Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 53-vuotias mies teistä vanha? Mitkä ovat mielikuvat?

Vierailija
07.08.2026 |

Jos on vanha, mikä on oma ikäsi? 

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Måring.

Vierailija
62/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan mun korviin hän on varttunut aikuinen. Sellainen joka tietää jo mitä tahtoo ja kuka on. Oon itse 34 :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vanha mieheksi. Ukkoontunut.

N57

Vierailija
64/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa. Tuon ikäinen nainen ei pysty enää lisääntymään. Eli populaation kannalta täysin hyödytön yksilö.

Just eräs Hollywood(?)-näyttelijä sai lapsen juuri tuon ikäisenä. Nainen siis. Men ny menee sinä siitä häpeämään kommenttejasi. 

Vierailija
65/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

53-vuotias voi olla vanha, jos hänen elämäntapansa ovat aina olleet huonot. Kaikki eivät edes elä noin vanhaksi.

Toisaalta hyvillä elämäntavoilla ja geeneillä hävoi olla vielä oikein hyvässä kunnossa.

Hyvillä elintavoilla voi elää vielä puolet lisää 106-vuotiaaksi! Ja vielä hyväkuntoisena ikäisekseen.

Vierailija
66/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha on..tuossa iässä on jo "ukottunut"jonkin verran,ja vauhti vaan kiihtyy..ja pukkaa kaikenlaisia vanhuksen vaivoja ..kannattaa keskittyä kaljan juontiin..

Vierailija
67/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ajattele, että mikään vanhus, mutta eihän tuossa iässä millään nuorikaan ole. En ole itsekään enää mikään "nuori aikuinen".

Ei välittömästi tule mitään varmaa stereotypiaa, tunnen niin erilaisia viisikymppisiä. 

Olen itse 35. 

Mitäää??? :D :D Mä koen todellakin olevani nuori aikuinen ja oon vaan vuoden sua nuorempi. 😃

Vierailija
68/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt nuorikaan enää ole. Keski-ikäinen.

Perässä tullaan..

N43

Vierailija
69/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vanha, keski-ikäinen on.

Itse olen 52 vuotias nainen, näytän ikäiseltäni mutta mieli on nuorempi. Tykkään edelleen niistä asioista mistä nuorempanakin.

Vierailija
70/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvat usein jo kalju, etuvartalo pömpöttää, kuluneet hampaat, silmäpussit erektio vaikeuksia ja velttoutta.

Nämä mielikuvia

Hampaat on sellainen juttu mikä jää monelta huomiotta. Ei käydä hygienistillä, ei hoideta kruunuilla, ei valkaista. Enkä nyt tarkoita mitään turkkilaista hymyä vaan hoidettuja ja hoidetun näköisiä hampaita. 

Vierailija
71/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi.

Toivotan kuitenkin hyvää 

viikonloppua ja heitän

tukun ylänuolia.

E

Vierailija
72/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen itse 57 v täyttävä nainen, ja vastaan, että kyllä on. Kyllä se katse ajautuu 20 v nuorempiin ja seurusteluhalut samoin - ehkä 20-10 v nuorempiin. Ei kukaan halua itsensä kaltaista mätänevää ruumista kattella :D ei ainakaan eroottisessa mielessä.

Vierailija
73/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen itselle kyllä. Muuten riippuu ihmisestä miten on ikääntynyt. Olen 34v nainen ja tuon ikäisestä tulisi enemmän iskävibat. Olen aina seurustellut ikäistäni nuorempien miesten kanssa, nyt 6v nuoremman. Tämä luultavasti siitä syystä että näytän ikäistäni paljon nuoremmalta ja olen muutenkin ehkä nuoremman oloinen. Jostain syystä saan kuitenkin kohtuu paljon huomiota ja katseita 45+ miehiltä. 

Sulla on viimeiset vuodet näyttää ikäistäni nuoremmalta. Nelikymppiseen mennessä se loppuu, kun kasvojen lihakset ja rasva alkaa valua. 15 vuotta vanhemmilta miehiltä saat kuitenkin loppuelämäsi huomiota, jos pidät muuten itsesi kuosissa. 

Vierailija
74/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v ja menen helposti kolmekymppisestä miehestä. Deittailen 18-25v naisia. Riippuu tosi paljon elämän tyylistä.

M45

Ei ole mitään syytä mennä kolmekymmpisestä - naiset arvostaa kokemusta! Tutkimusten mukaan n. 65-vuotias mies on parasta mitä 24-vuotias nainen voi toivoa! T: M65+

Vierailija
75/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vielä 57 

enkä 53. 

Mutta sinne sivakoidaan

jos Herra päiviä suo. E

Vierailija
76/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuor miäs, mun mielestä😁

50 vuotta sitten olisin sanonut, että ikäloppu olet. Sorry

N75v

Vierailija
77/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö ap ikäisiäsi naisia vanhoina? Samoin voit ajatella itsestäsi. 

Vierailija
78/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen itselle kyllä. Muuten riippuu ihmisestä miten on ikääntynyt. Olen 34v nainen ja tuon ikäisestä tulisi enemmän iskävibat. Olen aina seurustellut ikäistäni nuorempien miesten kanssa, nyt 6v nuoremman. Tämä luultavasti siitä syystä että näytän ikäistäni paljon nuoremmalta ja olen muutenkin ehkä nuoremman oloinen. Jostain syystä saan kuitenkin kohtuu paljon huomiota ja katseita 45+ miehiltä. 

Sulla on viimeiset vuodet näyttää ikäistäni nuoremmalta. Nelikymppiseen mennessä se loppuu, kun kasvojen lihakset ja rasva alkaa valua. 15 vuotta vanhemmilta miehiltä saat kuitenkin loppuelämäsi huomiota, jos pidät muuten itsesi kuosissa. 

Ei saa, sillä kyllä me katsellaan vain niitä 24-vuotiaita! T: M65+

Vierailija
79/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v ja menen helposti kolmekymppisestä miehestä. Deittailen 18-25v naisia. Riippuu tosi paljon elämän tyylistä.

M45

Ei ole mitään syytä mennä kolmekymmpisestä - naiset arvostaa kokemusta! Tutkimusten mukaan n. 65-vuotias mies on parasta mitä 24-vuotias nainen voi toivoa! T: M65+

Höpö höpö. Miksihän itse et ole kiinnostunut yli 100-vuotiaista, ikäero olisi sama 😌

Vierailija
80/133 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kunnosta. Jos alavieterin saa vielä vedettyä yläasentoon, niin kaikki on ok.