Tarvitsen apua. Te, joilla on henkisiä "kykyjä", tuliko tällaisia oireita ennen niiden aukeamista?
Tämä teille, jotka olette henkisellä matkalla.
Olen itse ollut sillä jo vuosia mutta lähinnä tietoisuuteni on laajentunut tämän aikana. Joitakin erikoisia tapahtumia myös ollut. Suuria muutoksia, parantumisia, numerosarjoja ja erilaisia merkkejä, tärkeitä unia, intuitio, selvätietoisuutta, kaksoisliekin tapaamista ja nyt viimeisimpänä kundaliinienergian voimakasta aktivoitumista, josta tahdonkin puhua.
Se on aiheuttanut latauksia kehossa vuoden sisään paljon. Värähtelytaajuus on selvästi noussut ja tunnen kun kehossa virtaa välillä sähkövirtauksia aallottain lävitseni ylös ja alas.
Nyt kuitenkin on ollut todella tukalaa viime aikoina. Fyysistä pahoinvointia, huimausta, voimakasta väsymystä, erilaisia voimakkaita tunteita, välillä tuntuu, että tekisin kuolemaa. On oikeasti todella vaikeita hetkiä ja tuntuu, kuin minua valmistellaan nyt johonkin. Välillä kroppa tärisee, silmät tärisee, hengitys muuttuu, keho menee miten tahtoo kun energia liikkuu tai vapautuu, siltä se tuntuu. Kaikenlaista tapahtuu nyt.
Nyt on jotain isompaa meneillään ja kyllähän se on tiedossa kaikilla tiellä olevilla, että en minä yksin ole tietenkään näiden asioiden kanssa. Onko teillä oireita?
Kommentit (166)
Ennen kuin avaudut sinun pitää oppia suojaamaan itsesi hyvän voimien avulla ja olemaan selkeä ja sisimmästäsi tyyni. Muutoin tulee olemaan vaarallista ja erilaiset pahat entiteetit yrittää saada sinua manipuloitavakseen ja on mahdollista että sekoat. Ehkä se on jo osin tapahtunut, koska sulla menee selvästi vähän liian lujaa. Muista, että sinulla on valta käskeä henkiä poistumaan mielestäsi. Älä ole lukitsematon koti, joka on avoin kaikelle, joka haluaa sisään. Tiedät miten siinä käy.
On taas sellaista päävammaista koko ketju täynnä että ei voi kuin toivoa että te kaikki kirjoittelette jostain suljetulta osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt väärästä paikasta. Tiedän mistä puhut. Ennen nauroin itsekkin näille henkisille asioille kunnes koin niitä itse. En oikein osaa muuta neuvoa sanoa kun jos olosi pahenee niin käy lääkärissä varalta.
No minulla on kokemusta ruumiistairtautumisesta, telepatiasta, selvänäköisyydestä ja henkien näkemisestä ja kuulemisesta ja liikkuvista tavaroista. Mihinkään niistä ei ole liittynyt mitään sellaista, mitä ap kuvaa. Ap kuulostaa mielestäni mielenterveyspotilaalta ja hänellä on mahdollisesti psykoosi alkamassa, hänen todellisuudentajunsa vaikuttaa horjuvan. Hänenä jättäisin kaiken mystiikan harrastamisen täysin ja alkaisin elää jalat maassa tässä normaalimaailmassa.
Ihan uteliaisuuttani, että mikä sinua varsinaisesti huolestuttaa kertomassani? Minusta se, että kokee henkien läsnäoloa, telepatiaa tms. asioita ei kerro vielä sitä, onko ihminen varsinaisesti tehnyt sisäistä työtään eikä ole mikään tae siitä, että on omat energiakeskukset kunnossa eli jos et pysty samaistumaan minun kokemuksiini niin ei se todista väittämääsi oikeaksi, että minä olisin hullu. Jonkun näkökulmasta sinä olet todennäköisesti hullu kun ei ymmärrä sitä mitä sinä ymmärrät ja koet.
