Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi sinä 170 cm pituinen ukko!

Vierailija
09.08.2026 |

Jollakin pitkällä ihmisellä ei itsetunto kestänyt, ketju poistettiin. Pitihän se arvata, että lyhyiden ukkojen haukkujilla on jokin omituinen itsetunto - ongelma.

Päätelmäni meni oikein.

Tätä ketjua ei saa poistaa. Ihmisen pituushan ei varsinaisesti kerro mitään koko ihmisestä.

Kerrataanpa vielä maapallon kansojen keskimääräisiä pituuksia. Nyt tämä ongelma ratkeaa kerralla.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyiden miesten kannattaa muuttaa lyhyiden naisten maihin ja lisätä lyhyiden miesten määrää. Isältä periytyy pituusgeenit dominoivasti. 

Jonkun olisi pitänyt kertoa mun isän pituusgeeneille tämä (isä 180cm, äiti 165cm, itse 170cm)

Häh? Mikä oli kommenttisi pointti? Vanhempasi ovat keskipituisia, ja niin olet sinäkin. 

eli onko 170 keskipituinen mies, vai lyhyt kuten kommenteissa sanotaan? suomalaisten miesten keskipituus on googlen mukaan 177.5

Lyhyt. Sitä vastaa pitkä mies ja heidän keskiarvokseen tulee tuo 177.5 cm. Silleen keskiarvot lasketaan.

Mediaani laskettais sit eri tavalla.

Vierailija
62/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on, että jos on pitkä isä ja lyhyt äiti, on lapsi todennäköisemmin ( ei välttämättä) lyhyt kuin, jos on pitkä isä ja keskimittainen äiti.

Ja näiden lyhyiden miesten ei pitäisi lisääntyä. Tietävät kuinka vaikeaa on viehättää naisia, niin miksi siirtää se taakka omille jälkeläisille.

Sitten varmaan 90% ihmisistäkään ei pitäisi lainkaan lisääntyä, koska eivät ole kasvoistaan tarpeeksi hyvännäköisiä. Nimittäin miehellä kasvot ovat paljon tärkeämmät naisen viehättämisessä kuin pituus. 

Kaikkien, joilla on parinvalinnassa vaikeuksia omien ominaisuuksien vuoksi ja kärsitte siitä - ettekö oikeasti mieti, että sama se teidän jälkeläisillä tulee olemaan? Sitten vielä haetaan rahalla jokin kehitysmaalainen nainen, kun ei mitään muuta saada, ja väkisellä hommataan kakaroita kärsimään muotopuolisuudestaan. Ehkä itsekkäintä ikinä.

Mitä sä horiset? Olen nainen 178, lasteni,  kolme poikaa ja tyttö, isä itseäni pidempi. Kaikilla lapsillani, pojat mua pidempiä, tyttö 175, kantasuomalaiset kumppanit/puolisot. 

Lisään, että eron jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia tapailla itseäni pidempiä miehiä. Lyhyempiä en tapaile, vaikka olisi maailman viimeinen mies, koska itselleni sinkkuus on erittäin hyvä vaihtoehto ja toistaiseksi ollut vara valita. 

N54 pitkä, hoikka ja liikunnallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on, että jos on pitkä isä ja lyhyt äiti, on lapsi todennäköisemmin ( ei välttämättä) lyhyt kuin, jos on pitkä isä ja keskimittainen äiti.

Ja näiden lyhyiden miesten ei pitäisi lisääntyä. Tietävät kuinka vaikeaa on viehättää naisia, niin miksi siirtää se taakka omille jälkeläisille.

Miksi oletat, että mies haluaisi viehättää naisia tai yhtään ketään?

Tässä oli kohderyhmänä nyt nimenomaan ne miehet, joita naisten viehättäminen kiinnostaa, koska eihän muut edes lisäänny.

Vierailija
64/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen naisten keskipituus 164, 4 cm.

Vierailija
65/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on pärjännyt 170 senttisenä miehenä.

Vierailija
66/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten varmaan 90% ihmisistäkään ei pitäisi lainkaan lisääntyä, koska eivät ole kasvoistaan tarpeeksi hyvännäköisiä. Nimittäin miehellä kasvot ovat paljon tärkeämmät naisen viehättämisessä kuin pituus. 

Kaikkien, joilla on parinvalinnassa vaikeuksia omien ominaisuuksien vuoksi ja kärsitte siitä - ettekö oikeasti mieti, että sama se teidän jälkeläisillä tulee olemaan? Sitten vielä haetaan rahalla jokin kehitysmaalainen nainen, kun ei mitään muuta saada, ja väkisellä hommataan kakaroita kärsimään muotopuolisuudestaan. Ehkä itsekkäintä ikinä.

Ja dysgeeniset naiset eivät pariudu esimerkiksi nee kereiden ja arabien kanssa? Vai koskeeko kielto vain rumia ja epäkelpoja miehiä? 

Koskee aivan kaikkia ihmisiä. Jos kärsit sun epäonnesta pariutumismarkkinoilla omien piirteittesi vuoksi, niin älä siirrä ongelmaa eteenpäin. 

Vierailija
67/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies on epämihekäs. Ja olen itse korot jalassa juuri ja juuri 170cm. Pahinta on nämä 165cm jotka luulee että hyvä huumori riittää. Ei riitä kun olet noin lyhyt. 

Oli niin eli näin. Mitäs aattelit tehä jos oot lyhyt mies. Niinsanotusti. 

Aivan. Et voi tehä pituudelle mitään.

No, saako isoa naista kiusata ja nimitellä siitä että hän on kookas.

No, onko yhtään sen fiksumpaa kiusata miestä hänen pituudestaan?

Sillä erolla että nainen voi aina laihduttaa, pituutta ei niin muutetakaan

Vierailija
68/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen miesten keskipituus on 175, 5 - 180 cm.

Niin? Eli tuon alla on lyhyet ja yllä alkaa pitkät. Ei tuo tarkoita sitä että suurin osa olisi tuon pituisia.

Vierailija
69/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä horiset? Olen nainen 178, lasteni,  kolme poikaa ja tyttö, isä itseäni pidempi. Kaikilla lapsillani, pojat mua pidempiä, tyttö 175, kantasuomalaiset kumppanit/puolisot. 

sitten et varmaan liity mitenkään siihen aiheeseen, jota kommentoit. Luuletko että kaikki täällä just susta kirjoittavat vai miksi selonteko? 

Vierailija
70/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170cm oppii elämässä selviytymään ja alistamaan pidempiä miehiä jos hyppivät nenille. Tai alistuu jo kouluelämässä syrjäytyen elämässään. Modernissa sodankäynnissä yli 180 miehet on vain isompia maalitauluja. Pelkästään Vietnamin sodan jälkeen tajuttiin että lapsen kokoiset sotilaat on vaarallisimpia ja selviytyy parhaiten. Sodankäynnissä pitkien miesten aikakausi on mennyt ja jäi keskiajalle missä koko ratkaisi miekkakädellä.

Olen huomannut, että lyhyillä miehillä sitä luonnetta piisaakin.

Vierailija
71/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen miesten keskipituus on 175, 5 - 180 cm.

Niin? Eli tuon alla on lyhyet ja yllä alkaa pitkät. Ei tuo tarkoita sitä että suurin osa olisi tuon pituisia.

Siinä lukee, että keskipituus.

Vierailija
72/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilaisten miesten keskipituus on 173 cm.

Olen aina pitänyt heitä varsin miehekkäinä.

Jos itse ei ole hongankolistajanainen, 173 cm mies vaikuttaa kyllä aika pitkältä.

...

Tästä saataisiin uusi rotu: irakilaiset miehet voisivat pariutua suomalaisten naisten kanssa. Suomalaisten naisten keskipituus on 164,4 cm.

...

Pitkät naiset pariutukoot suomalaisten pitkien miesten kanssa.

Vierailija
73/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyiden miesten kannattaa muuttaa lyhyiden naisten maihin ja lisätä lyhyiden miesten määrää. Isältä periytyy pituusgeenit dominoivasti. 

Jonkun olisi pitänyt kertoa mun isän pituusgeeneille tämä (isä 180cm, äiti 165cm, itse 170cm)

Häh? Mikä oli kommenttisi pointti? Vanhempasi ovat keskipituisia, ja niin olet sinäkin. 

eli onko 170 keskipituinen mies, vai lyhyt kuten kommenteissa sanotaan? suomalaisten miesten keskipituus on googlen mukaan 177.5

Lyhyt. Sitä vastaa pitkä mies ja heidän keskiarvokseen tulee tuo 177.5 cm. Silleen keskiarvot lasketaan.

Mediaani laskettais sit eri tavalla.

ok. jäin miettimään kun tuossa ylempänä horistiin sen olevan silti keskipituutta

Vierailija
74/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito kysymys: miksi miehen pituutta on ok haukkua, mutta ruman naisen rumuutta ei? Nimittäin molemmat ovat geneettisiä ominaisuuksia, joihin itse ei pysty vaikuttamaan. 

Miehet jatkuvasti herjaa naisten ulkonäköä. Mutta uijui, heitä itseään ei. Pikkumies ahdistuu liikaa. 

Vierailija
75/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilaisten naisten keskipituus 158 cm.

Irakilaiset ovat niin vahvoja persoonia, että heitä voisi luulla pidemmiksi.

Vierailija
76/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170cm oppii elämässä selviytymään ja alistamaan pidempiä miehiä jos hyppivät nenille. Tai alistuu jo kouluelämässä syrjäytyen elämässään. Modernissa sodankäynnissä yli 180 miehet on vain isompia maalitauluja. Pelkästään Vietnamin sodan jälkeen tajuttiin että lapsen kokoiset sotilaat on vaarallisimpia ja selviytyy parhaiten. Sodankäynnissä pitkien miesten aikakausi on mennyt ja jäi keskiajalle missä koko ratkaisi miekkakädellä.

Olen huomannut, että lyhyillä miehillä sitä luonnetta piisaakin.

Johtuu varmaan pitkälti ennakkoluuloista ja lyhyiden miesten samasta huonosta kohtelusta. Kun ennakkoluulosi on jotain, kiinnität huomiota asiaan helpommin. 

Vierailija
77/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies on epämihekäs. Ja olen itse korot jalassa juuri ja juuri 170cm. Pahinta on nämä 165cm jotka luulee että hyvä huumori riittää. Ei riitä kun olet noin lyhyt. 

Lihava nainen on epäseksikäs. Ei siinä mukava luonne auta jos perse on läski.

Erona on, että se läski nainen voi laihuttaa, 166cm pitkä mies ei pitemmäksi kasva

Elämä ei ole mikään tasapeli. Kaikki lihavatkaan miehet ei pysty laihduttaa, et selvästikään tiedä asiasta. Laita itse korkokengät ja tadaa, olet pidempi. 

Vierailija
78/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irakilaisten naisten keskipituus 158 cm.

Irakilaiset ovat niin vahvoja persoonia, että heitä voisi luulla pidemmiksi.

Suomalaiswn miehen kohdalla puhuttaisiin toksisesta maskuliinisuudesta, huonosta itsetunnosta tjms. Irakilaisella miehellä sama ominaisuus on vain "vahva persoona". 

Vierailija
79/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä kutsu 170 senttistä miestä lyhyeksi. Ei sen pituinen kovin pitkäkään ole, mutta ei kyllä lyhytkään. Lyhyt on joku 160 cm.

Kyllä se on lyhyt. Keskipituinen mies on 185 ja pitkä yli 190. Tietysti joitakin aivan minejä on olemassa tilastoa vääristämässä, mutta katse ohittaa ne yläpuolelta tuolla ulkona.

Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) tilastojen mukaan yli 18-vuotiaan suomalaisen miehen keskipituus on noin 177,5 senttimetriä. 18–29-vuotiailla miehillä keskipituus on 180,8 senttimetriä.

Osa ma muista ja vanhat miehet lyhyitä.

Vierailija
80/90 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen on epäseksikäs. Ei siinä mukava luonne auta jos perse on läski.

Erona on, että se läski nainen voi laihuttaa, 166cm pitkä mies ei pitemmäksi kasva

Elämä ei ole mikään tasapeli. Kaikki lihavatkaan miehet ei pysty laihduttaa, et selvästikään tiedä asiasta. Laita itse korkokengät ja tadaa, olet pidempi. 

"Elämä ei ole mikään tasapeli."

Pitää muistaa tämä seuraavan kerran, kun feministit ruikuttavat. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan