Tarvitsen apua. Te, joilla on henkisiä "kykyjä", tuliko tällaisia oireita ennen niiden aukeamista?
Tämä teille, jotka olette henkisellä matkalla.
Olen itse ollut sillä jo vuosia mutta lähinnä tietoisuuteni on laajentunut tämän aikana. Joitakin erikoisia tapahtumia myös ollut. Suuria muutoksia, parantumisia, numerosarjoja ja erilaisia merkkejä, tärkeitä unia, intuitio, selvätietoisuutta, kaksoisliekin tapaamista ja nyt viimeisimpänä kundaliinienergian voimakasta aktivoitumista, josta tahdonkin puhua.
Se on aiheuttanut latauksia kehossa vuoden sisään paljon. Värähtelytaajuus on selvästi noussut ja tunnen kun kehossa virtaa välillä sähkövirtauksia aallottain lävitseni ylös ja alas.
Nyt kuitenkin on ollut todella tukalaa viime aikoina. Fyysistä pahoinvointia, huimausta, voimakasta väsymystä, erilaisia voimakkaita tunteita, välillä tuntuu, että tekisin kuolemaa. On oikeasti todella vaikeita hetkiä ja tuntuu, kuin minua valmistellaan nyt johonkin. Välillä kroppa tärisee, silmät tärisee, hengitys muuttuu, keho menee miten tahtoo kun energia liikkuu tai vapautuu, siltä se tuntuu. Kaikenlaista tapahtuu nyt.
Nyt on jotain isompaa meneillään ja kyllähän se on tiedossa kaikilla tiellä olevilla, että en minä yksin ole tietenkään näiden asioiden kanssa. Onko teillä oireita?
Kommentit (166)
Jos alkaa tuntua siltä, että elää ihan eri todellisuudessa kuin muut ja että kehossa on outoja pahoja oloja. Niin ei, henkisyys ei ole kyseessä vaan muut hengen ongelmat. Ne, kuten fyysiset myös kuuluvat lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan tämän ajan energiat ovat hyvin hyvin voimakkaat ja tulee vain kiihtymään tässä näinä päivinä. Eli tsemppiä ihan jokaiselle ikään, asemaansa, uskoon tai mihinkään katsomatta. Tämä aika varmasti kollektiivisesti osuu ihan jokaiseen tavalla tai toisella. Ap
Minun prosessini meni jo. Tsemppiä kaikille jotka alkavat nyt oirehtia ja herätä todellisuuteen. Olipas rankat kymmenen vuotta mutta onneksi on järki päässä ja aivot kunnossa. Selvisin kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset (siis aidot SUOMALAISET) ovat shamaanikansa jota nykyinen, täysin äiti maasta irtaantunut ja pahuutta palvova "eliitti" yrittää KAIKIN MAHDOLLISIN KEINOIN pitää irti siitä lahjasta mikä meillä on. Kun avautuminen alkaa pitää olla valmiina kaikkeen -tämä tie ei varsinkaan aluksi ole se helppokulkuisin koska kolektiivi (80% väestöstä) on niellyt koukkuineen ja kohoineen sen kaiken paskan mitä meille on syötetty jo 1000 vuotta.
Kultainen keskitie olisi kaikille paras. Tähän on hyvä lisätä omat henkilökohtaiset ulottuvuudet. Täytyy pysyä yhteiskunnassa mutta omana itsenä.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla fyysisesti oikeasti sairas ja sen lisäksi kuulostaa psykoosin ensioireilta. Ei sulla on fyysisiä ja henkisiä oireita.
Hyvä sairaala-Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap lisää tästä kaksoisliekkiasiasta. Mainitset sen vain ohi mennen. Onko tämä henkilö jo tullut elämääsi vai odotatko häntä vielä?
Ja montako euroa kaksoisliekille pitää luovuttaa, jotta tilit on tasan?
Vierailija kirjoitti:
Sairaudentunnottomuus
AI-yhteenveto
Sairaudentunnottomuus (tieteelliseltä nimeltään anosognosia) tarkoittaa tilaa, jossa ihminen ei itse tiedosta tai ymmärrä olevansa sairas tai kärsivänsä hoitoa vaativasta oireesta.
