Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen apua. Te, joilla on henkisiä "kykyjä", tuliko tällaisia oireita ennen niiden aukeamista?

Vierailija
09.08.2026 |

Tämä teille, jotka olette henkisellä matkalla. 

Olen itse ollut sillä jo vuosia mutta lähinnä tietoisuuteni on laajentunut tämän aikana. Joitakin erikoisia tapahtumia myös ollut. Suuria muutoksia, parantumisia, numerosarjoja ja erilaisia merkkejä, tärkeitä unia, intuitio, selvätietoisuutta, kaksoisliekin tapaamista ja nyt viimeisimpänä kundaliinienergian voimakasta aktivoitumista, josta tahdonkin puhua. 

Se on aiheuttanut latauksia kehossa vuoden sisään paljon. Värähtelytaajuus on selvästi noussut ja tunnen kun kehossa virtaa välillä sähkövirtauksia aallottain lävitseni ylös ja alas. 

Nyt kuitenkin on ollut todella tukalaa viime aikoina. Fyysistä pahoinvointia, huimausta, voimakasta väsymystä, erilaisia voimakkaita tunteita, välillä tuntuu, että tekisin kuolemaa. On oikeasti todella vaikeita hetkiä ja tuntuu, kuin minua valmistellaan nyt johonkin. Välillä kroppa tärisee, silmät tärisee, hengitys muuttuu, keho menee miten tahtoo kun energia liikkuu tai vapautuu, siltä se tuntuu. Kaikenlaista tapahtuu nyt. 

Nyt on jotain isompaa meneillään ja kyllähän se on tiedossa kaikilla tiellä olevilla, että en minä yksin ole tietenkään näiden asioiden kanssa. Onko teillä oireita? 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mikään ikävä oire ei kuulu asiaan. Voi rukoilla suojaa. Stressi, huoli, väsymys tai ahdistus voi muualla aiheuttaa maadoittamattoman olon. Kofeiini ym. Ja terveysasiaa voi tarkastella erikseenkin. Kundalinia ei ole pakko lietsoa, vaan tasapaino kehoon.

Vierailija
22/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuosi, varsinkin heinäkuusta eteenpäin on ollut astrologisesti voimakasta aikaa. Lisäksi Schumanin resonanssi on ollut todella aktiivista, mikä aiheuttaa ihan todistetusti kehollisia oireita. Ja päälle vielä useamman meedion, kanavoijan ja tarottulkitsijan viestit, joiden mukaan maan värähtelytaajuus on heilahdellut 3D ja 5D- tasojen välillä. Ja kaikki nämä tapahtumat johtavat ihmisten henkiseen heräämiseen, ei siis ihme että valmiiksi herkät oireilevat. Lepää, juo paljon vettä ja kuuntele kehoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän nämä ollenkaan, 

minkä kanssa

ovat tekemisissä?

Vierailija
24/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo voi olla kundaliinioireita, mutta voi olla myös merkki fyysisestä sairaudesta. Lääkärille älä kuitenkaan puhu noista numerosarjoista, eivät taida ymmärtää ja voi pahimmassa tapauksessa laittaa suljetulle, mutta kerro toki noista fyysisista.

Olen käynyt tuon matkan läpi ja voin kertoa et ap kuvittelee kaiken ja siksi keho oireilee.

Vierailija
25/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta vaikka osa teistä pitää minua hulluna tai psykoottisena. Te ette vain itse ole tässä elämässä sillä tiellä, että voisitte ymmärtää mistä puhun ja se on ihan ok. Tunnistan heidät, jotka ovat henkisellä matkalla ja heille viestini on tarkoitettu. Ap

Kyllä täällä on meitäkin, jotka on käynyt tuon saman lävitse 👍 Mulla oli pitkään ollut jo noita sähköntutkemuksia, numeroita sun muita, mutta just ennen kuin kunnolla nousi energia kruunuchakraan asti niin nämä oireet ja väsymys lisääntyivät todella paljon. 

Hei kiitos, niin minä arvelinkin. Meinaan nyt tapahtuu kyllä aikamoisia juttuja. Aurojen tai värien näkeminen on myös kirkastunut/voimistunut selvästi. Lisäksi elämäsuunta on alkanut avautumaan. Tässä on todella paljon asioita meneillään. Mielenkiintoista aikaa elämme. Ap 

Mä näin kanssa noita värejä meditoinnissa paljon silloin kun energia oli korkeimmillaan, mutta sittemmin on rauhoittunut, mutta tosiaan mitä enemmän meditoin ja teen hengitysharjoituksia sitä vahvempia myös nämä värit. 

Vierailija
26/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mikään ikävä oire ei kuulu asiaan. Voi rukoilla suojaa. Stressi, huoli, väsymys tai ahdistus voi muualla aiheuttaa maadoittamattoman olon. Kofeiini ym. Ja terveysasiaa voi tarkastella erikseenkin. Kundalinia ei ole pakko lietsoa, vaan tasapaino kehoon.

Tämä. Ap oireet eivät vastaa energian nousuja.

Vierailija
27/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vuosi, varsinkin heinäkuusta eteenpäin on ollut astrologisesti voimakasta aikaa. Lisäksi Schumanin resonanssi on ollut todella aktiivista, mikä aiheuttaa ihan todistetusti kehollisia oireita. Ja päälle vielä useamman meedion, kanavoijan ja tarottulkitsijan viestit, joiden mukaan maan värähtelytaajuus on heilahdellut 3D ja 5D- tasojen välillä. Ja kaikki nämä tapahtumat johtavat ihmisten henkiseen heräämiseen, ei siis ihme että valmiiksi herkät oireilevat. Lepää, juo paljon vettä ja kuuntele kehoa.

Juu kyllä, tämän ajan muutokset todella tuntee. Välillä energia saattaakin olla myös hyvin voimakasta ja keho tuntuu vahvalta. Sitten taas on latauksia, uupumusta ja tunnetta, että nyt on ihan "liikaa" meneillään. On sellaista aaltomaista energiaa kehon, mielen ja tietoisuuden tasolla. Ap 

Vierailija
28/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä ihminen voi kokea jotain. Mutta maadoitus olisi tärkeää. Ei liikamaadoitus. Metalli vie pois sähköisyyttä käsistä. Vaatteet sähköisiä ja hiukset. Kännykkä vaikuttaa.

Vierailija
29/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kuitenkin olisi paikallaan sulkea ensin pois fyysisten sairauksien mahdollisuudet?

Pitää varoa, ettei käy kuin sappikivipotilaalle, joka passitettiin mielisairaalaan sairaalan päivystyksestä, kun meni sappikivuissaan valittamaan ja puhumaan liian hörhöjä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6595516/sappikivipotilasta-ei-suostuttu…

Vierailija
30/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kuitenkin olisi paikallaan sulkea ensin pois fyysisten sairauksien mahdollisuudet?

Tiedän ettei tämä ole fyysistä varsinaisesti vaikka fyysistä oireihdintaa on. Tiedän sen siitä, että minussa avautuu asioita ja nämä energiavirtaukset kulkee kehossani. Sen vain tietää, että kuuluu asiaan myös pahoinvointi jne. Tiedän kyllä, että tämä on väärä paikka puhua asioista mutta luulen, että saattaa täällä muutama samaa tietä läpikäynyt käydä. Niin jos sattuisi kohdalle. Ap 

Sinussa avautui asioita ja sinä avauduit AV:lla.

On kyseessä jumalallinen johdatus.

Vierailija
31/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi auttaa,en ole hullu.

Vierailija
32/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tullut tuollaisia oireita. Kerran vaan humahti ja energiat olivat auki. Oletko muistanut pitää huolta myös fyysisestä kehostasi? Jos kehosi ei ole tarpeeksi vahva tai sinulla on fyysisiä tai psyykkisiä sairauksia tulee ongelmia.

Vierailija
33/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap elää harhoissa. 
Terveisin näkijä 

Ps. Vaikka kuinka alapeukutat niin totuus ei muutu muuksi.

No vähä nauratat ja tuhlaat vain aikaasi tässä ketjussa. Ap

Tämä on neuvo ylempää. 
Voit ohittaa sen koska sinä itse teet omat johtopäätökset.

Sininen kissa

Vierailija
34/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen kasvun kannalta on hyvä pysyä pois av-palstalta. Täällä niitä matalia energioita on valtavasti. Suosittelen siirtymään vaikka facebook-ryhmiin ja youtuben henkisille kanaville. Se mitä otat vastaan, vahvistaa sitä samaa sinussa. Esim parin viikon uutispimento teki itselle todella hyvää!

Vierailija
35/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääköhän nämä ollenkaan, 

minkä kanssa

ovat tekemisissä?

.

Vierailija
36/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisen kasvun kannalta on hyvä pysyä pois av-palstalta. Täällä niitä matalia energioita on valtavasti. Suosittelen siirtymään vaikka facebook-ryhmiin ja youtuben henkisille kanaville. Se mitä otat vastaan, vahvistaa sitä samaa sinussa. Esim parin viikon uutispimento teki itselle todella hyvää!

Olen samaa mieltä ja tällä palstalla on matalat energiat. Ne eivät kuitenkaan vaikuta minuun, lähinnä huvittaa tai totean vain, että tämä on mitä on. Tiedän kuitenkin, että täällä on myös ihan asiallistakin väkeä, heränneitä ja heitä, joille nämä asiat eivät ole vielä niin tuttuja. 

Uutisia en ole lukenut enää aikoihin, vuosiin varmaan. On minulla lähteitä joista saan oppia ja samanhenkisten tukea kun he kertovat tiedosta mitä heillä on. Täälläkin on kuitenkin joskus mielenkiintoista puhua näistä vaikka tietää, että paljon tulee myös sivusta huutelijoita :) Ap 

Vierailija
37/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on fyysinen ja henkinen olento. Uskon että olet edennyt henkisesti, mutta se ei tarkoita etteikö kehossasi voisi olla myös joku sairaus johon nyt reagoit. Kannattaa yrittää saada magneettikuvaus että varsinkin pää kuvataan ja poissulkea aivokasvain. Myös esim. välilevyn pullistuma voi tehdä pahaa oloa. Mulla kipu mennyt ikään kuin yli selän kanssa ja nykyään vain oksettaa jos olen kipeä, muuta kipua en tunne. Ja tietenkin jos olet nainen niin raskaus kannattaa myös sulkea pois. Kaikkea hyvää matkallesi ja paljon rakkautta <3

Vierailija
38/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap elää harhoissa ja suosittelen opettelemaan maadottamista ensin jotta opit tunnistamaan oikeat energiat. Nyt peilaat muiden tunteita ja energioita. Et omia.

Vierailija
39/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egon kuolema. 

Vierailija
40/55 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olet kyllä ehdottomasti oikeassa, että tarvitset apua! Psykiatri on nyt oikea paikka sitä hakea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi