Onko 53-vuotias mies teistä vanha? Mitkä ovat mielikuvat?
Kommentit (133)
Riippuu missä kuosissa mies on itsensä pitänyt. Ukottuneemmat saattavat olla jaloissa hidastamassa tahtia työpaikalla. Sänkyyni en huoli. Tykkään siitä, että on virtaa ja vitaalisuutta eli yleensä nuoremmat valikoituvat seksiseuralaisekseni. Olen nainen 52-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v ja menen helposti kolmekymppisestä miehestä. Deittailen 18-25v naisia. Riippuu tosi paljon elämän tyylistä.
M45
Ei ole mitään syytä mennä kolmekymmpisestä - naiset arvostaa kokemusta! Tutkimusten mukaan n. 65-vuotias mies on parasta mitä 24-vuotias nainen voi toivoa! T: M65+
Höpö höpö. Miksihän itse et ole kiinnostunut yli 100-vuotiaista, ikäero olisi sama 😌
Koska mies vanhenee kuin viini ja nainen kuin maito! Ja kaikkihan tietää, että mitä vanhempi pukki niin sen kovempi sarvi! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen itselle kyllä. Muuten riippuu ihmisestä miten on ikääntynyt. Olen 34v nainen ja tuon ikäisestä tulisi enemmän iskävibat. Olen aina seurustellut ikäistäni nuorempien miesten kanssa, nyt 6v nuoremman. Tämä luultavasti siitä syystä että näytän ikäistäni paljon nuoremmalta ja olen muutenkin ehkä nuoremman oloinen. Jostain syystä saan kuitenkin kohtuu paljon huomiota ja katseita 45+ miehiltä.
Sulla on viimeiset vuodet näyttää ikäistäni nuoremmalta. Nelikymppiseen mennessä se loppuu, kun kasvojen lihakset ja rasva alkaa valua. 15 vuotta vanhemmilta miehiltä saat kuitenkin loppuelämäsi huomiota, jos pidät muuten itsesi kuosissa.
Minulla valokuvista päätellen alkoi valua paljon yli 50, ehkä 55 kieppeillä. Olemme erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
No, olen itse 57 v täyttävä nainen, ja vastaan, että kyllä on. Kyllä se katse ajautuu 20 v nuorempiin ja seurusteluhalut samoin - ehkä 20-10 v nuorempiin. Ei kukaan halua itsensä kaltaista mätänevää ruumista kattella :D ei ainakaan eroottisessa mielessä.
Oho, oon aika tyrmistynyt. Lähipiirissä kuusikymppisiä aivan missin mitoissa olevia, tosi hyväkuntoisia ja energisiä tyyppejä. Ootko miettinyt mistä sulle toi "mätänevä fiilis" oikein tulee? Ootko pitänyt itsestäsi huolta? Vai ootko viettänyt aikaasi vaan väärissä porukoissa joka aiheuttaa sulle ton? Oon tosi surullinen sun fiiliksestä. N30+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v ja menen helposti kolmekymppisestä miehestä. Deittailen 18-25v naisia. Riippuu tosi paljon elämän tyylistä.
M45
Ei ole mitään syytä mennä kolmekymmpisestä - naiset arvostaa kokemusta! Tutkimusten mukaan n. 65-vuotias mies on parasta mitä 24-vuotias nainen voi toivoa! T: M65+
Höpö höpö. Miksihän itse et ole kiinnostunut yli 100-vuotiaista, ikäero olisi sama 😌
Koska mies vanhenee kuin viini ja nainen kuin maito! Ja kaikkihan tietää, että mitä vanhempi pukki niin sen kovempi sarvi! T: M65+
Viini ei tuo viisautta, vaan se etikoituu ja happanee, aivan kuten vanhan pukin jutut. Maito taas kypsyy ensin arvokkaaksi juustoksi ja kasvattaa lopulta penisilliinin, joka pelastaa ihmishenkiä. Siinä missä nainen muuttuu iän myötä elämää pelastavaksi voimaksi, miehestä jää jäljelle vain hapan liemi ja turha uho.
Vierailija kirjoitti:
On vanha. Olen 35.
Palstan pun kero 35-v kuvittelee olevansa nuorisoa, aina saa nauraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen itselle kyllä. Muuten riippuu ihmisestä miten on ikääntynyt. Olen 34v nainen ja tuon ikäisestä tulisi enemmän iskävibat. Olen aina seurustellut ikäistäni nuorempien miesten kanssa, nyt 6v nuoremman. Tämä luultavasti siitä syystä että näytän ikäistäni paljon nuoremmalta ja olen muutenkin ehkä nuoremman oloinen. Jostain syystä saan kuitenkin kohtuu paljon huomiota ja katseita 45+ miehiltä.
Sulla on viimeiset vuodet näyttää ikäistäni nuoremmalta. Nelikymppiseen mennessä se loppuu, kun kasvojen lihakset ja rasva alkaa valua. 15 vuotta vanhemmilta miehiltä saat kuitenkin loppuelämäsi huomiota, jos pidät muuten itsesi kuosissa.
