Pitkien hiusten leikkaus ja raidoitus 300 euroa
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Pelkkien latvojen tasaus pitkiin oli 35€ . Eikä voi kehua tasaisuutta.
Minä maksoin "kampaamoleikkauksesta" mikä on sitten kuitenkin vissiin käytännössä sama kuin latvojen tasoitus.
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaan kokemus on tärkeä, viimeksi olin ensimmäisenä asiakkaana enne kampaajaa paikalla. Odottelin kampaamon ovella. Olin siellä ehkä 5min ennen sovittua aikaa, mutta odottavan aika käy pitkäksi. Eikä kampaajakaan varsinaisesti myöhässä ollut vaan se oli jotain 9.59 ja kas tosiaan ihan pystyi vaan heittämään takkinsa narikkaan ja aloittamaan työt.
Mietin siinä siis, että onkohan tulossa ollenkaan..
On kallista. Minä vain leikkautan hiukset pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaan kokemus on tärkeä, viimeksi olin ensimmäisenä asiakkaana enne kampaajaa paikalla. Odottelin kampaamon ovella. Olin siellä ehkä 5min ennen sovittua aikaa, mutta odottavan aika käy pitkäksi. Eikä kampaajakaan varsinaisesti myöhässä ollut vaan se oli jotain 9.59 ja kas tosiaan ihan pystyi vaan heittämään takkinsa narikkaan ja aloittamaan työt.
Oliko kokemus siis huono, kun odotit etuajassa 4 min?
Kylmässä ulkona miettien olenko oikeassa paikassa ja milloin mahtaa kampaajaneito tulla ja onko tullakseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso Youtubesta video, miten voit leikata itse omat hiukset. Kerran olen kokeillut ja toimi.
Leikkaus ei tosin ole se kallis osa, vaan värjäys/raidoitus.
Pystyn itse värjäämään, myös korosteraidat. Sen sijaan en pysty itse/yksin leikkaamaan. En halua investoida kunnon saksiinkaan, koska kyse ei ole niistä vaan en vaan kykene tekemään leikkuuta. Sen osaan, että latvat vain pätkin tasaiseksi, mutta lopputulos ei silti vastaa oman kampaajan tekemää. Eli maksan nimenomaan leikkuusta.
Vierailija kirjoitti:
Katso Youtubesta video, miten voit leikata itse omat hiukset. Kerran olen kokeillut ja toimi.
Itsekin kokeilin tasoittaa melko ohuet hiukseni ja hyvin onnistui netin ohjeella jossa kammataan kaikki hiukset ponnarille eteen ja naps. Tuli jopa tasaisemmat kuin parturin jälkeen. Mummujen hiukset olen samalla tavalla lyhentänyt siisteiksi. Todella helppoa samoin itse värjäys ihan helppoa, eikä loppupeleissä paljon eroa kampaamon tekemästä. Näin säästyy paljon aikaa ja rahaa ja hermoja, kun ei tarvii istui kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun luottokampaaja veloittaa 35 euroa raidoista (ohuita, tykkään luonnollisen näköisestä lookista) ja leikkauksesta 17€. Jos vain tasoitetaan latvoja, ei ota ekstraa, jos samalla tulee esim. vähän raitoja. Hiukseni puoleen selkää.
Suurehko suomal kaupunki, oma "vintage" kampaamo, ei muita työntekijöitä.
Oho. Tällaisia hintoja ei Varsinais-Suomessa ole nähty ainakaan 20 vuoteen.
Kauanko menee aikaa?
Aikaa menee se, mitä kuluu folioiden laittamiseen ja lyhyt odottelu, että vaalennusaine vaikuttaa. Sitten poispesu, (leikkaus)kuivaksi puhallus ja latvojen tasoitus. En yleensä halua mitään tököttejä saati suoristuksia (hiukset luonnostaan taipuisat). Max menee tunti, mihin sisältyy vieläkeskenjäänyt juttelu ym. 😊
Okei. Kovin montaa raitaa ei siis laiteta, mutta toisaalta hinta on kyllä hyvä. Omassa vaalennusraidoituksessa menee yleensä 1.5 h jo pelkästään folioiden laittamiseen kun niitä tulee päähän noin sata. Siihen vaikutusaika 20 min, sävytys 10 min, pesu, kuivaus ja leikkaus niin aikaa menee kolmisen tuntia. Hinta on kyllä sen mukainen eli 170-200 e.
Good Lord - sata foliopakettia! Ei mulla hiuksetkaan riittäisi noin moneen! 😅 Raitoja tulee tosiaan abt 20. Kampaaja on kyllä erittäin rutinoitunut ja sormet käy nopeasti.
Ei mulla ole mitenkään erityisen paksut hiukset, mutta raitoja pitää laittaa paljon jotta hiukset oikeasti vaalenevat. Puhutaan nyt ehkä eri asiasta, sinä puhut näkyvistä highlight-aurinkoraidoista, minä vaalennusraidoituksesta.
Okei. Miksei sitten vaalenneta suoraan koko tukkaa? Miksi se pitää tehdä hankalasti paketoiden koko kuontalo pieniin folioihin? Jos lopputulos näyttää liian tasaiselta(!), voi laittaa sävyraitoja antamaan kolmiulotteisuutta.
Ei mulla ole mitenkään erityisen paksut hiukset, mutta raitoja pitää laittaa paljon jotta hiukset oikeasti vaalenevat. Puhutaan nyt ehkä eri asiasta, sinä puhut näkyvistä highlight-aurinkoraidoista, minä vaalennusraidoituksesta.