia sekä fyysinen että henkinen puoli ennen matkan jatkoa.
Ihminen ei aina itse voi päättää miten elämä kuljettaa. Pidetään itsestämme hyvää huolta.
Henkinen ja psyykkinen terveys on tärkeä osa terveyttä ja tasapainoa.
Jokunen vuosi koin samoja oireita mm näitä:
tietoisuuteni on laajentunut tämän aikana. Joitakin erikoisia tapahtumia myös ollut. Suuria muutoksia, parantumisia, numerosarjoja ja erilaisia merkkejä, tärkeitä unia, intuitio, selvätietoisuutta, kaksoisliekin tapaamista
Nämä kaikki tapahtui minulle. Elämäni on nyt hyvin erilaista ja muuttunut parempaan suuntaan. Mutta se että johtiko se henkisiin kykyihin tms. on epäselvää. Olen nykyisin luovempi ja omasta mielestäni älykkäämpi kyllä. Vaistoan usein ennalta tilanteita ja tapahtumia. Mutta Henkisiä kykyjä? Olisin hyvin varovainen olettamusten suhteen. Raja nerouden ja hulluuden välillä on seitinohut.
Kannattaa välttää kultteja, ryhmiä ja newage harhautuksia. Etsiä itselle rauhallinen tapa olla intuitiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Jokunen vuosi koin samoja oireita mm näitä:
tietoisuuteni on laajentunut tämän aikana. Joitakin erikoisia tapahtumia myös ollut. Suuria muutoksia, parantumisia, numerosarjoja ja erilaisia merkkejä, tärkeitä unia, intuitio, selvätietoisuutta, kaksoisliekin tapaamista
Nämä kaikki tapahtui minulle. Elämäni on nyt hyvin erilaista ja muuttunut parempaan suuntaan. Mutta se että johtiko se henkisiin kykyihin tms. on epäselvää. Olen nykyisin luovempi ja omasta mielestäni älykkäämpi kyllä. Vaistoan usein ennalta tilanteita ja tapahtumia. Mutta Henkisiä kykyjä? Olisin hyvin varovainen olettamusten suhteen. Raja nerouden ja hulluuden välillä on seitinohut.
En tarkoittanut, että se henkinen "kyky" olisi tässä se päämäärä ja laitoin sen lainausmerkkeihin, sillä koen enneminkin, että nuo "kyvyt" on luonnollisempia asioita kuin mitä olemme tässä tilassa kun suuri osa on aika tukossa energeettisesti. Niin sillä pohdin, että löytyisikö täältä heitä, jotka kokevat samanlaisia asioita niin tavallaan sitä aukeaa tai puhdistuu, siitä oireet johtuvat ja kun sitä tapahtuu, niin tavallaan aukenee taas ihan uudenlaisia ulottuvuuksia elämässä. Minulla on ainakin tunne, että juuri nyt niin tapahtuu. Ap
Minäkin etsin tietä kykyjen aktivoitumiselle ja avautumiselle koko elämäni mutta sitten koin kuolemanrajakokemuksen joka avasi yhteyteni henkimaailmaan luonnollisesti.
Olen sittemmin ymmärtänyt miten yhteys jo aikaisemmin toimi.
No nyt on sakeeta settiä, ei saatana :D
Tervetuloa virtuaalilataamoon, on aika muodostaa jono iltalääkkeille, "hei ei tapella siellä, kaikki odottavat kiltisti omaa vuoroaan."
Lääkäriin sulkemaan fyysiset syyt pois.
Sulla on psykoosi puhkeamaisillaan.
Joo on ihme oireita jo vuosia. Välillä ei niin paljo. Nyt sit viime aikoina ollut joku "panetus" liikaa liittyykö kundaliinii.?
Tunnen kipuja myös sydämessä ja joskus hengenahdistusta. Vaikka en oo mitään edes tehny. Siis fyysistä ponnistelua tarkoitan. Jodkus on niin väsymys.
Mitä muuta sinulla ollut. Ruokahalu sokeriin mulla himo. Tai välillä suolaa tekee mieli.