Tarvitsen apua. Te, joilla on henkisiä "kykyjä", tuliko tällaisia oireita ennen niiden aukeamista?
Tämä teille, jotka olette henkisellä matkalla.
Olen itse ollut sillä jo vuosia mutta lähinnä tietoisuuteni on laajentunut tämän aikana. Joitakin erikoisia tapahtumia myös ollut. Suuria muutoksia, parantumisia, numerosarjoja ja erilaisia merkkejä, tärkeitä unia, intuitio, selvätietoisuutta, kaksoisliekin tapaamista ja nyt viimeisimpänä kundaliinienergian voimakasta aktivoitumista, josta tahdonkin puhua.
Se on aiheuttanut latauksia kehossa vuoden sisään paljon. Värähtelytaajuus on selvästi noussut ja tunnen kun kehossa virtaa välillä sähkövirtauksia aallottain lävitseni ylös ja alas.
Nyt kuitenkin on ollut todella tukalaa viime aikoina. Fyysistä pahoinvointia, huimausta, voimakasta väsymystä, erilaisia voimakkaita tunteita, välillä tuntuu, että tekisin kuolemaa. On oikeasti todella vaikeita hetkiä ja tuntuu, kuin minua valmistellaan nyt johonkin. Välillä kroppa tärisee, silmät tärisee, hengitys muuttuu, keho menee miten tahtoo kun energia liikkuu tai vapautuu, siltä se tuntuu. Kaikenlaista tapahtuu nyt.
Nyt on jotain isompaa meneillään ja kyllähän se on tiedossa kaikilla tiellä olevilla, että en minä yksin ole tietenkään näiden asioiden kanssa. Onko teillä oireita?
Kommentit (91)
Psykoosilta kuulostaa, noin kävi kaverille. Puhui väreistä, värähtelystä ja energiasta, valvoi ihan liikaa. Osastolle muutamaksi kuukaudeksi ja piikki persuksiin, sillä se katosi. Onko sulla bipo? Mania voi olla oven takana...
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän nämä ollenkaan,
minkä kanssa
ovat tekemisissä?
Emme ole selvänäkijöitä. Vaihdevuodet, alhainen verensokeri?
Vierailija kirjoitti:
Psykoosilta kuulostaa, noin kävi kaverille. Puhui väreistä, värähtelystä ja energiasta, valvoi ihan liikaa. Osastolle muutamaksi kuukaudeksi ja piikki persuksiin, sillä se katosi. Onko sulla bipo? Mania voi olla oven takana...
Hän taitaa olla mielisairas, en siis ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Että mä inhoan tällaisilla mitäänsanomattomilla fraaseilla puhumista kuin "henkisellä matkalla". Miksei voi sanoa selkeällä kuekellä vaikka rajatiedosta (tieto, tirsk) kiinnostunut tai esoteriaa harjoittava?
AP sanoi kyllä varsin tarkasti, että kyse on kundaliinienergiasta.
Vierailija kirjoitti:
Että mä inhoan tällaisilla mitäänsanomattomilla fraaseilla puhumista kuin "henkisellä matkalla". Miksei voi sanoa selkeällä kuekellä vaikka rajatiedosta (tieto, tirsk) kiinnostunut tai esoteriaa harjoittava?
Näin ovat valheelliset henkiset valotyöntekijät onnistuneet kusettamaan kaikkia hyväuskoisia. Fiksut pärjäävät kyllä, realismi pitää järjissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energia riittäisi. Kaikille tuntemuksille on keksitty uusia merkityksiä ja nimityksiä.
Jos haluaa kehittää itsestään nk. henkisemmän niin kannattaa aloittaa siitä että tarkastaa oman ajatusmaailman ja henkisen sekä psyykkisen tilanteen. Aitous ja rehellisyys avaavat ovia tehokkaimmin. Tieto kulkee parhaiten puhtaassa terveessä kanavassa.
Joskus on ollut rehellisempiä ja aidompia, inhimillisiä tulkitsijoita, selvänäkijöitä ja meedioita. Realismi on olennainen osa oikeanlaista tekemistä.
Tiedätkö, minkä kanssa olet tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, minkä kanssa olet tekemisissä?
