Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi sinä 170 cm pituinen ukko!

Vierailija
09.08.2026 |

Jollakin pitkällä ihmisellä ei itsetunto kestänyt, ketju poistettiin. Pitihän se arvata, että lyhyiden ukkojen haukkujilla on jokin omituinen itsetunto - ongelma.

Päätelmäni meni oikein.

Tätä ketjua ei saa poistaa. Ihmisen pituushan ei varsinaisesti kerro mitään koko ihmisestä.

Kerrataanpa vielä maapallon kansojen keskimääräisiä pituuksia. Nyt tämä ongelma ratkeaa kerralla.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyiden miesten kannattaa muuttaa lyhyiden naisten maihin ja lisätä lyhyiden miesten määrää. Isältä periytyy pituusgeenit dominoivasti. 

Jonkun olisi pitänyt kertoa mun isän pituusgeeneille tämä (isä 180cm, äiti 165cm, itse 170cm)

Häh? Mikä oli kommenttisi pointti? Vanhempasi ovat keskipituisia, ja niin olet sinäkin. 

eli onko 170 keskipituinen mies, vai lyhyt kuten kommenteissa sanotaan? suomalaisten miesten keskipituus on googlen mukaan 177.5

Vierailija
42/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen naisten keskupituus on 164, 4 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa,kerran tuli baarissa naamaa repimään pitkä ukko vaan niin se lasileukaan tempauksen jälkeen otti lattiaan kosketuksen.

168cm ylsi hyvin vielä korston leukaan

Vierailija
44/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pituus keskimäärin:

18–29-vuotiaat: 180,8 cm

30–39-vuotiaat: 179,3 cm

40–49-vuotiaan luokka: 178,6 cm

65 v. - : 173,7 cm (vanhemmilla ikäluokilla pituus on keskimäärin alempi)

Lounais- ja Länsi-Suomi: Miehet ovat tilastollisesti hieman muuta maata pidempiä.

Pohjois-Suomi: Keskipituus jää hieman maan keskiarvon alapuolelle.

Jostain syystä siis on alueellisiakin eroja. Huonolaatuisempia perunoitako on jossain päin Suomea vai mikä lie semmoiseen syynä.

Vierailija
45/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, menee riitelyksi tämäkin ketju :D

Vierailija
46/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on, että jos on pitkä isä ja lyhyt äiti, on lapsi todennäköisemmin ( ei välttämättä) lyhyt kuin, jos on pitkä isä ja keskimittainen äiti.

Ja näiden lyhyiden miesten ei pitäisi lisääntyä. Tietävät kuinka vaikeaa on viehättää naisia, niin miksi siirtää se taakka omille jälkeläisille.

Sitten varmaan 90% ihmisistäkään ei pitäisi lainkaan lisääntyä, koska eivät ole kasvoistaan tarpeeksi hyvännäköisiä. Nimittäin miehellä kasvot ovat paljon tärkeämmät naisen viehättämisessä kuin pituus. 

Vierailija
47/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies on epämihekäs. Ja olen itse korot jalassa juuri ja juuri 170cm. Pahinta on nämä 165cm jotka luulee että hyvä huumori riittää. Ei riitä kun olet noin lyhyt. 

Lihava nainen on epäseksikäs. Ei siinä mukava luonne auta jos perse on läski.

Erona on, että se läski nainen voi laihuttaa, 166cm pitkä mies ei pitemmäksi kasva

Säälistä siis pitäis lyhyille antaa? Ei ne sen seksikkäämmiksi muutu, vaikka kaikki maailman läskit naiset laihduttaisivat vieressä.

Vierailija
48/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito kysymys: miksi miehen pituutta on ok haukkua, mutta ruman naisen rumuutta ei? Nimittäin molemmat ovat geneettisiä ominaisuuksia, joihin itse ei pysty vaikuttamaan. 

Parasta on olla lyhyt ja ruma mies

Vierailija
49/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on, että jos on pitkä isä ja lyhyt äiti, on lapsi todennäköisemmin ( ei välttämättä) lyhyt kuin, jos on pitkä isä ja keskimittainen äiti.

Ja näiden lyhyiden miesten ei pitäisi lisääntyä. Tietävät kuinka vaikeaa on viehättää naisia, niin miksi siirtää se taakka omille jälkeläisille.

Miksi oletat, että mies haluaisi viehättää naisia tai yhtään ketään?

Vierailija
50/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm oppii elämässä selviytymään ja alistamaan pidempiä miehiä jos hyppivät nenille. Tai alistuu jo kouluelämässä syrjäytyen elämässään. Modernissa sodankäynnissä yli 180 miehet on vain isompia maalitauluja. Pelkästään Vietnamin sodan jälkeen tajuttiin että lapsen kokoiset sotilaat on vaarallisimpia ja selviytyy parhaiten. Sodankäynnissä pitkien miesten aikakausi on mennyt ja jäi keskiajalle missä koko ratkaisi miekkakädellä.

Vierailija
51/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies on epämihekäs. Ja olen itse korot jalassa juuri ja juuri 170cm. Pahinta on nämä 165cm jotka luulee että hyvä huumori riittää. Ei riitä kun olet noin lyhyt. 

Lihava nainen on epäseksikäs. Ei siinä mukava luonne auta jos perse on läski.

Erona on, että se läski nainen voi laihuttaa, 166cm pitkä mies ei pitemmäksi kasva

Säälistä siis pitäis lyhyille antaa? Ei ne sen seksikkäämmiksi muutu, vaikka kaikki maailman läskit naiset laihduttaisivat vieressä.

Sä älistä ei tarvi tse antaa kenel lekään, ei edes si nu lle.

....kommenttisi on jonoutettu my as

Vierailija
52/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten varmaan 90% ihmisistäkään ei pitäisi lainkaan lisääntyä, koska eivät ole kasvoistaan tarpeeksi hyvännäköisiä. Nimittäin miehellä kasvot ovat paljon tärkeämmät naisen viehättämisessä kuin pituus. 

Kaikkien, joilla on parinvalinnassa vaikeuksia omien ominaisuuksien vuoksi ja kärsitte siitä - ettekö oikeasti mieti, että sama se teidän jälkeläisillä tulee olemaan? Sitten vielä haetaan rahalla jokin kehitysmaalainen nainen, kun ei mitään muuta saada, ja väkisellä hommataan kakaroita kärsimään muotopuolisuudestaan. Ehkä itsekkäintä ikinä.

Vierailija
53/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää aika komealta kuitenkin kun tämä nainen kulkee kääpiöitten joukossa. Aina kun lentoasemalla odotan kultaani, hän erottuu  joukosta.

Vierailija
54/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien, joilla on parinvalinnassa vaikeuksia omien ominaisuuksien vuoksi ja kärsitte siitä - ettekö oikeasti mieti, että sama se teidän jälkeläisillä tulee olemaan? Sitten vielä haetaan rahalla jokin kehitysmaalainen nainen, kun ei mitään muuta saada, ja väkisellä hommataan kakaroita kärsimään muotopuolisuudestaan. Ehkä itsekkäintä ikinä.

Ja dysgeeniset naiset eivät pariudu esimerkiksi nee kereiden ja arabien kanssa? Vai koskeeko kielto vain rumia ja epäkelpoja miehiä? 

Vierailija
55/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen miesten keskipituus on 175, 5 - 180 cm.

Vierailija
56/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sentin lyhyempi ja mulla on 3 lasta, eron jälkeen ei naisseurasta pulaa ole ollut.

Vierailija
57/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä kutsu 170 senttistä miestä lyhyeksi. Ei sen pituinen kovin pitkäkään ole, mutta ei kyllä lyhytkään. Lyhyt on joku 160 cm.

Niin just. Ihan tavallinen ja hyvä jäntevä mies minulla.pituus hänellä on 174 cm ja minä olen 178 cm. Ei missään tunnu eikä kukaan kiinnitä huomiota.

Vierailija
58/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pituus keskimäärin:

18–29-vuotiaat: 180,8 cm

30–39-vuotiaat: 179,3 cm

40–49-vuotiaan luokka: 178,6 cm

65 v. - : 173,7 cm (vanhemmilla ikäluokilla pituus on keskimäärin alempi)

Lounais- ja Länsi-Suomi: Miehet ovat tilastollisesti hieman muuta maata pidempiä.

Pohjois-Suomi: Keskipituus jää hieman maan keskiarvon alapuolelle.

Jostain syystä siis on alueellisiakin eroja. Huonolaatuisempia perunoitako on jossain päin Suomea vai mikä lie semmoiseen syynä.

Perus populaatiogenetiikkaa eikä liity perunoihin mitenkään.

Tuossa pitää nyt ymmärtää myös se, että jokaista keskiarvon alle jäävää yksilöä vastaa keskiarvon ylittävä yksilö. Kyse ei siis ole siitä että suurin osa porukasta olisi tuon mittaista.

Vierailija
59/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä horiset? Olen nainen 178, lasteni,  kolme poikaa ja tyttö, isä itseäni pidempi. Kaikilla lapsillani, pojat mua pidempiä, tyttö 175, kantasuomalaiset kumppanit/puolisot. 

Vierailija
60/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yhä edelleen, siis yhä edelleen naisten palsta. Eikö se v!ttu mene ikinä jakeluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän