Onko 53-vuotias mies teistä vanha? Mitkä ovat mielikuvat?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vanha, voi olla aikuinen.
On toki vanhempi kuin joku esim. 20-35 vuotias ja tuo nuorempi ei useinkaan osaa pitää ketään yli 40v muuna kuin vanhana. Nykyisin lähempänä 60v olevana olen tehnyt havaintoja ja noin 47 vuotiaaksi on aika nuorekas ja siitä alkaa sitten vanhentuminen vuosi vuodelta lisääntyä fyysisesti. Mutta pääsääntöisesti vanhoja ei olla vielä kuusikymppisenäkään, päälle 70 sitten.
Omista vanhemmista sen huomaa. Joku 45-55v on vielä tosi nuoren näköinen vaikka onkin keski-ikäinen mutta päälle 65v huomaa jo vanhuuden iskeneen. Ei siis huono asia, mutta sen huomaa esim jos ei oo nää vanhempia pitkään aikaan ja yhtäkkiä menee kylään.
Vaikka itsekin täytin 50 niin silti tuntuu vanhalta. Edelleen sitä ihmettelee, miten voikin olla niin paljon kilsoja mittarissa jo.
Riippuu täysin miehestä, esim Stubb on jo 58v.
Vierailija kirjoitti:
On
T.N34
Ei ole, mutta 34v nainen kyllä jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
T.N34
No ei kyllä 35 v mieheni mielestä.
Ei vielä. Mutta kohta, kymmnen vuoden sisään, alamäki edessä. Jyrkkä alamäki, toisin kuin naisilla.
Olen itse hoikka ja liikunnallinen N54, antanut mahdollisuuden muutamalle noin itseni ikäiselle miehelle ja todella, todella katunut tätä. Päätin sen jälkeen pysyä sinkkuna ja keskittyä matkusteluun yksin ja/tai lasteni+avec kanssa, jaksavat paaaaaljon paremmin! Kotona en tarvitse mirstä yhtään mihinkään.
Eihän se vanha ole jos ajatellaan että nykyään eletään 100 vuotiaiksi. Puolet vielä edessäpäin
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä. Mutta kohta, kymmnen vuoden sisään, alamäki edessä. Jyrkkä alamäki, toisin kuin naisilla.
Olen itse hoikka ja liikunnallinen N54, antanut mahdollisuuden muutamalle noin itseni ikäiselle miehelle ja todella, todella katunut tätä. Päätin sen jälkeen pysyä sinkkuna ja keskittyä matkusteluun yksin ja/tai lasteni+avec kanssa, jaksavat paaaaaljon paremmin! Kotona en tarvitse mirstä yhtään mihinkään.
Mitä tapahtui?
Jos on hyvin säilynyt ja komea, menee vielä hyvin. Mutta minä olenkin aina tykännyt vanhemmista miehistä. N19
Vähän riippuu. Näin pitkästä aikaa sattumalta entisen miesystäväni (51 v.) jota sairaudet olivat juilineet. Oli aika vanhan oloinen. Nykyinen miesystävä on 55v., pyöräilee ja on hyvässä kunnossa enkä koe häntä vanhaksi. Itselläni ikävuosia 53.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se vanha ole jos ajatellaan että nykyään eletään 100 vuotiaiksi. Puolet vielä edessäpäin
Lääkkeiden avulla.
Mutta suuri osa ei huolehdi terveydestään tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
T.N34
35 vuotiaalla miehelläsi on vähemmän testosteronia kuin 72-vuotiaalla papalla. Sellainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Aha joo, miehet säilyvät huonosti, mutta naiset eivät. Tervetuloa vauva.fi:n rinnakkaiseen mammatodellisuuteen. :D
Olen 62vuotias ja nyt alkaa tuntumaan että ehkä se ikä alkaa painamaan, tosin jaksan kuntoilla ihan kohtuu teholla pari tuntia päivässä ja luultavasti töissäkin pärjäisin mutta kun jouduin TK-eläkkeelle raksahommista niin ehkä en raksalla ihan kärkityöntekijä olisi mutta kokemuksella voisi jonkin verran paikata hiipunutta työntekoa, ääh ja paskat saman minä tekisin kun ne nuoremmat kännykkään tuijottelijat. Pyrin takaisin keikkatyöntekijäksi ja aivan sama jos veisin joltain Balttian Igorilta työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
T.N34
35 vuotiaalla miehelläsi on vähemmän testosteronia kuin 72-vuotiaalla papalla. Sellainen mies.
https://www.spitalclinic.com/articles/testosterone-levels-declining-gen…
Ei se kyllä iästä ole kiinni se seksuaalinen vire, naisten kanssa kun olen silleen tutustunut niin olen huomannut että ikä ja ulkomuoto pettää, jos luulet että olet saanut petiisi sexipommin niin huomaatkin no eipä ollut ihmeelisempää menoa, kun taas toisin päin mennään ihan eri tasoihin petihommissa, ei siinä ikä ja vartalomuoto paljoa sanele. Naiset pönkittää itsetuntoaan sillä kun ovat saaneet jonkun nuoren kollin touhuamaan kanssaan ja julistavat "olen saanut parasta se..ä ikinä".
Lähikuva kasvoista ilman käsittelyä voi yllättää, maratontasoisilla urheilijoilla on saman tyyppiset veriarvot kuin sydänkohtauksen saaneillakin. On tutkittu että kestävyystasoiset urheilijat eivät saavuta korkeampaa elin ikää muihin verrattuna, mutta terveempiä he saattavat olla viimme metreille asti.
On
T.N34