Eli siis jos sinulla on vaiva jonka vuoksi et mene lääkäriin, olet parantumattomasti sairas ja sairaudentunnoton johtuen tilasta joka vaatisi sairaalahoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap lisää tästä kaksoisliekkiasiasta. Mainitset sen vain ohi mennen. Onko tämä henkilö jo tullut elämääsi vai odotatko häntä vielä?
Ja montako euroa kaksoisliekille pitää luovuttaa, jotta tilit on tasan?
Molempien osuus vähintään. Pätee kaikkiin muihinkin ihmissuhteisiin joissa raha on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä se avohoito teettää.
Olet mieleltäsi sairas, vaadi saada apua.
Olisin sinusta enemmän huolissani ja se johtuu tavastasi ajatella ja käsitellä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuitenkin olisi paikallaan sulkea ensin pois fyysisten sairauksien mahdollisuudet?
Eli jos saat minkä tahansa fyysisen oireen tai tuntemuksen, on hyvä käydä lääkärissä sulkemassa sairauksien mahdollisuudet pois.
Niin mikä ruuhka?
Vierailija kirjoitti:
Suoraan vaan lääkärille kertomaan tästä "henkisestä matkasta", M1 lähete ja ketipinoria osastolla naamaan.
Muistan lukeneeni siitä kuinka Suomi on edellä aikaansa. No ihmekös olemmekin jo ennen kaikkia muita pohjalla.
Ap, olet pimeyden voimien kanssa tekemisissä; Saatana demoneineen.
Käänny elävän, rakastavan Jumalan puoleen, Hän antaa rauhan.
Jeesus: minä olen Tie, Totuus, ja Elämä!
Kaikkea Hyvää Sinulle, Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet pimeyden voimien kanssa tekemisissä; Saatana demoneineen.
Käänny elävän, rakastavan Jumalan puoleen, Hän antaa rauhan.
Jeesus: minä olen Tie, Totuus, ja Elämä!
Kaikkea Hyvää Sinulle, Ap.
Mene hoitoon. Et silti parane.
Psykoosin oireita tai demoni. Jumalan fiilikset eivät koskaan tee sivuvaikutuksua, mutta demoni koetaan usein painostavana. Luovu New Agesta ja ota Jeesus elämääsi.
T:ex-new agelainen joka tuntenut aikaisemmin kundalinin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset (siis aidot SUOMALAISET) ovat shamaanikansa jota nykyinen, täysin äiti maasta irtaantunut ja pahuutta palvova "eliitti" yrittää KAIKIN MAHDOLLISIN KEINOIN pitää irti siitä lahjasta mikä meillä on. Kun avautuminen alkaa pitää olla valmiina kaikkeen -tämä tie ei varsinkaan aluksi ole se helppokulkuisin koska kolektiivi (80% väestöstä) on niellyt koukkuineen ja kohoineen sen kaiken paskan mitä meille on syötetty jo 1000 vuotta.
Kultainen keskitie olisi kaikille paras. Tähän on hyvä lisätä omat henkilökohtaiset ulottuvuudet. Täytyy pysyä yhteiskunnassa mutta omana itsenä.
Sairaasta yhteiskunnasta joka toimii valkoista kantavästöä vastaan on irtaannuttava kokonaan mikäli aikoo kulkea henkistä polkua. Näiden kahden asian yhdistäminen on täysi mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika mielenkiintoista huomata, että miten eri tavoin ihmiset näitä asioita lähestyvät. Minulle kun nämä ovat normaaleja asioita tässä tietoisuuden tasolla vaikka välillä tulee uusia asioitakin koettavaksi kuten elämässä nyt muutenkin oli osa-alue mikä tahansa. En minä pahastu siitä, että ihmiset eivät ymmärrä, ennemminkin jopa vähän huvittaa ja samalla mietin, että miten nukuksissa vielä moni onkaan. On tämä keskustelukin kokonaisuudessaan ollut mielenkiintoinen kyllä tästäkin näkökulmasta. Ap
Voihan sitä kutsua heräämiseksikin mutta oikeasti nuo piikit schuman resonanssissa ja muussa ovat vain piikkejä narkojen käytössä. Kaikki saavat niistä osansa. Ihmiset, jotka sattuvat olevaan lähellä päihteiden käyttäjiä sekä näitä new age juttuja, ovat saattaneet huomata yhtälaisuuden.
Onko toi schuman säveltäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan siltä että sinun kannattaa nyt keskittyä jaksamaan arjessasi.
