Onko 53-vuotias mies teistä vanha? Mitkä ovat mielikuvat?
Kommentit (133)
No joo. Olen nelikymppinen ja harkitsisin tarkasti alkaisinko seurustelemaan yli 50v:n kanssa. Sinällään en pidä vanhana, mutta todennäköisesti on jo aika kaavoihinsa kangistunut, eikä halua tai ole valmis tekemään suuria elämänmuutoksia.
On ja ei ole vanha. Liian vanha opiskelemaan uuden ammatin tai vaihtamaan työpaikkaa, kyllä ne menee nuoremmille. Ei nyt 53v kuitenkaan ole vanha parisuhde mielessä.
Vierailija kirjoitti:
On ja ei ole vanha. Liian vanha opiskelemaan uuden ammatin tai vaihtamaan työpaikkaa, kyllä ne menee nuoremmille. Ei nyt 53v kuitenkaan ole vanha parisuhde mielessä.
Työpaikkoja ajatellen, viisikymppinen on parhaassa johtaja- tai kansanedustajaiässä. Ei lainkaan liian vanha uuteen työpaikkaan. Kokonaan uuden Alangon opiskelu onnistuu, etenkin jos alkaa yrittäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
On liian vanha.
N37
Ikä on niin suhteellinen käsite. 68-vuotiasta miestäni tuli kaksikin naista jututtamaan eri kerroilla heti kun hän jäi tänään hetkeksi yksin. Naiset on kyllä tosi miehenpuutteessa nykyään.
Hyviä ja komeita miehiä on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä. Mutta kohta, kymmnen vuoden sisään, alamäki edessä. Jyrkkä alamäki, toisin kuin naisilla.
Olen itse hoikka ja liikunnallinen N54, antanut mahdollisuuden muutamalle noin itseni ikäiselle miehelle ja todella, todella katunut tätä. Päätin sen jälkeen pysyä sinkkuna ja keskittyä matkusteluun yksin ja/tai lasteni+avec kanssa, jaksavat paaaaaljon paremmin! Kotona en tarvitse mirstä yhtään mihinkään.
Mitä tapahtui?
Meillä meni hermot toisiimme 😂
Miehet oli alkuun tosi innoissaan mun eläväisyydestä ja energiasta, sinnittelivät urheasti mukana mun melko aktiivisessa elämässä, joka on siis paljon muutakin kuin liikuntaa, käyn mm kalassa, josta miehet intoilivat, mutta huomasin aika pian, että eivät vaan jaksa. Molemmat reilusti ylipainoisia, mutta harrastivat kuitenkin edes jotain liikuntaa, kun tavattiin, mutta ei siitä hirveästi apua ollut. Molemmat 5-10 vuotta itseäni vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v ja menen helposti kolmekymppisestä miehestä. Deittailen 18-25v naisia. Riippuu tosi paljon elämän tyylistä.
M45
Sinä saat varmaan napattua sen söpön isosilmäisen blondinkin, joka osaa imeä hyvin, jos ei Suomen Tauno Palo eli Teemu Setänne kerkiä väliin.
Olen 47 ja olen ihan helvetin wanha. Eläkkeellä pitäisi jo olla. Kun ei jaksa niin ei jaksa.
Pappa mikä pappa. Paappa, papparainen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin miehestä, esim Stubb on jo 58v.
Eikö hän ole helvetin vanha, pelle eppujen konsertissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liian vanha.
N37
Ikä on niin suhteellinen käsite. 68-vuotiasta miestäni tuli kaksikin naista jututtamaan eri kerroilla heti kun hän jäi tänään hetkeksi yksin. Naiset on kyllä tosi miehenpuutteessa nykyään.
Hyviä ja komeita miehiä on niin vähän.
Voi toki jutella tuon ikäisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v ja menen helposti kolmekymppisestä miehestä. Deittailen 18-25v naisia. Riippuu tosi paljon elämän tyylistä.
M45
Ei ole mitään syytä mennä kolmekymmpisestä - naiset arvostaa kokemusta! Tutkimusten mukaan n. 65-vuotias mies on parasta mitä 24-vuotias nainen voi toivoa! T: M65+
Höpö höpö. Miksihän itse et ole kiinnostunut yli 100-vuotiaista, ikäero olisi sama 😌
Koska mies vanhenee kuin viini ja nainen kuin maito! Ja kaikkihan tietää, että mitä vanhempi pukki niin sen kovempi sarvi! T: M65+
Olet jo etikkaa ja korkkivikainen 😌
Vierailija kirjoitti:
Pappa mikä pappa. Paappa, papparainen.
Korpsahtaa ja kurpsahtaa? Rypähtää? Toisaalta myrkytön täyteaine nuorentaa jos kohtuus..?
Kai muistit huomautella sairstelevalle EX:se että uusi kumppani kuntoilee ja on hyvässä kunnossa ja muutenkin ihana, sehän auttaisi ex:ssäkin paranemaan kun tietäisi että sinulla menee hyvin?