No kerro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokunen vuosi koin samoja oireita mm näitä:
tietoisuuteni on laajentunut tämän aikana. Joitakin erikoisia tapahtumia myös ollut. Suuria muutoksia, parantumisia, numerosarjoja ja erilaisia merkkejä, tärkeitä unia, intuitio, selvätietoisuutta, kaksoisliekin tapaamista
Nämä kaikki tapahtui minulle. Elämäni on nyt hyvin erilaista ja muuttunut parempaan suuntaan. Mutta se että johtiko se henkisiin kykyihin tms. on epäselvää. Olen nykyisin luovempi ja omasta mielestäni älykkäämpi kyllä. Vaistoan usein ennalta tilanteita ja tapahtumia. Mutta Henkisiä kykyjä? Olisin hyvin varovainen olettamusten suhteen. Raja nerouden ja hulluuden välillä on seitinohut.
En tarkoittanut, että se henkinen "kyky" olisi tässä se päämäärä ja laitoin sen lainausmerkkeihin, sillä koen enneminkin, että nuo "kyvyt" on luonnollisempia asioita kuin mitä olemme tässä tilassa kun suuri osa on aika tukossa energeettisesti. Niin sillä pohdin, että löytyisikö täältä heitä, jotka kokevat samanlaisia asioita niin tavallaan sitä aukeaa tai puhdistuu, siitä oireet johtuvat ja kun sitä tapahtuu, niin tavallaan aukenee taas ihan uudenlaisia ulottuvuuksia elämässä. Minulla on ainakin tunne, että juuri nyt niin tapahtuu. Ap
Olen samaa mieltä että joku luontainen prosessi tapahtuu ja se on hyväksi. Isojen henkisten kokemusten kanssa pitää vain olla varovainen ettei lähde laukalle henkisten tulkintojen suhteen.
Kerro ap lisää tästä kaksoisliekkiasiasta. Mainitset sen vain ohi mennen. Onko tämä henkilö jo tullut elämääsi vai odotatko häntä vielä?
Sinulle on jo aiemmissa ketjuissasi sanottu, että ei kuulosta lainkaan normaalilta vaan siltä, että mielenterveytesi on järkkynyt noiden 'harrastustesi' myötä. Ja että sinun pitäisi ensitöikseen lopettaa koko mystiikan harrastus ja jos oireet jatkuvat, kääntyä ammattiauttajan puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on jo aiemmissa ketjuissasi sanottu, että ei kuulosta lainkaan normaalilta vaan siltä, että mielenterveytesi on järkkynyt noiden 'harrastustesi' myötä. Ja että sinun pitäisi ensitöikseen lopettaa koko mystiikan harrastus ja jos oireet jatkuvat, kääntyä ammattiauttajan puoleen.
Älä puutu koko ajan muiden asioihin, se ei ole terveen ihmisen toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on sakeeta settiä, ei saatana :D
;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu koko ajan muiden asioihin, se ei ole terveen ihmisen toimintaa.
Ap itse kirjoitti tänne ja pyysi näkemyksiä ja neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap lisää tästä kaksoisliekkiasiasta. Mainitset sen vain ohi mennen. Onko tämä henkilö jo tullut elämääsi vai odotatko häntä vielä?
Tapasin "hänet" eli samasta sielusta veistetyn ihmisen tässä inkarnaatiossa. Ei mikään romanttinen suhde vaan hyvinkin herättävä kokemus. Minä itse menin "sattumien" kautta päädyin hänen luokseen ja siihen liittyi valtavasti numerosarjoja sekä muita merkkejä ennen kuin tapasin. Tiesin, että jotain on nyt vahvasti tuloillaan, tunsin sen todella vahvasti muutamaa kuukautta ennen kuin asia tapahtui. Yksi asia johti toiseen ja sitten eräänä päivänä kun tapasin tämän henkilön ja olimme vastakkain niin kokemus oli välitön. Tunnistaminen oli hyvin voimakas, aika tuntui pysähtyvän ja tiesin heti, että tämä yhteys on tuttu. Siitä alkoi sitten sellainen alun hullu matka, että oli haettava tietoa mitä tämä oikein on. Sitten kävi ilmi, että juuri samaan tyyliin on käynyt monelle numerosarjoja ja muita merkkejä myöten sekä kaikki muut vaiheet. Tätä kutsutaan sitten yleisesti kaksoisliekkimatkaksi. Ei se enää niin ihmeelliseltä tunnu kun on alkanut ymmärtämään tästä ja tässä on ollut kaikenlaisia kehitysvaiheita mutta todella erikoinen matka kyllä ollut ja ajoittain hyvin tuskallinenkin mutta nykyään aika neutraali. Ap