Täytyy sanoa, että tänäänkin on ollut ja tälläkin hetkellä on vaikeaa. Olen todella uupunut, otin muutaman tunnin päiväunet tuossa, itkettää usein ja kehoa särkee. Välillä on todella vihainen olo ja tuntuu, että sisäisesti kuolen, olo on niin kamala. Tällaista tämä uusiutuminen on. Tietoisuuden tasolla tiedän, että tämän läpi on nyt vain mentävä vaikka sattuu ja on ajoittain tuskallista. Ap
Niin, nuo ovat huumeiden laskuoireita. Asut kaupungissa jossa tuota tehdään, sinussa on henki, tai veriyhteys johonkin käyttäjään.
Oireiden ihmettely ei auta mitään. Ne ovat fyysisiä oireita josta keho pitää vaan viedä läpi.
- vesi
- sokerivesi
- suola
- syöminen, vaikka ei nälätä (moni huume aiheuttaa ruokahalun menetystä, joka johtaa juuri tuohon alakuloisuuteen ja vihaan, kun verensokeri laskee liian matalaksi)
Kyseessä ei ole mikään kaunis helelei-tietoisuusjuttu vaan ihan raaka ongelmakäyttö, josta monet sivullisetkin joutuvat kärsimään. Kiva tietysti olisi että käyttö ja varsinkin ylikäyttö loppuisi, mutta siihen asti täytyy vaan huolehtia itse siitä, että oma keho on täysissä voimissa, kun tätä tapahtuu.
Mieli heijastelee sitten kehon fiiliksiä pitkälti.
Jos tulee jotakin uusia oireita, niin voit kysyä tekoälyltä, että "mikä päihde tai huume aiheuttaa x" niin tiedät mistä on kyse. Useimmiten nämä laskut ovat suhteellisen nopeita, eli särky ei kestä hirveän kauaa.
Otan osaa että olet joutunut tähän asemaan, toisaalta saat myös sivuosan itse huumeesta, mitä sitten kutsutaan "tietoisuuden kohottamiseksi" näissä piireissänne. Se vaan menee pieleen jos et huolehdi kehostasi, niin saat huonon nesteytyksen ja verensokerin vuoksi huonon tripin, ja olo on paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaasta yhteiskunnasta joka toimii valkoista kantavästöä vastaan on irtaannuttava kokonaan mikäli aikoo kulkea henkistä polkua. Näiden kahden asian yhdistäminen on täysi mahdottomuus.
Olet täysin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosin oireita tai demoni. Jumalan fiilikset eivät koskaan tee sivuvaikutuksua, mutta demoni koetaan usein painostavana. Luovu New Agesta ja ota Jeesus elämääsi.
T:ex-new agelainen joka tuntenut aikaisemmin kundalinin
Miksi jaat Jumalaan osiin ja teet joistakin osista pahuutta? Ihminen on myös yksilö jolla voi olla paljon omiakin ongelmia joiden vuoksi kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Olet vaarallisella tiellä. Oletko joogannut?
Lopeta.
Minä ottaisin kirkkoon yhteyttä. En leipäpappeihin enkä mihnkään Pride - porukkaan.
...
Ota yhteyttä näihin pappeihin: Eero Junkkaala ja Lea Kujanpää.
He ovat auttaneet niitä jotka lähtivät mukaan uushenkisyyteen.
Ihmiset vapautuivat ja heillä alkoi kokonaan uusi ja parempi elämä.
He sanoivat, että jos olisivat tienneet, he eivät ikinä oli lähteneet mukaan uushenkisyyteen l. henkiselle matkalle ym.
Uskovana en kehottaisi ketään ottamaan yhteyttä naispastoriin/ pappiin, noiden luettelemasi asioiden lisäksi. Nainen ei saa Raamatun mukaan toimia pappeina/ pastoreina, eli siinä on myöskin rikottu Jumalan ilmoitusta vastaan.
Raamattu ei tunnista naispappeutta!
Tosiaan tämän ajan energiat ovat hyvin hyvin voimakkaat ja tulee vain kiihtymään tässä näinä päivinä. Eli tsemppiä ihan jokaiselle ikään, asemaansa, uskoon tai mihinkään katsomatta. Tämä aika varmasti kollektiivisesti osuu ihan jokaiseen tavalla tai toisella. Ap