Moi sinä 170 cm pituinen ukko!
Jollakin pitkällä ihmisellä ei itsetunto kestänyt, ketju poistettiin. Pitihän se arvata, että lyhyiden ukkojen haukkujilla on jokin omituinen itsetunto - ongelma.
Päätelmäni meni oikein.
Tätä ketjua ei saa poistaa. Ihmisen pituushan ei varsinaisesti kerro mitään koko ihmisestä.
Kerrataanpa vielä maapallon kansojen keskimääräisiä pituuksia. Nyt tämä ongelma ratkeaa kerralla.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170cm oppii elämässä selviytymään ja alistamaan pidempiä miehiä jos hyppivät nenille. Tai alistuu jo kouluelämässä syrjäytyen elämässään. Modernissa sodankäynnissä yli 180 miehet on vain isompia maalitauluja. Pelkästään Vietnamin sodan jälkeen tajuttiin että lapsen kokoiset sotilaat on vaarallisimpia ja selviytyy parhaiten. Sodankäynnissä pitkien miesten aikakausi on mennyt ja jäi keskiajalle missä koko ratkaisi miekkakädellä.
Olen huomannut, että lyhyillä miehillä sitä luonnetta piisaakin.
Johtuu varmaan pitkälti ennakkoluuloista ja lyhyiden miesten samasta huonosta kohtelusta. Kun ennakkoluulosi on jotain, kiinnität huomiota asiaan helpommin.
Suomessa 170 cm mies ei ole niin lyhyt, että pituuteen kiinnittäisi sen suurempaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irakilaisten naisten keskipituus 158 cm.
Irakilaiset ovat niin vahvoja persoonia, että heitä voisi luulla pidemmiksi.
Suomalaiswn miehen kohdalla puhuttaisiin toksisesta maskuliinisuudesta, huonosta itsetunnosta tjms. Irakilaisella miehellä sama ominaisuus on vain "vahva persoona".
Suomeksi väki-valtainen luonne.
Vahva persoona ei tarkoita sitä.
Suomimiehellä on heikko ja väkivaltainen luonne.
Eli ei sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies on epämihekäs. Ja olen itse korot jalassa juuri ja juuri 170cm. Pahinta on nämä 165cm jotka luulee että hyvä huumori riittää. Ei riitä kun olet noin lyhyt.
Kun se riittää. 167cm mies ja minulle riittää että nainen sanoo esim vaikka tinderissä että olet paras koskaan tapaamansa mies, sen sanoo toinenkin, kolmas, neljäs, lopulta joka ikinen nainen johon tutustuu on lähes samaa mieltä. Ei siinä tarvitse luulla mitään kun todellisuus näyttää sen että ympärillä on paljon kiinnostuneita naisia. Niitä on itseasiassa huomattavan paljon enemmän kuin keskiverto miehillä. Harva mies harrastaa seksiä elämänsä aikana yli sadan naisen kanssa, itse olen harrastanut ja siihen tarvitsee vain sen että naiset tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies on epämihekäs. Ja olen itse korot jalassa juuri ja juuri 170cm. Pahinta on nämä 165cm jotka luulee että hyvä huumori riittää. Ei riitä kun olet noin lyhyt.
Lihava nainen on epäseksikäs. Ei siinä mukava luonne auta jos perse on läski.
Erona on, että se läski nainen voi laihuttaa, 166cm pitkä mies ei pitemmäksi kasva
Elämä ei ole mikään tasapeli. Kaikki lihavatkaan miehet ei pysty laihduttaa, et selvästikään tiedä asiasta. Laita itse korkokengät ja tadaa, olet pidempi.
"Elämä ei ole mikään tasapeli."
Pitää muistaa tämä seuraavan kerran, kun feministit ruikuttavat. :D
Ai lyhyille miehille ja muille epäkelvoille pitää alkaa parisuhteeksi tai vähintään nyt seksiä. Siihenhän sekopäät pyrkii mm. traumaparittamalla muita. Kuinka iljettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiswn miehen kohdalla puhuttaisiin toksisesta maskuliinisuudesta, huonosta itsetunnosta tjms. Irakilaisella miehellä sama ominaisuus on vain "vahva persoona".
Eli ei sen parempi.
Heikko ja väkivaltainen luonne verrattuna mihin ja millä perusteella? Pelkkä mutu ei nyt riitä, jos aiot leimata koko kansan toisen sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se riittää. 167cm mies ja minulle riittää että nainen sanoo esim vaikka tinderissä että olet paras koskaan tapaamansa mies, sen sanoo toinenkin, kolmas, neljäs, lopulta joka ikinen nainen johon tutustuu on lähes samaa mieltä. Ei siinä tarvitse luulla mitään kun todellisuus näyttää sen että ympärillä on paljon kiinnostuneita naisia. Niitä on itseasiassa huomattavan paljon enemmän kuin keskiverto miehillä. Harva mies harrastaa seksiä elämänsä aikana yli sadan naisen kanssa, itse olen harrastanut ja siihen tarvitsee vain sen että naiset tykkäävät.
Horoilu se miehen tiellä pitää. Sun henkinen puoli on jo peruuttamattomasti liattu 🤢
Eikö pituus ole vähän ontto kriteeri jos etsii pitempiaikaista kumppania. Tai ainakin ainoana kriteerinä silloin kun bongataan tuntemattomia. Itseäni ei kiinnosta tuntemattomat naiset, vaikka olisivat kuinka kauniita katsella. Vasta pitempiaikainen tutustuminen saattaa saada kiinnostuksen heräämään tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyiden miesten kannattaa muuttaa lyhyiden naisten maihin ja lisätä lyhyiden miesten määrää. Isältä periytyy pituusgeenit dominoivasti.
Jonkun olisi pitänyt kertoa mun isän pituusgeeneille tämä (isä 180cm, äiti 165cm, itse 170cm)
Jälkipolvet ovat kaikkialla keskimäärin pidempiä.
Se johtuu paremmasta elintasosta.
Perustietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei sen parempi.
Heikko ja väkivaltainen luonne verrattuna mihin ja millä perusteella? Pelkkä mutu ei nyt riitä, jos aiot leimata koko kansan toisen sukupuolen.
Jopa Suomen presidenttipari on vedonnut suomalaisiin miehiin.
On tunnettu tosiasia, että suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia. Suomessa tapetaan ennätysmäärä naisia ja miehille se tuntuu olevan ihan ookoo.
Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170cm oppii elämässä selviytymään ja alistamaan pidempiä miehiä jos hyppivät nenille. Tai alistuu jo kouluelämässä syrjäytyen elämässään. Modernissa sodankäynnissä yli 180 miehet on vain isompia maalitauluja. Pelkästään Vietnamin sodan jälkeen tajuttiin että lapsen kokoiset sotilaat on vaarallisimpia ja selviytyy parhaiten. Sodankäynnissä pitkien miesten aikakausi on mennyt ja jäi keskiajalle missä koko ratkaisi miekkakädellä.
Olen huomannut, että lyhyillä miehillä sitä luonnetta piisaakin.
Johtuu varmaan pitkälti ennakkoluuloista ja lyhyiden miesten samasta huonosta kohtelusta. Kun ennakkoluulosi on jotain, kiinnität huomiota asiaan helpommin.
Näin sivullisena olen huomannut asian.
Lyhyillä miehillä näyttää myös olevan itsevarma luonne.