Minkä takia kaikki keskustelut poistetaan?
Tänään on kaikki keskustelut joihin olen yrittänyt kommentoida poistettu ennen kun saan viestin lähetettyä. Keskusteut ovat olleet ihan asiallisia ja neutraaleista aiheista ilman mitään trollailua.
Kommentit (15)
Menet sinne ulilaudalle tai teidän persujen omille öyhösivuille niin ei tarvitse valittaa.
Joo saman huomannut. Eilen illallahan tämä oli tiltissä. Ehkä ottaneet käyttöön jonkun uuden modebotin, joka poistelee vielä liian herkästi?
Kaikki "väärät" mielipiteet poistetaan. Itsensä palstavahdeiksi nimittäneet päättävät mistä aiheista saa keskustella. Suositus on ettei mistään oikeista asioista keskustella.
Olen huomannut että asiattomat, kiroilut ja rahan vähyyttä valittajat poistetaan.
Eilen illalla ja aamulla oli tekninen vika palstalla.
Koska vastaamisesta ei saa palkkaa.
Öyhötys ja älämölö tuleekin poistaa. Asialliset aiheet ovat aina saaneet jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Öyhötys ja älämölö tuleekin poistaa. Asialliset aiheet ovat aina saaneet jäädä.
Melkein.
Täällä saa keskustella vain agendan mukaisia asioita
Olen ilmoittanut muutaman ä h l ä m, somali ja n e e k.. ketjun kyllä.
Poistuiko se alapääavaus taas? Ei voi olla totta.
Because they can`t handle the truth.
Venäjän rotan suoltama paska ilmiannetaan ja poistetaan.
Miten niin kaikki ????? Täällähän on miljoonittain keskusteluja !!!!! Oletko sokea ???????? Vain joitakin pjaskoja NS keskusteluja poistetaan, kun ne loukkaavat muita lukijoita, kuten mua. Ja koska ne jauhavat samaa pjaskoooo vanhaa nauhaa joka ikisessä NS viestissä, vähän vaan muunnellen sanoja erilaisiksi. Eikö yksi kerta nyt riitä ?????? Ei kaikkea tarvitse toistella miljoonaan kertaan !!!! Ottaa sen silmän nyt käteen ja katsoo tarkemmin.