Minulla valokuvista päätellen alkoi valua paljon yli 50, ehkä 55 kieppeillä. Olemme erilaisia.
Kulmat alkaa laskea alle nelikymppisenä, keskikasvot ja kaula nelikymppisenäkin alakasvot viisikymppisenä. Näin, jos on pitänyt painon tasaisena ja elämäntavat hyvinä.
Vauhti tietenkin kiihtyy menopaussin jälkeen, mutta ei neljäkymppistä enää epäile kolmekymppiseksi, jos osaa katsoa pieniä muutoksia. 35-vuotiasta voi vielä helposti luulla alle 30-vuotiaaksi.
Olen 52 ja mieheni on 64. Emme ole kumpikaan vielä vanhoja. Ikääntyneitä kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
53v on old daddy. Tai grandpa. Nainen nuorekas nelikymppinen.
Nainen nuorekas nelikymppinen? Joo kyllähän tuolla kaupoilla noita "nuorekkaita" nelikymppisiä muumimammoja näkee 😆 kyllä se ihan yksilöstä riippuu, sillä sukupuolella ei ole tässä asiassa mitään väliä
Kun olin 16-vuotias, pidin 24-vuotiaita vanhoina. Nyt kun olen yli 70-vuotias, 53-vuotias ei ole vanha.
Vierailija kirjoitti:
Nuori mies.
Samaa mieltä. Esikoiseni on 53 v. ei ole vanha. Isänsä on jo vanha, 80+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, olen itse 57 v täyttävä nainen, ja vastaan, että kyllä on. Kyllä se katse ajautuu 20 v nuorempiin ja seurusteluhalut samoin - ehkä 20-10 v nuorempiin. Ei kukaan halua itsensä kaltaista mätänevää ruumista kattella :D ei ainakaan eroottisessa mielessä.
Oho, oon aika tyrmistynyt. Lähipiirissä kuusikymppisiä aivan missin mitoissa olevia, tosi hyväkuntoisia ja energisiä tyyppejä. Ootko miettinyt mistä sulle toi "mätänevä fiilis" oikein tulee? Ootko pitänyt itsestäsi huolta? Vai ootko viettänyt aikaasi vaan väärissä porukoissa joka aiheuttaa sulle ton? Oon tosi surullinen sun fiiliksestä. N30+
Vaikka olisi kuinka missin mitoissa sekä lihakset ja liikkuvuus kunnossa, ikääntymistä ei voi estää. Ei oma kroppa ja kasvot enää tunnu samalta kuin 20 vuotta sitten. Se on luonnollista, mutta kolmekymppisenä ikääntymistä ei yleensä vielä ajattele samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka missin mitoissa sekä lihakset ja liikkuvuus kunnossa, ikääntymistä ei voi estää. Ei oma kroppa ja kasvot enää tunnu samalta kuin 20 vuotta sitten. Se on luonnollista, mutta kolmekymppisenä ikääntymistä ei yleensä vielä ajattele samalla tavalla.
Voi hyvin olla juuri näin. Mutta silläkin on iso merkitys että millä äänensävyllä puhuu itselleen. Ja oon myös sitä mieltä että itsevarmuus on paljon rypytöntä ihoa seksikkäämpää. Itsevarma, aikuinen nainen on aikamoinen ilmestys kun sellainen tulee vastaan. Siihen itsellänikin (parempaan itsevarmuuteen) on vielä matkaa vaikka paljon onkin menty eteenpäin! N30+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin olla juuri näin. Mutta silläkin on iso merkitys että millä äänensävyllä puhuu itselleen. Ja oon myös sitä mieltä että itsevarmuus on paljon rypytöntä ihoa seksikkäämpää. Itsevarma, aikuinen nainen on aikamoinen ilmestys kun sellainen tulee vastaan. Siihen itsellänikin (parempaan itsevarmuuteen) on vielä matkaa vaikka paljon onkin menty eteenpäin! N30+
Huomaa, että olet nuori koska puhut rypyistä. Et ole vielä kokenut valahtamista ja veltostumista.
En periaatteessa ole eri mieltä itselleen puhumisesta. Mutta vanheneminen nyt vain on helvetistä, vaikka olisikin ikäisekseen tyrmistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että olet nuori koska puhut rypyistä. Et ole vielä kokenut valahtamista ja veltostumista.
En periaatteessa ole eri mieltä itselleen puhumisesta. Mutta vanheneminen nyt vain on helvetistä, vaikka olisikin ikäisekseen tyrmistys.
Okei, ehkä nauran omille tämän hetkisille ajatuksille myöhemmin mutta positiivisuudestani en aio luopua. Aurinkoista viikonloppua! 😊 N30+
Ei ole vanha, mutta keski-ikäinen, Mutta vanha on vasta päälle 65v, ja se ero esim 50v ja 60v välillä on valtava
On liian vanha ainakin mulle kumppaniksi.
N45
Kyllä en ikinä elämässäni ole saanut niin paljon huomiota miehiltä kuin nyt nelikymppisenä. On eronneita ja edelleen naimisissa olevia. Keski-iän kriisi ei ole vitsi.