Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se yleistäkin, että kissanpentu synkoronoituu ihmisensä arkeen? Siis tekee kaiken kuten omistajansa? :D

Vierailija
09.07.2024 |

Tämä minun pieni pentuni on todella suloinen. Kotiutui todella nopeasti ja ollaan tultu alusta asti hyvin toimeen. 

Kissa on sopeutunut kanssani elämään jopa niin hyvin, että nukumme yhdessä, syömme samaan aikaan, käymme jopa p"skalla samaan aikaan ja kun otan rennosti (katson esim netflixiä) niin tulee pentukin ottamaan rennosti kainalooni. Kun sitten siivoan niin pentu touhuaa omiaan ja leikkii. 

Tässäkin juuri pentu katselee kun olen puhelimella ja välillä haluaa myös koskettaa näyttöä. Kohta me noustaan ja aletaan tekemään jotain hyödyllistä taas. 

On tuo kyllä niin minun pikkuinen. :) 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:3

Vierailija
2/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se! Mutta voit olla varma, että kisusi myös fanittaa sinua. :D ei tuo ihan tavallista ole! Te sovitte selvästi hyvin yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se! Mutta voit olla varma, että kisusi myös fanittaa sinua. :D ei tuo ihan tavallista ole! Te sovitte selvästi hyvin yhteen. 

On siis yleistä siinä mielessä, että kissat oppii mallista ja rakastaa matkimista. Ne vaan yleensä matkii muita kissoja ja koiria, harvemmin ihmisiä. Sinut on selvästi kelpuutettu.

Vierailija
4/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Pentu nukkuu vieressä ja herää kun mekin. Nyt vetelee päiväunia pojan kanssa. Kisu tuli viikko sitten meille. 

Vierailija
5/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kisut viehettyy ihmisten kanssa olosta.  Omani tykkäsi tulla pöydälle makilemaan kun olin tietsikalla, siihenlähelle. Jos unohdin vesilasin pöydälle jossa vetä, sitä piti maistaa jos olisi parempaa kuin omassa kupissa. Siivouksen ajaksi mielenosoituksellisesti sängyn alle tuijottamaan.  Imuri oli hirviö:).

Vierailija
6/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain niin hämmästynyt mutta niin onnellinen, että tuollainen kissa sattui minulle tulemaan. Tulen niin iloiseksi tuosta pienestä ja kiva touhuta ja myös levätä yhdessä. :) 

Täytyy keksiä kaikkea kivaa, jos vaikka lähtisi valjaissa tutustumaan ulkomaailmaan tänään. -ap

Vierailija
7/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
8/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus: Kissan kanssa voi viestiä silmäpelillä

Kissojen sosiaaliset reaktiot jäävät ihmisiltä usein ymmärtämättä, kertoo vähitellen lisääntynyt kissatutkimus.

https://yle.fi/a/3-11608939

Vierailija
10/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on paras lemmikki, koska siitä saa usein hyvin seuraa, mutta jos kaipaa omaa rauhaa, sen saa nukutettua myös helposti ja sitten voi hiippailla omiin puuhiin. Paitsi yliaktiivinen pentu ei välttämättä rauhoitu unille helposti... 

Vierailija
11/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Omani tekee samat asiat kuin minä. Se on siellä missä minä. Näin on ollut pienestä pitäen. Iskee minulle yhtä silmäänsä, vastailee kysymyksiin ja pesee naamani yöllä ja lenkiltä tullessani ja kaikkea muuta.

Vierailija
12/12 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilutan kissaani ja kun joskus ulos lähteissä käyn vielä nopeasti vessassa, niin kissakin tulee hiekkalaatikolle. 

Tänään istuin puiston penkillä ja kissa tuli syliini makaamaan ja oli siinä ihan rennosti pitkän aikaa. Katseltiin kun sorsat uivat lammella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme