Pitkien hiusten leikkaus ja raidoitus 300 euroa
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se liikaa. Juuri kävin raidoittamassa ja leikkaamassa pitkät hiukset, maksoin tosin "vain" 200 e. Nuori kampaaja kertoi vaihtavansa alaa kun asiakkaita ei riitä.
Sijainti taitaa olla huono tai taidot ei riitä. Oma tytär painaa pitkää päivää kuutena päivänä viikossa, kun asiakkaita on. Hän on ollut työelämässä nyt kaksi vuotta. Jopa viikon uskalsi pitää kesälomaa.
Kauheaa, miksei raukka uskalla edes lomailla? Yrittäjä?
Mikä asenne tuo nyt on? Kauhistellaan, kun toisella on töitä...just joo. Taidat vaan olla kateellinen, kun menestyy.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista naisista joutuu tuon maksaakseen tekemään useita päiviä omaa palkkatyötään.
Joten kyllä - alkaa olla suoranaista hulluutta mennä kampaajalle tekemään tuollaista.
Siksi ei enää mennä sen takia kampaajalle, koska on muita vaihtoehtoja. Menkööt konkkaan
Vierailija kirjoitti:
Onhan se liikaa. Juuri kävin raidoittamassa ja leikkaamassa pitkät hiukset, maksoin tosin "vain" 200 e. Nuori kampaaja kertoi vaihtavansa alaa kun asiakkaita ei riitä.
Onkohan pohtinut jos vähän laskisi hintaa niin voisi asiakkaitakin käydä enemmän. Vähän tuntuu melkoiselta ehkä se kate moisessa hinnassa vaikka toki kulutkin pitää maksaa.
Ei ole matalan kynnyksen palvelu vaan sijoitus, joka tehdään syvän harkinnan seurauksena.
Ps. jos olisi edullinen niin voisi vain piipahtaa kun siltä tuntuu
Kampaajani hinnoitteli minut entiseksi asiakkaaksi. ylikasvaneesta polkasta polkaksi ja koko pään raidat 220 €. Olen työtön ja mies eläkkeellä. Hinnat ovat vain nousseet ja nousseet tässä pikkukaupungin kampaajalla. Tuo viimeinen hinta pysäytti. Mehän syömme ko. hinnalla melkein kuukauden. Toki olen käynyt kampaajalla vain harvakseltaan, mutta nyt on pakko etsiä edullisempi tai antaa kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa. Kuuna päivänä en maksaisi tuota 😅
Leikkaa ja raidoita sitten saatana omat hiuksesi.
Niinhän moni tekeekin nykyään, kun kampaajalla käynti on liian kallista. Itsekin käyn ehkä kerran vuoteen kampaajalla, jos sitäkään.
Itse teetän vain kokopään juurivärjäyksen, muuten voi itse värjätä. Tuo kampaamossa 2-3 kk välein, välillä laitan itse väriä näkyviin paikkoihin, otsatukka, sivut ja jakaus. Pesen värin itse kotona pois, joten kustannus on vain puolesta tunnista. Säästän näin satoja euroja vuodessa
Peset itse värit kotona pois? Joten kustannus on vain puolesta tunnista? Siis miten voi lähteä värit päässä kotiin, varsinkin jos on talvi. Kesälläkin, onko ne väriraidat vai koko pään väri. Ottaa tietenkin sen raidoitusmyssyn pois, mutta entäs foliot? Miten pitkä kotimatka sulla on? En ole vielä koskaan nähnnyt kadulla ihmistä hiusvärit päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajani hinnoitteli minut entiseksi asiakkaaksi. ylikasvaneesta polkasta polkaksi ja koko pään raidat 220 €. Olen työtön ja mies eläkkeellä. Hinnat ovat vain nousseet ja nousseet tässä pikkukaupungin kampaajalla. Tuo viimeinen hinta pysäytti. Mehän syömme ko. hinnalla melkein kuukauden. Toki olen käynyt kampaajalla vain harvakseltaan, mutta nyt on pakko etsiä edullisempi tai antaa kasvaa.
Ei enää edes syö, mutta ymmärrän pointin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vidduu! Hirvee hinta tosiaan. No köyhänä leikkaan ja värjään itse, sorit siitä jos siltä näyttääkin.
Tilanne on se että pelkät väriaineet ja muut tarvikkeet tuntuvat liian kalliilta, vaikka itse tekisi kaiken :( Merkkejähän on halvempia ja kalliimpia ja Temusta sai halvemmalla, mutta silti tulee kalliiksi värjäillä ja raidoitella :( Onneksi ei ole tukkaa :D
Päänahkaan voi itse vedellä tatskat puukolla ja jäteöljyllä.
Kun työssäkäyvä suomalainen ei pysty käyttämään tavanomaisia kampaaamopalveluita, koska ne ovat niin kalliita ja samaan aikaan kampaajalle ei jää käteen juuri mitään, on meillä käsissämme isompi yhteiskunnallinen ongelma. Euroopan kovin työttömyys pitäisi olla se herättäjä, että ei ole yksilöiden vika, että täällä ei pärjätä. Mutta kun asenne on se, kuin tässäkin ketjussa, että minä leikkaan itse otsatukkani ja kampaamot menkölt konkkaan, ei meillä taida olla tyhmyytemme vuoksikaan mitään toivoa paremmasta.
En ole käynyt parurissa tasan 20 vuoteen.
Se muija joka on blondannut hiuksiaan 40 vuotta, niin se on halvan näköinen se väritön tukka.
Mulla on paksut kiharat hiukset, en osaa leikata niitä itse. Ja harva kampaajakaan osaa. Maksoin viimeksi 130 euroa, lähinnä tasoitus ja vähän kerrostusta. Pidän omaa harmaata väriä ja käyn erittäin harvoin kampaajalla. Hirveät hinnat. Jos minulla olisi suora ohuempi tukka niin leikkaisin itse.
Raidat kuivattavat hiuksia liikaa ja saavat ne takkuuntumaan helposti. Oma väri, paras väri. Minulla on pitkät hiukset. Käyn vuosittain hiustenleikkuussa, joka maksaa lähikampaamossani nykyisin n. 40 euroa. Minun käynneilläni eivät pysy pystyssä, mutta itselle kuluja tulee siis vain reilut 3 euroa/kk.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kirpaisee vaikka olisi hyvätuloinenkin. Olen reippaasti yli 50 v ja päässä pyörii ajatus omaan hiusväriin palaamisesta. Olen siis värjännyt ja värjäyttänyt hiuksiani lähes 40 vuotta. Enää en jaksaisi.
Minulla näkyy juurikasvussa harmaita hiuksia, vähän arveluttaa tulisiko minusta omalla hiusvärillä kovin vanhan näköinen.
Miksi tulisi? Hyväkuntoisempi värjäämätön hius on hienompi kuin 40v värjätty puuhka.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksut kiharat hiukset, en osaa leikata niitä itse. Ja harva kampaajakaan osaa. Maksoin viimeksi 130 euroa, lähinnä tasoitus ja vähän kerrostusta. Pidän omaa harmaata väriä ja käyn erittäin harvoin kampaajalla. Hirveät hinnat. Jos minulla olisi suora ohuempi tukka niin leikkaisin itse.
Voit panna poninhännälle tai pidä jotenkin tukka kiimni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit panna poninhännälle tai pidä jotenkin tukka kiimni
Niin teenkin, minulla oli 2 vuoden leikkausväli ;) mutta lopulta alkoi näyttää niin huonolta latva, että pakko oli mennä kampaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hintaan itse tekisit sitä työtä ammatiksesi?
No ei ole ihan suhteellista kun parissa vuodessa hinnat kaksinkertaistuneet. Huomasin kun vielä käytin kampaamoa että työtahti on laiskistunut. Kädet käy hitaasti. Selitys että kun nyhtää tuollaisista töistä, ei tarvitse montaa päivässä tehdä.
Kai sinä pösilö ymmärrät myös että vaikka tahti näyttäisi sinusta hidastuneen, se kertoo siitä että kampaajat tekee entistä tarkempaa työtä kuin ennen, koska asiakkaat ovat nykyään paljon vaativampia. Luonnollisesti menee enemmän aikaa jos haluaa olla mahdollisimman tarkka. Sitten taas jos hosutaan nopeasti niin tulet valittamaan että miten kampaaja kiirehti ja teki työnsä huonosti ja huolimattomasti. Huoh...
Kai ymmärrätte että tuosta jää kampaajalle noin 40-80e :D lisäksi työssä on mennyt tosennäköisesti useampi tunti. Ei jää hääppöinen tuntipalkka.
No huh huh, tolla tahdilla kasvaa varmaan syövänkin riski