Moi sinä 170 cm pituinen ukko!
Jollakin pitkällä ihmisellä ei itsetunto kestänyt, ketju poistettiin. Pitihän se arvata, että lyhyiden ukkojen haukkujilla on jokin omituinen itsetunto - ongelma.
Päätelmäni meni oikein.
Tätä ketjua ei saa poistaa. Ihmisen pituushan ei varsinaisesti kerro mitään koko ihmisestä.
Kerrataanpa vielä maapallon kansojen keskimääräisiä pituuksia. Nyt tämä ongelma ratkeaa kerralla.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies on epämihekäs. Ja olen itse korot jalassa juuri ja juuri 170cm. Pahinta on nämä 165cm jotka luulee että hyvä huumori riittää. Ei riitä kun olet noin lyhyt.
Oli niin eli näin. Mitäs aattelit tehä jos oot lyhyt mies. Niinsanotusti.
Aivan. Et voi tehä pituudelle mitään.
No, saako isoa naista kiusata ja nimitellä siitä että hän on kookas.
No, onko yhtään sen fiksumpaa kiusata miestä hänen pituudestaan?
Ei saa kiusata yhtään ketään, mutta ei kenenkään tarvitse myöskään ottaa parisuhteeseen tai edes sänkyynsä sellaista, joka ei itseä mitenkään kiinnosta. Jollekulle lyhyys on turn-off, toiselle pyöreys. Se on ok. Pitää löytää mätsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyiden miesten kannattaa muuttaa lyhyiden naisten maihin ja lisätä lyhyiden miesten määrää. Isältä periytyy pituusgeenit dominoivasti.
Jonkun olisi pitänyt kertoa mun isän pituusgeeneille tämä (isä 180cm, äiti 165cm, itse 170cm)
Kannattaa katsoa isän geenejä laajemmin. Dominoivuus ei tarkoita muuta kuin suurempaa todennäköisyyttä. Perinnöllissä sairauksissa sama asia. Kuten nuoruusiän ALS, mikä oli Steve Hawkinsilla.
En minä kyllä kutsu 170 senttistä miestä lyhyeksi. Ei sen pituinen kovin pitkäkään ole, mutta ei kyllä lyhytkään. Lyhyt on joku 160 cm.
Aito kysymys: miksi miehen pituutta on ok haukkua, mutta ruman naisen rumuutta ei? Nimittäin molemmat ovat geneettisiä ominaisuuksia, joihin itse ei pysty vaikuttamaan.
Jos joku luulee, että 180cm on pitkä niin ei ole. 180cm on keskimitta. Lyhyellä miehellä voi olla pidempi isä. Silti se mies on lyhyt ja pieni. Naisilla ei ole miesten suojeluvaistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyiden miesten kannattaa muuttaa lyhyiden naisten maihin ja lisätä lyhyiden miesten määrää. Isältä periytyy pituusgeenit dominoivasti.
Jonkun olisi pitänyt kertoa mun isän pituusgeeneille tämä (isä 180cm, äiti 165cm, itse 170cm)
Perheessä voi olla hyvinkin eripituisia lapsia.
Joku voi olla vaikka 162 cm, joku toinen voi olla lähemmäs 190 cm.
Ihmisen monistuminen tapahtuu mukaan lukien edeltävät sukupolvet salamannopeasti, jokaisessa syntyvässä lapsessa. Sattumankauppaa ja erittäin kiinnostavaa.
Koska monistuminen tapahtuu niin nopeasti, ihmiskunta kuolee lopulta sukupuuttoon. Tapahtuu automaattinen rappeutuminen.
Tämä taas ei tarkoita, että lyhyt ihminen on sen rappeutunut kuin pitkä.
Mutta ihmislaji ei elä loputtomiin maapalloja, kuten ei eri eläinlajitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mikä oli kommenttisi pointti? Vanhempasi ovat keskipituisia, ja niin olet sinäkin.
Siskoni on alle 150 cm ja hänellä on Napoleon -kompleksi. On hirveän kiukkuinen ja väkivaltainen äkämökö.
Vierailija kirjoitti:
Aito kysymys: miksi miehen pituutta on ok haukkua, mutta ruman naisen rumuutta ei? Nimittäin molemmat ovat geneettisiä ominaisuuksia, joihin itse ei pysty vaikuttamaan.
Täällähän haukutaan koko ajan naisia rumiksi.
Naisia haukutaan eniten.
Vierailija kirjoitti:
En minä kyllä kutsu 170 senttistä miestä lyhyeksi. Ei sen pituinen kovin pitkäkään ole, mutta ei kyllä lyhytkään. Lyhyt on joku 160 cm.
Kyllä se on lyhyt. Keskipituinen mies on 185 ja pitkä yli 190. Tietysti joitakin aivan minejä on olemassa tilastoa vääristämässä, mutta katse ohittaa ne yläpuolelta tuolla ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheessä voi olla hyvinkin eripituisia lapsia.
Joku voi olla vaikka 162 cm, joku toinen voi olla lähemmäs 190 cm.
Ihmisen monistuminen tapahtuu mukaan lukien edeltävät sukupolvet salamannopeasti, jokaisessa syntyvässä lapsessa. Sattumankauppaa ja erittäin kiinnostavaa.
Koska monistuminen tapahtuu niin nopeasti, ihmiskunta kuolee lopulta sukupuuttoon. Tapahtuu automaattinen rappeutuminen.
Tämä taas ei tarkoita, että lyhyt ihminen on sen rappeutunut kuin pitkä.
Mutta ihmislaji ei elä loputtomiin maapalloja, kuten ei eri eläinlajitkaan.
Sori kirjoitusvirheet. Mutta saa tuosta kuitenkin selvän.
- sama
Tosiasia on, että jos on pitkä isä ja lyhyt äiti, on lapsi todennäköisemmin ( ei välttämättä) lyhyt kuin, jos on pitkä isä ja keskimittainen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies on epämihekäs. Ja olen itse korot jalassa juuri ja juuri 170cm. Pahinta on nämä 165cm jotka luulee että hyvä huumori riittää. Ei riitä kun olet noin lyhyt.
Lihava nainen on epäseksikäs. Ei siinä mukava luonne auta jos perse on läski.
Erona on, että se läski nainen voi laihuttaa, 166cm pitkä mies ei pitemmäksi kasva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on lyhyt. Keskipituinen mies on 185 ja pitkä yli 190. Tietysti joitakin aivan minejä on olemassa tilastoa vääristämässä, mutta katse ohittaa ne yläpuolelta tuolla ulkona.
Ei ole olemassa yhtäkään maata, jossa miesten keskipituus olisi 185 cm. Eikä Suomi edes kuulu pisimpien joukkoon. Suomessa keskipituinen mies on noin 175-185 cm, nainen noin 162-172 cm. 170 cm on toki lyhyt, mutta tavallisen lyhyt, eikä herätä sen kummemmin huomiota, kuten ei myöskään 190 cm mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs. Norjalaiset kuuluvat maailman pisimpiin kansoihin. Mutta Norjassakin miesten keskim
pituus on "vain" 180 cm
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että jos on pitkä isä ja lyhyt äiti, on lapsi todennäköisemmin ( ei välttämättä) lyhyt kuin, jos on pitkä isä ja keskimittainen äiti.
Ja näiden lyhyiden miesten ei pitäisi lisääntyä. Tietävät kuinka vaikeaa on viehättää naisia, niin miksi siirtää se taakka omille jälkeläisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) tilastojen mukaan yli 18-vuotiaan suomalaisen miehen keskipituus on noin 177,5 senttimetriä. 18–29-vuotiailla miehillä keskipituus on 180,8 senttimetriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs. Norjalaiset kuuluvat maailman pisimpiin kansoihin. Mutta Norjassakin miesten keskim
pituus on "vain" 180 cm
Niin, kuten sanoin, minut vääristävät tilastoa. Mutta se joukko, josta miehiä oikeasti valitaan, siellä se keskimääräinen pituus on 185. Ihan Suomessa, ei tarvitse mennä minnekään Norjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa yhtäkään maata, jossa miesten keskipituus olisi 185 cm. Eikä Suomi edes kuulu pisimpien joukkoon. Suomessa keskipituinen mies on noin 175-185 cm, nainen noin 162-172 cm. 170 cm on toki lyhyt, mutta tavallisen lyhyt, eikä herätä sen kummemmin huomiota, kuten ei myöskään 190 cm mies.
Suomen naisten alin keskipituus on korkeampi kuin 162 cm.
162 cm on englantilaisten naisten keskipituus.
Suomessa on liikaa liian pitkiä naisia. Se ei ole mikään meriitti olla pitkä nainen.