Video Iltalehdessä. Poliisi melkein tappoi mopoilijan
ajattamalla ojaan . Kiilasi todella pahan näköisesti vauhdissa ojaan ja poliisiautokin kävi ojan pientareella Järkyttävän näköistä. Lähellä ettei mopopoika jäänyt poliisiauton alle
Kommentit (2697)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli tyylikäs taklaus.
Siinä oli kuri kohdallaan 😅. Lopuksi vielä paiskasi poliisiauton oven kiinni oikein mielenosoituksellisesti.
Olisko polliisi ollut tunnekuohuissaan? Jos on pätevä poliisi niin ei anna tunnekuohuille valtaa. Siksi nämä poliisit hakkaavat syyttömiäkin kameroiden ulkopuolella, kun pelkkä kirjpitustaito riittää että
Pääsee poliisiksi.
Onko sulla jotain henkilökohtaista kaunaa poliisia kohtaan? Ex mopojonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä poliisi on ollut niinä päivinä mukana kun on ollut ajorataharjoitukset. Taitavaa auton hallintaa. Ei turhaan poliisina.
Itse autoilijana olen täysin eri mieltä, ei todellakaan hallinnut autoaan. Eikä selkeästi myöskään hermojaan.
Aivan sama mitä mieltä asiasta olet. Poliisilla on oikeus ottaa pysäytettävä kiinni. Jos jonne ei sitä tajua, vastuu on hänellä itsellään, kuten sinullakin jos lähdet poliisia pakoon.
Poliisi ei saa kiilata mopoa tavallisessa pysäytys- tai takaa-ajotilanteessa, koska kaksipyöräisen ajoneuvon kiilaaminen aiheuttaa lähes varmasti kaatumisen ja vakavan loukkaantumisen vaaran.
Minä sanoisin, että tässä se kiilaaminen oli nyt pakollinen juttu siinä mielessä, että mopoilijahan oli ajamassa holtittomasti päin konttia.
Siis poliisi ei voinut päästää enää hurjaa vauhtia ajavaa poikaa koukkaamaan jyrkästi tielle. Nyt kuitenkin hallitusti sai kosketuksella kaadettua sinne pientareen puolelle. Nopeasti siinä on pitänyt päätökset tehdä ja karsealta se tilanne näytti.
Hallitusti😂😭🤣😭
Mopoilijan itse kuvaama materiaali näyttää sen kosketuksen
Mainettahan moposankarit haluavat. Niin tässäkin, mutta toisin nyt taisi käydä.
En ihmettele, että poliisilla menisi hermo noihin maantiekiitäjiin, jotka ei välitä muiden turvallisuudesta liikenteessä pätkääkään.
Hyvin kevyt oli kiilauksen kosketus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä poliisi on ollut niinä päivinä mukana kun on ollut ajorataharjoitukset. Taitavaa auton hallintaa. Ei turhaan poliisina.
Itse autoilijana olen täysin eri mieltä, ei todellakaan hallinnut autoaan. Eikä selkeästi myöskään hermojaan.
Aivan sama mitä mieltä asiasta olet. Poliisilla on oikeus ottaa pysäytettävä kiinni. Jos jonne ei sitä tajua, vastuu on hänellä itsellään, kuten sinullakin jos lähdet poliisia pakoon.
Poliisi ei saa kiilata mopoa tavallisessa pysäytys- tai takaa-ajotilanteessa, koska kaksipyöräisen ajoneuvon kiilaaminen aiheuttaa lähes varmasti kaatumisen ja vakavan loukkaantumisen vaaran.
Minä sanoisin, että tässä se kiilaaminen oli nyt pakollinen juttu siinä mielessä, että mopoilijahan oli ajamassa holtittomasti päin konttia.
Siis poliisi ei voinut päästää enää hurjaa vauhtia ajavaa poikaa koukkaamaan jyrkästi tielle. Nyt kuitenkin hallitusti sai kosketuksella kaadettua sinne pientareen puolelle. Nopeasti siinä on pitänyt päätökset tehdä ja karsealta se tilanne näytti.
Hallitusti😂😭🤣😭
Ja mikä näyttää sen, että toiminta oli hallittua? Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Varokaa lapset persuja, ne haluu tappaa teidät.
Vassarithan ne sitä haluaa. Kaikki vaan kaahaamaan ja muutenkin harrastamaan kaikenlaista perseilyä, kunnon vassaritapaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä muutamat ovat kuohuksissaan, kun virkavalta puuttuu asioihin. Mistä moinen? Kuitenkin uikuttavat poliisia apuun tarpeen tullen.
Varmistelevat että kun itse tekevät jotain rikollista, ei poliisisetä saa olla kovin pahana.
Hupaisinta on tuo jonnen itsensä kuvaama video, joka käy todisteeksi poliisin moitteettomasta suorituksesta.
Miksi tämä poliisin pysäyttämä mopojonne poisti tapahtuman jälkeen kaikki liikenneperseilyistään kuvaamansa youtube videot?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kevyt oli kiilauksen kosketus.
Videolta kuuluu pamaus, joka tuli kilkkauksesta. Mutta miten voisit kovemman pamauksen antaa, kun kevyt kaksipyöräinen menettää hallinnan vähemmästäkin?
Jos ei halua joutua ojaan, niin ei varmaan kannata kaahata mielipuolisesti poliisia karkuun. Ei kai tämä tilanne syntynyt tyhjiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varokaa lapset persuja, ne haluu tappaa teidät.
Vassarithan ne sitä haluaa. Kaikki vaan kaahaamaan ja muutenkin harrastamaan kaikenlaista perseilyä, kunnon vassaritapaan.
Ovat myös huumemyönteisiä. Mitäs pikkupeukusta.
Varmaan laitoksen paras poliisi tuo. Toimii eikä vaan suunnittele.
Vierailija kirjoitti:
Hupaisinta on tuo jonnen itsensä kuvaama video, joka käy todisteeksi poliisin moitteettomasta suorituksesta.
Se on kyllä poliisin eduksi. Totta.
Poliisille oikeus ampua jokaisesta rikoksesta, oli kyse roskaamisesta taikka vihapuheesta. Se tuntuu olevan palstalaisten mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitusti😂😭🤣😭
Ja mikä näyttää sen, että toiminta oli hallittua? Ei mikään.
Eihän sitä kosketusta olisi voinut enää tarkemmin tehdä järkyttävää ylinopeutta ajavaan mopoon.
En sano, että tilanne meni hyvin ja hienosti kokonaisuutena. Virheitä tapahtui varmasti.
Sitä vaan meinaan, että jos ei olisi pysäyttänyt mopoa riskinä olisi ollut sen törmääminen kontin seinään tai nurkkaan. Nopeasti tuossa on pitänyt päätökset tehdä karkean virheen minimoiniseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua joutua ojaan, niin ei varmaan kannata kaahata mielipuolisesti poliisia karkuun. Ei kai tämä tilanne syntynyt tyhjiössä.
Niinpä. Toivottavasti mopo hajosi ettei enää kiusaa naapuristoa. Mopojonne ei pienistä mustelmista mitään opi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä noin pitäisi tehdä kaikille jotka ajaa ylinopeutta yli 1km/h, niille jotka roikkuu takapuskurissa kiinni ja niille jotka ajavat punaisia päin.
olis se kyllä aika näky 😅
Ensin se oli oja, sitten aita, nyt teräskontti. Päätös oli pojan kun ei totellut poliisin käskytystä. Sitä saa mitä tilaa.