Minun elämäni nyt vain liittyy enemmän sellaiseen sisäiseen puhdistustyöhön ja kaikenlaista olen saanut kokea. Ap
Älkää reagoiko näiden epäuskojien ja kokemattomien räkytykseen. Antaa heidän räkyttää mutta keskustele sinä niiden kanssa, jotka oikeasti pystyvät vastaamaan kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika mielenkiintoista huomata, että miten eri tavoin ihmiset näitä asioita lähestyvät. Minulle kun nämä ovat normaaleja asioita tässä tietoisuuden tasolla vaikka välillä tulee uusia asioitakin koettavaksi kuten elämässä nyt muutenkin oli osa-alue mikä tahansa. En minä pahastu siitä, että ihmiset eivät ymmärrä, ennemminkin jopa vähän huvittaa ja samalla mietin, että miten nukuksissa vielä moni onkaan. On tämä keskustelukin kokonaisuudessaan ollut mielenkiintoinen kyllä tästäkin näkökulmasta. Ap
Voihan sitä kutsua heräämiseksikin mutta oikeasti nuo piikit schuman resonanssissa ja muussa ovat vain piikkejä narkojen käytössä. Kaikki saavat niistä osansa. Ihmiset, jotka sattuvat olevaan lähellä päihteiden käyttäjiä sekä näitä new age juttuja, ovat saattaneet huomata yhtälaisuuden.
Herääminen tarkoittaa heräämistä todellisuuteen, samalla se on henkistäkin kasvua, oppimista. Eli siis käytännössä ihan normaalia ihmisen kasvua ja kehittymistä.
Herättäminen voi aiheuttaa meissä vaikka minkälaisia oireita koska ihminen toimii kokonaisvaltaisesti.
Muistakaa vain pitää itsestänne huolta ja pysyä suoralla tiellä eli aidolla ja rehellisellä totuudellisella tiellä. Ei siis lähdetä nostamaan itseä muiden yläpuolelle ja tekemään valheellisia tai pahoja asioita. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin avaudut sinun pitää oppia suojaamaan itsesi hyvän voimien avulla ja olemaan selkeä ja sisimmästäsi tyyni. Muutoin tulee olemaan vaarallista ja erilaiset pahat entiteetit yrittää saada sinua manipuloitavakseen ja on mahdollista että sekoat. Ehkä se on jo osin tapahtunut, koska sulla menee selvästi vähän liian lujaa. Muista, että sinulla on valta käskeä henkiä poistumaan mielestäsi. Älä ole lukitsematon koti, joka on avoin kaikelle, joka haluaa sisään. Tiedät miten siinä käy.
Muistakaa pitää järki päässä ja tie suorana. Ajatuksia voi tulla vaikka muiden hyväksikäyttämisestä mutta tietenkään sellainen ei sovi järkipäiselle hyvälle ihmiselle. Itseään suojaa parhaiten olemalla fiksu ihminen ja tiedostamalla mikä on oikein ja mikä on väärin ja mikä on hyväksi ja mikä ei ole hyväksi. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ethän ottanut piikkejä?
Vit**u taas, piikkihullu tuli jo tulille🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitään henkiä ei ole, mielikuvitusta, sairasta
Eräs henkilö kertoi olleensa nk. shamaani-hoidossa ja siitä tuli tuolle hoidetulle puolen vuoden unettomuus! Kaikki korjaantui kun se henkilö kävi papin luona ja sai ehtoollisen.
Pyhä Henki, Jeesus Kristus on korkein, suurin ja kirkkain, rakastavin voimamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän ottanut piikkejä?
Vit**u taas, piikkihullu tuli jo tulille🤣
Milloin alkaa hopeavesi, milloin jauhenliha entä jonkin muu? :D
Vierailija kirjoitti:
Eräs henkilö kertoi olleensa nk. shamaani-hoidossa ja siitä tuli tuolle hoidetulle puolen vuoden unettomuus! Kaikki korjaantui kun se henkilö kävi papin luona ja sai ehtoollisen.
Pyhä Henki, Jeesus Kristus on korkein, suurin ja kirkkain, rakastavin voimamme.
Tässä on haluttu auttaa ihmistä joka on halunnut apua ja ehkä kokemuksia, todisteita tms. Miksi mennä hoitoon jos ei halua apua? Kaikki eivät saa hoidoista apua ja kaikella on aina tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään henkiä ei ole, mielikuvitusta, sairasta
Ei ole mielikuvitusta.
Kuulostaa ihan siltä että sinun kannattaa nyt keskittyä jaksamaan arjessasi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tänäänkin on ollut ja tälläkin hetkellä on vaikeaa. Olen todella uupunut, otin muutaman tunnin päiväunet tuossa, itkettää usein ja kehoa särkee. Välillä on todella vihainen olo ja tuntuu, että sisäisesti kuolen, olo on niin kamala. Tällaista tämä uusiutuminen on. Tietoisuuden tasolla tiedän, että tämän läpi on nyt vain mentävä vaikka sattuu ja on ajoittain tuskallista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä vuosi, varsinkin heinäkuusta eteenpäin on ollut astrologisesti voimakasta aikaa. Lisäksi Schumanin resonanssi on ollut todella aktiivista, mikä aiheuttaa ihan todistetusti kehollisia oireita. Ja päälle vielä useamman meedion, kanavoijan ja tarottulkitsijan viestit, joiden mukaan maan värähtelytaajuus on heilahdellut 3D ja 5D- tasojen välillä. Ja kaikki nämä tapahtumat johtavat ihmisten henkiseen heräämiseen, ei siis ihme että valmiiksi herkät oireilevat. Lepää, juo paljon vettä ja kuuntele kehoa.
Ja lässyn lässyn...................
Olet vaarallisella tiellä. Oletko joogannut?
Lopeta.
Minä ottaisin kirkkoon yhteyttä. En leipäpappeihin enkä mihnkään Pride - porukkaan.
...
Ota yhteyttä näihin pappeihin: Eero Junkkaala ja Lea Kujanpää.
He ovat auttaneet niitä jotka lähtivät mukaan uushenkisyyteen.
Ihmiset vapautuivat ja heillä alkoi kokonaan uusi ja parempi elämä.
He sanoivat, että jos olisivat tienneet, he eivät ikinä oli lähteneet mukaan uushenkisyyteen l. henkiselle matkalle ym.
Vierailija kirjoitti:
Olet vaarallisella tiellä. Oletko joogannut?
Lopeta.
Minä ottaisin kirkkoon yhteyttä. En leipäpappeihin enkä mihnkään Pride - porukkaan.
...
Ota yhteyttä näihin pappeihin: Eero Junkkaala ja Lea Kujanpää.
He ovat auttaneet niitä jotka lähtivät mukaan uushenkisyyteen.
Ihmiset vapautuivat ja heillä alkoi kokonaan uusi ja parempi elämä.
He sanoivat, että jos olisivat tienneet, he eivät ikinä oli lähteneet mukaan uushenkisyyteen l. henkiselle matkalle ym.
Lisäys. Ja tämä viestini oli ap: lle ja kaikille jotka ovat lähteneet uushenkisyyteen ym. mukaan.
- sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tänäänkin on ollut ja tälläkin hetkellä on vaikeaa. Olen todella uupunut, otin muutaman tunnin päiväunet tuossa, itkettää usein ja kehoa särkee. Välillä on todella vihainen olo ja tuntuu, että sisäisesti kuolen, olo on niin kamala. Tällaista tämä uusiutuminen on. Tietoisuuden tasolla tiedän, että tämän läpi on nyt vain mentävä vaikka sattuu ja on ajoittain tuskallista. Ap
Ota yhteyttä näihin pappeihin: Eero Junkkaala, Lea Kujanpää.
Rukoilen puolestasi.
...
Olet kuunnellut sielunvihollisen valheita.
Toivon koko sydämestäni, että vapaudut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä näihin pappeihin: Eero Junkkaala, Lea Kujanpää.
Rukoilen puolestasi.
...
Olet kuunnellut sielunvihollisen valheita.
Toivon koko sydämestäni, että vapaudut.
Kiitos mutta en tarvitse tuollaista. Olet varmaan elämäsi aikana huomannut, että kaikki suru ja tuska johtavat kyllä viisauteen, paranemiseen ja sisäiseen kasvuun. Se kuuluu elämään. Ei tässä loppuen lopuksi mistään sen ihmeellisemmästä ole kyse. Ap
Suomalaiset (siis aidot SUOMALAISET) ovat shamaanikansa jota nykyinen, täysin äiti maasta irtaantunut ja pahuutta palvova "eliitti" yrittää KAIKIN MAHDOLLISIN KEINOIN pitää irti siitä lahjasta mikä meillä on. Kun avautuminen alkaa pitää olla valmiina kaikkeen -tämä tie ei varsinkaan aluksi ole se helppokulkuisin koska kolektiivi (80% väestöstä) on niellyt koukkuineen ja kohoineen sen kaiken paskan mitä meille on syötetty jo 1000 vuotta.
Tai siis kuvittelet että sinulla on tuollaisia kokemuksia. Kannattaa mennä samalla avauksella sinne osastolle AP:n kanssa sinunkin.